بهترین انیمه های حال خوب کن ؛ برترین آثار برای رفع خستگی

با تماشای بهترین انیمه های حال خوب کن می‌توانید از دست یک روز خسته‌کننده و پر مشغله دور باشید و از دنیای جهان خود فاصله بگیرید.

دنیای انیمه آنقدر گسترده است که انتخاب یک سریال برای تماشا می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با وجود ژانرهای بی‌شمار، برای هر سلیقه و حالتی چیزی وجود دارد، اما وقتی کسالت سراغتان می‌آید، تصمیم‌گیری درباره چند انیمه حال خوب کن که بتواند شما را از این حالت خارج کند، می‌تواند سخت‌تر شود.

خوشبختانه، انیمه‌های زیادی با ویژگی‌های منحصر به فرد وجود دارند که آن‌ها را برای مبارزه با کسالت مناسب می‌سازد. کمدی‌های پر سر و صدا، معمایی‌های آرام و انیمه‌های اکشن، همگی از مهم‌ترین انیمه های حال خوب کن برای بی‌حالت‌ترین بینندگان هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معرفی انیمه حال خوب کن صرف نظر از حال و هوایی که می‌خواهید ایجاد کنید، باعث می‌شود تا مخاطبان بدبین این دنیا نیز جذا آن شوند و به زیبایی‌های آن فکر کنند.

بهترین انیمه های حال خوب کن

در ادامه لیست 8 انیمه حال خوب کن را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار و بر اساس وب‌سایت سی‌بی‌آر (CBR) نوشته شده است.

بهترین انیمه های حال خوب کن
بهترین انیمه های حال خوب کن

انیمه‌های حال خوب کن مانند یک نسیم خنک در روز گرم، لبخند روی لب شما می‌آروند و یک دلگرمی بزرگ برای شما هستند. این انیمه‌ها با داستان‌های شیرین، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موسیقی‌های دلنشین، لحظات فراموش‌نشدنی رو برایتان رقم می‌زنند.

تبعیدی (Erased)

بهترین انیمه های حال خوب کن

  • ژانر: ترسناک، رازآلود
  • سال انتشار: 2017-2017
  • امتیاز: 8.4

انیمه تبعیدی، یک انیمه معمایی ماورایی محسوب می‌شود که برای علاقه‌مندان به ژانر جنایی واقعی و درام بسیار مناسب است. داستان، زندگی یک مرد جوان به نام «ساتورو فوجینوما» را روایت می‌کند که توانایی عجیبی دارد. او می‌تواند به گذشته برگردد و اتفاقات بد را به نفع خود برگرداند؛ اما وقتی مادرش کشته می‌شود، به دوران کودکی خود بازمی‌گردد تا سه قتل مرتبط با هم را حل کند.

تبعیدی یک انیمه غم‌انگیز است که شما را به گریه می‌اندازد؛ اما بهترین راه برای بیرون آمدن از افکار خود و حل معما نیز به‌شمار می‌آید. پرونده این انیمه خیلی پیچیده نیست، اما افشای آن شمار را بسیار شوکه می‌کند. تبعیدی دارای چندین پیچش است که مطمئناً طرفداران را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وتاکوی: عشق واسه اوتاکوها سخته (Wotakoi: Love Is Hard For Otaku)

بهترین انیمه های حال خوب کن
بهترین انیمه های حال خوب کن
  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • سال انتشار: 2018-2018
  • امتیاز: 7.5

وتاکوی: عشق واسه اوتاکوها سخته یک انیمه عاشقانه و دوست‌داشتنی به‌شمار می‌آید. داستان نسبتا آرام پیش می‌رود، اما با این واقعیت که شخصیت‌های اصلی همه اوتاکو هستند، برجسته می‌شود. «نارومیِ» موموز همیشه علایق خاص خود را از شرکای قبلی خود پنهان کرده است، اما مجبور نمی‌شود این کار را با دوست دوران کودکی و همکار خود، «هیروتاکا نیفوجی» انجام دهد.

رابطه عاشقانه بین «نارومی» و «هیروتاکا» کمی کند است؛ اما ارجاعات به انیمه و بازی در طول نمایش، به همه‌چیز می‌ارزد. علاوه بر این، عاشقانه «نارومی» و «هیروتاکا» در کنار رابطه دوستانشان، «تارو کاباکورا» و «هاناکو کویاناگی»، قرار می‌گیرد که بسیار پر سر و صداتر است. این انیمه برای هر فرد بالغی که انیمه را دوست دارد و به دنبال چیزی سرگرم‌کننده و سبک برای از بین بردن کسالت خود می‌گردد، عالی است.

مدرسه قهرمانان من (My Hero Academia)

بهترین انیمه های حال خوب کن

  • ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی
  • سال انتشار: -2016
  • امتیاز: 8.3

طرفداران می‌توانند روی مدرسه قهرمانان من برای ارائه اکشن حساب کنند. این انیمه داستان یک پسر جوان و بدون قدرت که در نهایت به رویای خود دست می‌یابد را نشان می‌دهد. «ایزاکو میدوریا» سخت تلاش می‌کند تا با قدرت جدید خود وارد دبیرستان یو.ا. شود. «میدوریا» و دوستانش دائماً با شرورهای باورنکردنی روبرو شده که در اعمال خشونت‌آمیز خود تردید ندارند. اقدامات این جنایتکاران است که کلاس میدوریا را به اقدام وادار می‌کند.

مدرسه قهرمانان من در این مرحله شخصیت‌های بی‌شماری دارد که به خاطر آوردن نام و قدرت‌های آن‌ها در ابتدا دشوار است؛ اما آن‌ها آنقدر جذاب و جالب هستند و با ادامه نمایش، به طور طبیعی به خاطر می‌آیند. قسمت‌های زیادی برای تماشا وجود دارد و فصل هشتم انیمه نیز در حال ساخت است. مدرسه قهرمانان من یک نمایش عالی برای احساس انگیزه به‌شمار می‌آید.

کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood)

بهترین انیمه های حال خوب کن
بهترین انیمه های حال خوب کن
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی
  • سال انتشار: 2010-2009
  • امتیاز: 9.1

کیمیاگر تمام فلزی: برادری، یکی از تحسین‌شده‌ترین انیمه‌های تاریخ به‌شمار می‌آید. این انیمه داستان جذاب دو برادر جوان که تلاش دارند تا اشتباه خود را جبران کنند را به طور مداوم نشان می‌دهد. سفر «ادوارد» و «آلفونس الریک» برای بازگرداندن اعضای بدن خود، به موضوعات عمیق‌تری مانند کنترل دولت و توطئه برای تصاحب جهان می‌پردازد.

شخصیت‌ها در انیمه کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری این مجموعه را به یک داستان عالی تبدیل می‌کنند. با توجه به اینکه جنگ اخیر هنوز در ذهن همه تازه است، تمام شخصیت‌ها دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به جنگ دارند. این نمایش یک داستان پیچیده و جذاب است که در طول 70 قسمت خود به هیچ عنوان پیچیده نمی‌شود.

جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen)

بهترین انیمه های حال خوب کن

  • ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی
  • سال انتشار: -2020
  • امتیاز: 8.6

جوموجو کایسن برای افراد کم‌طاقت مناسب نیست، اما تعداد زیادی سکانس اکشن و وحشتناک دارد و هیچکس نمی‌تواند حین تماشای آن خسته شود. داستان این انیمه حال خوب کن ، «یوجی ایتادوری» و دوستانش را در مبارزه برای پاکسازی جهان از ارواح نفرین‌شده نشان می‌دهد.

تهدید «سوکونا» و سایر ارواح درجه یک در این محیط، واقع‌گرایانه است. از آنجایی که داستان در سال 2018 اتفاق می‌افتد، کل داستان احساس وهم‌آوری دارد. علاوه بر این، تمام قدرت‌های باورنکردنی جادوگران و ارواح نفرین‌شده این انیمه را به یک تماشای جالب‌تر و لذت‌بخش‌تر تبدیل می‌کنند.

بادشکن (Wind Breaker)

بهترین انیمه های حال خوب کن
بهترین انیمه های حال خوب کن
  • ژانر: ماجراجویی، شونن، درام
  • سال انتشار: -2024
  • امتیاز: 7.5

بادشکن یکی از انیمه‌های جدید و جذاب برای طرفداران شونن است. این اثر با دادن قدرت به شخصیت‌ها شروع نمی‌کند، اما همین موضوع باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. «هاروکای ساکورا» تمام زندگی‌اش قضاوت شده است و برای اثبات ارزش خودش تصمیم می‌گیرد به یک دبیرستان برود؛ اما در آنجا متوجه می‌شود که اعضای باند مدرسه در واقع قهرمانان شهر هستند.

بادشکن یک انیمه عالی و لذت‌بخش با دعواهای فراوان است که می‌تواند کسالت هر کسی را برطرف کند.

جاسوس × خانواده (Spy × Family)

بهترین انیمه های حال خوب کن

  • ژانر: کمدی، شونن، جمایی
  • سال انتشار: -2020
  • امتیاز: 8.3

جاسوس × خانواده یک داستان جاسوسی دلنشین درباره یک جاسوس و یک قاتل است که به همراه دختر با توانایی تله‌پاتی یک خانواده ساختگی تشکیل می‌دهند. «آنیا» با دیدن توانایی‌های پدرش، «لویید»، برای نجات دو کشور همسایه از جنگ، قسم می‌خورد که به او کمک کند.

تمامی افراد خانواده می‌دانند که ازدواجشان ساختگی است؛ اما همچنان تلاش می‌کنند تا یک خانواده واقعی باشند. جاسوس × خانواده در درجه اول یک کمدی است؛ اما اکشن‌ها و درام‌های فوق‌العاده‌ای دارد که این اثر را به یک عاشقانه تبدیل می‌کند.

کاگویا-ساما: عشق جنگ است! (Kaguya-Sama: Love Is War!)

بهترین انیمه های حال خوب کن
بهترین انیمه های حال خوب کن
  • ژانر: عاشقانه، کمدی
  • سال انتشار: 2023-2019
  • امتیاز: 8.5

کاگویا-ساما: عشق جنگ است! بهترین انیمه عاشقانه حال خوب کن است که سال گذشته به اتمام رسید. این انیمه مجموعه داستان‌های کوتاهی از «میوکی شیروگانی» و «کایا شینومیا» را نشان می‌دهد که درگیر مسئولیت‌های شورای دانش‌آموزی، تحصیل و علاقه شدید به یکدیگر می‌شوند. هیچکدام از آن‌ها نمی‌خواهند به دیگری اعتراف کنند که ابتدا احساساتی دارد؛ بنابراین، این دو نفر نبردهای نه چندان مخفیانه‌ای داشته و تلاش دارند تا دیگری را مجبور به اعتراف کنند.

این انیمه پر از جوک‌ها و موقعیت‌های خنده‌دار است. علاوه بر این، همه شخصیت‌ها منحصر به فرد و دوست‌داشتنی هستند. اگرچه مقداری درام در کاگویا-ساما: عشق جنگ است وجود دارد، اما اکثر داستان‌ها پر از خنده و شوخی هستند که هر کسی را از کسالت بیرون می‌آورد و سرگرم می‌کند.

سوالات متداول

بهترین انیمه حال خوب کن عاشقانه چیست؟

کاگویا-ساما: عشق جنگ است! بهترین انیمه عاشقانه حال خوب کن است که سال گذشته به اتمام رسید.

بهترین انیمه معمایی حال خوب کن چیست؟

انیمه تبعیدی، یک انیمه معمایی ماورایی محسوب می‌شود که برای علاقه‌مندان به ژانر جنایی واقعی و درام بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین انیمه های حال خوب کن چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *