بهترین سریال های حال خوب کن تاریخ جهان + بهترین های سال 2023

تلویزیون، همیشه نقطه‌ای از ظرفیت انسان را بوده که برای اشتراک حال خوب استفاده می‌شده و ما در ادامه، به بهترین سریال های حال خوب کن خواهیم پرداخت.

تلویزیون ظرفیت زیادی برای ایجاد آرامش برای بینندگان دارد. صدها نمایش طراحی شده‌اند تا بینندگان را بخندانند و برخی عاشق شخصیت‌های فریبنده شوند. اغلب اوقات، این نمایش‌ها به عناصر اصلی فرهنگی تبدیل می‌شوند. به همین دلیل، سریال‌ها احساس خوب به برخی از بهترین سریال حال خوب کن تبدیل شده‌اند.

از سریال Friends در دهه 90 میلادی گرفته تا نمایش‌های اخیر مانند Shrinking که عملاً حال خوب کن ترین سریال 2023 بود، هیچگاه کمبودی در برنامه‌های تلویزیونی وجود نداشت.

گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را به صفحه لپ تاپ خود بچسبانید و تمام شب را با خنده، و گریه کردن به خاطر یک سریال تلویزیونی آرامش بخش یا فیلمی با احساس خوب بگذرانید و خودتان را از راه دور منتقل کنید و این کار را در لیست برترین سریال ها با حس خوب ، انجام دهید.

بهترین سریال های حال خوب کن

شما میتوانید فهرست سریال های برتر با حس خوب را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

زمان و مکانی برای نمایش‌های ابرقهرمانانه، درام، سریال‌های زامبی محور پساآخرالزمانی و شکستگی‌های دلخراش وجود دارد. اما شاید اینجا و اکنون برای شما مناسب نباشد. شما به دنبال چیزی می‌گردید که کمی استرس شما را کاهش بدهد و حال شما را خوب کند که در ادامه، به لیست بهترین سریال های حال خوب کن خواهیم پرداخت.

حال خوب کن ترین سریال 2023

Shrinking

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال حال خوب کن
  • بازیگران : جیسون سگل، کریستا میلر، جسیکا ویلیامز
  • امتیاز : 8.1
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : درمانگری که به سوگ همسرش نشسته با روشی غیرعادی و صرف نظر از آموخته‌های علمی و اصول اخلاقی خود، به مراجعانش دقیقا همان چیزی را می‌گوید که فکر می‌کند و با این شیوه تغییرات بزرگی در زندگی آنها و زندگی خودش ایجاد می‌کند.

Shrinking، یک مجموعه تلویزیونی کمدی، درام آمریکایی می‌باشد که توسط بیل لارنس، جیسون سیگل و برت گلدشتاین ساخته شده است. در این سریال سگل در نقش یک درمانگر غمگین بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد به شدت درگیر زندگی بیمارانش شود.

هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، کریستا میلر، مایکل اوری، لوک تنی و لوکیتا مکسول نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این سریال در 27 ژانویه 2023 در Apple TV+ پخش شد. نقدهای مثبتی دریافت کرد و با تمجید از اجراها، داستان، طنز و بررسی غم و اندوه، به یکی از حال خوب کن ترین سریال 2023 تبدیل شد. در مارس 2023 برای فصل دوم تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور جهان

Hello Tomorrow!

بهترین سریال های حال خوب کن
حال خوب کن ترین سریال 2023
  • بازیگران : بیلی کروداپ، الیسون پبل، یکولاس پودانی
  • امتیاز : 6.3
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : در دنیای آینده، یک بازاریاب کاریزماتیک به نام جک بیلینگز گروهی از فروشندگان را دور خود جمع می کند تا با فروختن خانه و آپارتمان در کره ماه، زندگی مشتریان خود را متحول کنند.

درود بر فردا، یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی و کمدی محصول آمریکا است که در 17 فوریه 2023 در Apple TV+ نمایش داده شد و بیلی کروداپ در آن نقش آفرینی می‌کند.

وبسایت Rotten Tomatoes که بر اساس 44 نقد، با میانگین امتیاز 57٪ امتیاز تأیید را گزارش کرده است این سریال را سرگرم کننده و حال خوب کن دانست. اجماع انتقادی این وبسایت می‌گوید:

این سریال، از نظر بصری به اندازه‌ای چشمگیر است که به طور دوره‌ای حواس خود را از داستان پر سر و صدا و شخصیت‌های سطحی، منحرف می‌کند، اما به طور کلی، این فصل اول توانست به پتانسیل خود عمل کند.

متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌‎کند، بر اساس 24 منتقد، امتیاز 60 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده “بررسی‌های ترکیبی یا متوسط” است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های کمدی تاریخ سینما

سریال های برتر با حس خوب

Ted Lasso

بهترین سریال های حال خوب کن
برترین سریال ها با حس خوب
  • بازیگران : جیسون سودیکیس، هانا وادینگهام، برت گلداشتاین
  • امتیاز : 8.8
  • محصول : انگلستان
  • خلاصه داستان : این سریال، داستان زندگی تد لاسو، مربی فوتبال آمریکایی که در بالاترین سطح فوتبال انگلستان مربیگری تیم پر حاشیه لندنی را برعهده می‌گیرد را نشان می‌دهد.

تد لاسو، یک مجموعه تلویزیونی کمدی، درام ورزشی بریتانیایی است که توسط جیسون سودیکیس، بیل لارنس، برندن هانت و جو کلی، بر اساس شخصیتی که سودیکیس برای اولین بار در یک سری تبلیغات برای پوشش NBC Sports از لیگ برتر انگلیس ساخته شده است.

اولین فصل سریال، در 14 آگوست 2020 با سه قسمت و به دنبال آن قسمت‌های هفتگی در Apple TV+ پخش شد. فصل دوم 12 قسمتی در 23 ژوئیه 2021 پخش شد. در اکتبر 2020، این سریال برای فصل سوم تمدید، که اولین بار در 15 مارچ 2023 پخش شد و همچنان پخش آن ادامه دارد.

این سریال، مورد تحسین منتقدان، با ستایش خاص برای اجراهای طنز، داستان، مضامین و لحن نشاط‌آور قرار گرفته است. در میان جوایز، فصل اول آن نامزد 20 جایزه Primetime Emmy شد که به پر نامزدترین کمدی فصل اول در تاریخ جایزه امی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی و حماسی 2023

Seinfeld

بهترین سریال های حال خوب کن
سریال های برتر با حس خوب
  • بازیگران : جری سنفیلد، جولیا لوئیس درفیوس، لری دیوید
  • امتیاز : 8.9
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : داستان در مورد کمدینی به نام جری ساینفیلد است که درنیویورک زندگی می‌‎کند و از طریق اجرا پول در میارورد. علاوه بر جری، همسایه‌ی عجیبش کازمو کریمر، همکلاسی قدیمیش جرج کاستنزا و الین بنس اون رو همراهی می‌کنند و داستان در مورده اتفاقاتی است که در زندگی روزمره این شخصیت‌ها رخ می‌دهد.

ساینفلد، یک سیتکام کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط لری دیوید و جری سینفلد ساخته شده است. این نمایش تلویزیونی، از 5 ژوئیه 1989 تا 14 مه 1998 در NBC در 9 فصل و 180 قسمت پخش شد.

نمایشی که به معنای واقعی کلمه هیچ نیست. سینفلد بدون شک، یکی از خنده‌دارترین کمدی‌های دهه 90 آمریکا می‌باشد. این فیلم زندگی جری سینفلد، کمدین، و دوستانش جورج، الین و کرامر را دنبال می‌کند. همه‌ی شخصیت‌ها، ویژگی‌های خاصی دارند که آنها را خنده دار می‌کند.

ساینفلد درام و موقعیت‌های پوچ زیادی را با شخصیت‌های قابل ربط ارائه می‌کند، بنابراین نمایشی عالی برای خندیدن و گذراندن اوقات خوشی برای تمسخر دیگران است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما

Brooklyn Nine-Nine

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن
  • بازیگران : اندی سمبرگ، ملیسا فومرو، استفانی بیتریز
  • امتیاز : 8.4
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : جیک پرالتا، افسر بی‌تجربه اما با استعداد پلیس نیویورک، در بخش نود و نه بروکلین با رییس جدید خود که فردی جدی، دچار مشکل می‌شود.

Brooklyn Nine-Nine، یک مجموعه تلویزیونی کمدی و پلیسی آمریکایی است که از شبکه فاکس و پیشتر، از NBC پخش شد. این برنامه از 17 سپتامبر 2013 تا 16 سپتامبر 2021 در مجموع هشت فصل و 153 قسمت، به پخش رسید.

این داستان که توسط دن گور و مایکل شور خلق شده است، حول محور هفت کارآگاه اداره پلیس نیویورک (NYPD) می‌چرخد ​​که در حال تطبیق با زندگی تحت فرماندهی جدیدشان، جدی و خشن هستند.

این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. فصل اول برنده جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی و در همان شب، سامبرگ برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد.

بیشتر بخوانید:

فهرستی از بهترین سریال های تاریخ به انتخاب مجله رولینگ استون

The Simpsons

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن
  • بازیگران : دن کاستالنکا، نانسی کارترایت، هنک آزاریا
  • امتیاز : 8.7
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : سیمپسون‌ها به صورت قسمت‌های مجزا و معمولاً بدون دنباله ارائه می‌شود و به طور کلی، موضوع آن درباره خانواده‌ای آمریکائی از طبقه کارگر است که سعی می‌شود نماینده طیف وسیعی از جامعه آمریکا باشد.

سیمپسونها، یک انیمیشن کمدی آمریکایی است که توسط مت گرونینگ برای شرکت پخش فاکس ساخته شده است. این مجموعه تصویری طنز آمیز از زندگی آمریکایی است که توسط خانواده سیمپسون، که متشکل از هومر، مارج، بارت، لیزا و مگی هستند، تجسم یافته است. این نمایش در شهر خیالی اسپرینگفیلد می‌گذرد و فرهنگ و جامعه آمریکایی، تلویزیون و شرایط انسانی را تقلید می‌کند.

سیمپسونها، بیش از 30 سال است که پخش می‌شود و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها متوقف شود. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران معتقدند این سریال از نظر کیفیت افت کرده است، اما بدون شک یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال خوب کن جهان است. خانواده سیمپسون با شخصیت‌های معیوب و دوست داشتنی‌شان، از دوران کودکی بخشی از زندگی بیشتر مردم بوده‌اند.

The Simpsons، نه تنها خنده دار است، بلکه بسیاری از موضوعات مرتبط را از نظر اجتماعی و سیاسی مورد بحث قرار می‌دهد و راه را برای بسیاری از نمایش‌های انیمیشنی مانند Family Guy و American Guy باز کرد. با این حال، بر خلاف سایر برنامه‌های انیمیشنی، The Simpsons طنز خود را بیشتر خانواده پسند نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ترسناک سریالی 2023 و تمام دوران

Friends

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن
  • بازیگران : جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، مثیو پری
  • امتیاز : 8.9
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : این سریال، زندگی شخصی و حرفه‌ای شش دوست بیست تا سی و چند ساله ساکن منهتن را دنبال می‌کند.

سریال دوستان، یک سیتکام کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از 22 سپتامبر 1994 تا 6 می 2004 از NBC پخش شد و ده فصل به طول انجامید.

پس از گذشت بیش از بیست سال از پایان این سریال، Friends همچنان بهترین برنامه تلویزیونی با احساس خوب است. دوستان با 10 فصل زندگی 6 جوان را تا سی سالگی دنبال می‌کند. برخی از نمادین‌ترین صحنه های تلویزیون را دارد و محال است که مخاطب عاشق این شخصیت‌ها نشود.

اگرچه بسیاری از چیزها در Friends ضعیف پیر شده‌اند، برخی از آنها به طرز باورنکردنی پیر شده‌اند مانند رابطه مونیکا و چندلر، پویایی سالم مونیکا و ریچل، و دل‌پسندی جوی و چندلر، اما این سریال، همچنان خنده دار است، بیشتر از آن، دیدن این سریال، باعث می‌شود تا بینندگان در زندگی روزمره خود، این احساس 6 دوست را درک کنند.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه‌ترین فیلم ها و سریال های تینیجری تاریخ سینما

How I Met You’re Mother

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن
  • بازیگران : جاش رادنر، نیل پتریک هریس، الیسون هنیگان
  • امتیاز : 8.3
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : داستان این سریال در سال ۲۰۳۰ شروع می‌شود و شخصیت اصلی تد موزبی به پسر و دخترش خاطراتی را یادآوری می‌کند که منجر به ملاقات او با مادرشان شده است و داستان را از قسمت اول به گذشته برمی‌گرداند و خاطرات را نقل می‌کند. هر قسمت از این سریال در واقع خاطره‌ای‌ست که تد موزبی برای پسر و دخترش تعریف می‌کند.

How I Met Your Mother که اغلب به اختصار HIMYM نیز خطاب می‌شود، مانند سریال Friends، یک سیتکام کمدی آمریکایی است که توسط کریگ توماس و کارتر بیز برای CBS ساخته شده است. این سریال که از 19 سپتامبر 2005 تا 31 مارس 2014 پخش شد، شامل 208 قسمت است.

جای تعجب نیست که یکی از بهترین کمدی‌های دهه 2000 در میان بهترین سریال ها با حس خوب قرار دارد. How I Met Your Mother همیشه محبوب بوده است. مانند سریال دوستان، این سریال نیز می‌تواند زندگی جذاب تد موزبی را برای بینندگان، به صورت یک نقاشی زیبای عاشقانه تصویر‌سازی کند که به شدت جذاب است. این سریال، جوک‌های خنده‌دار و شخصیت‌های به یاد ماندنی که تضمین می‌کند همیشه سرگرم کننده است، این نمایش را قابل احترام نگه‌می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیتکام های 2022 و 2021

Modern Family

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن
  • بازیگران : جولیا بوون، تای بورل، سارا هیلند
  • امتیاز : 8.5
  • محصول : آمریکا
  • خلاصه داستان : سریال به خانواده‌های جی پریچت، دخترش کلر و پسرش مایکل که همه در لس آنجلس زندگی می‌کنند می‌پردازد.

خانواده مدرنT یک مجموعه تلویزیونی کمدی خانوادگی آمریکایی می‌باشد که توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان برای شرکت پخش آمریکایی (ABC) ساخته شده است. این نمایش تلوزیونی، به مدت 11 فصل، از 23 سپتامبر 2009 تا 8 آوریل 2020 پخش شد. این مجموعه زندگی سه مجموعه خانوادگی متنوع در حومه لس آنجلس را دنبال می‌کند که توسط پدرسالار جی پریچت به هم مرتبط شده‌اند.

خانواده مدرن، در طول چند فصل اول به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. با پیشرفت آن، استقبال انتقادی از آن بیشتر شد، اما در طول 11 فصل خود، طرفداران وفادار خود را حفظ کرد و به طور مداوم محبوب بود. فصل آخر بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و قسمت پایانی آن 7.37 میلیون بیننده داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول و دی سی 2023 و تمام دوران

Emily in Paris

بهترین سریال های حال خوب کن
بهترین سریال های حال خوب کن
  • بازیگران : لیلی کالینز، اشلی پارک، لوکاس براوو
  • امتیاز : 6.9
  • محصول : آمریکا، فرانسه
  • خلاصه داستان : یک زن آمریکایی اهل میدوست، توسط یک شرکت بازاریابی در پاریس استخدام می‌شود تا آنها را از دورنمای آمریکایی خود بهره‌مند کند.

امیلی در پاریس، یک مجموعه تلویزیونی رمانتیک کمدی، درام آمریکایی می‌باشد که توسط دارن استار برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال توسط استودیوی سرگرمی ام‌تی‌وی تولید و در ابتدا برای شبکه پارامونت ساخته شد. این سریال در ژوئیه 2020 به نتفلیکس منتقل و فیلمبرداری در ایل دو فرانس، عمدتاً در پاریس و حومه آن، و در آگوست 2019 آغاز شد.

این سریال 3 فصل دارد و می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به دور از هرگونه دغدغه به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های حال خوب کن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین سریال های حال خوب کن تاریخ جهان + بهترین های سال 2023

  1. اگرچه بسیاری از چیزها در Friends ضعیف پیر شده‌اند، برخی از آنها به طرز باورنکردنی پیر شده‌اند مانند رابطه مونیکا و چندلر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گوگل ترنسلیت… کاملا گوگل ترنسلیت هست و پارسا رضایی حتی از روش هم نخونده!! old اینجا کهنه ترجمه میشه، نه پیر!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *