تاریخ انتشار فصل دو سریال ترکی کلوپ (Kulüp) از نتفلیکس + تیزر فصل 2

برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل دو سریال ترکی کلوپ با بازی گوکچه باهادیر، صالح بادمجی، فیرات تانیش، باریش آردوچ و… همراه ما باشید.

تاریخ انتشار فصل دو سریال ترکی کلوپ (Kulüp 2021)

اخیرا پارت اول سریال ترکی کلوپ، با شش قسمت از پلتفرم اینترنتی نتفلیکس منتشر گردید. در سایت فیگار نیز به نقد و بررسی سریال کلوپ پرداخته شد. اما تاریخ انتشار پارت دوم فصل اول سریال کلوپ از طرف نتفلیکس، به طور رسمی منتشر شد.

پارت دوم آن نیز کمی بعد از پارت اول منتشر شد و در مجموع فصل یک این سریال به پایان رسید. اما فصل دوم سریال کلوپ 24 شهریور 1402 از پلتفرم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

دانلود سریال ترکی کلوپ با زیرنویس فارسی, تاریخ انتشار پارت دوم فصل اول سریال کلوپ, زمان پخش فصل 2 سریال کلوپ
تاریخ انتشار فصل دو سریال ترکی کلوپ

ماجرای این سریال که در دهه 50 می‌گذرد، زندگی شبانه استانبول و غیرمسلمانان پرا را به نمایش می‌گذارد. پرا (با نام جدید بی‌اوغلو) محل زندگی غیرمسلمانان، به ویژه یهودیان سفاردی که دیگر اقلیت محسوب می‌شدند بود.

ماتیدا (با بازی گوکچه باهادیر) یکی از اهالی یهودی ساکن ترکیه است. در صحنه اول سریال او را در زندان مشاهده می‌کنیم. علت زندانی شدن او قتلی است که ۱۷ سال پیش انجام داده است. ماتیلدا بعد از هفده سال با عفو عمومی آزاد می‌شود.

او در زمان زندانی شدن، از یک مسلمان حامله بود. ماتیلدا دخترش را به یک خاخام با نام دیوید امانت می‌دهد. او که پس از آزادی قصد رفتن به اسرائیل را دارد، قبل از خروج از ترکیه به دیدن دیوید می‌رود. ماتیلدا متوجه می‌شود که دخترش “راشل” تمام این مدت در یک یتیم‌خانه زندگی کرده است.

راشل (با بازی آسوده کالابک) که بدون شناخت مادرش بزرگ شده است، در جنون آمیزترین سن خود قرار دارد. در صحنه‌های آغازین می‌بینیم که عاشق دوست پسر رفیق خود شده است. با اینکه به نوعی در حق دوستش خیانت کرده است، اما برای پس گرفتن شناسنامه او از دست مدیر مسئول کلوپ استانبول، مخفیانه وارد کلوپ می‌شود.

دانلود سریال ترکی کلوپ با زیرنویس فارسی, تاریخ انتشار پارت دوم فصل اول سریال کلوپ, زمان پخش فصل 2 سریال کلوپ
تاریخ انتشار فصل دو سریال ترکی کلوپ

تاسولا، دوست راشل، یک کارکن در کلوپ شبانه استانبول است. “چلبی” مدیر این کلوپ، شناسنامه او را گرو دارد. راشل برای نجات تاسولا مخفیانه وارد کلوپ می‌شود. اما این دزدی برایش دردسر می‌شود و گیر می‌افتد.

ماتیلدا که قصد آشنایی با راشل را نداشت، پس از شنیدن این ماجرا آرام نمی‌گیرد و به کمک می‌رود. چلبی ابتدا تصمیم داشت که شکایت خود را پس بگیرد، اما با دیدن ماتیلدا و به خاطر آوردن او از تصمیم خود دست می‌کشد.

چلبی برای آزادی راشل، اسارت ماتیلدا را طلب می‌کند. شرط او این است که ماتیلدا در کلوپ شبانه کار کند. چلبی (با بازی فیرات تانیش) ماتیلدا را به خوبی می‌شناسد و برای تسویه یک حساب قدیمی، شکایتش را پس نمی‌گیرد. زیرا می‌خواهد که او را نزدیک خود نگه دارد.

زمان پخش فصل 2 سریال کلوپ

دانلود سریال ترکی کلوپ با زیرنویس فارسی, تاریخ انتشار پارت دوم فصل اول سریال کلوپ, زمان پخش فصل 2 سریال کلوپ
دانلود سریال ترکی کلوپ با زیرنویس فارسی

فصل دوم سریال کلوپ، خیلی زود و با آغاز سال جدید میلادی، در شانزدهم دی‌ماه منتشر خواهد شد. می‌توانید برا مراجعه به سایت فیگار، بعد از پخش سریال، به لینک دانلود آن دسترسی داشته باشید.

عوامل سریال

تیزر فصل 2 سریال ترکی کلوپ
تیزر فصل 2 سریال ترکی کلوپ
  • نام ترکی: Kulüp
  • ستارگان: گوکچه باهادایر، صالح بادمجی، آسوده کالبک، فیرات تانیش، متین آک‌دولگر، باریش آردوچ
  • کارگردان: زینب گون‌آی‌تان، سرن یوجه
  • نویسندگان: آیشین آک‌بولوت، رعنا دنیزر، نجاتی شاهین، زینپ گون‌آی‌تان، سرکان یوروک، بنگو اوچونجو
  • ژانر: درام، سیاسی، تاریخی
  • محصول: ترکیه
  • توزیع کننده: پلتفرم اینترنتی نتفلیکس
  • زبان: ترکی و عبری
  • تولید سال: 2021
  • تاریخ انتشار: ۵ نوامبر ۲۰۲۱
  • لوکیشن: استانبول

تیزر فصل 2 سریال ترکی کلوپ


بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “تاریخ انتشار فصل دو سریال ترکی کلوپ (Kulüp) از نتفلیکس + تیزر فصل 2

  1. سلام روزتون بخیر…سریال کلوپ عالی و بینظیر بود.
    میخواستم بپرسم فصل سوم داره یعنی ساخته میشه! یا فصل دوم پایانش بود؟؟..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *