وحشی ترین فیلم های ترسناک درباره بدن انسان در سال 2023 و تمام دوران

فیلم‌های ترسناک از جنس وحشت بدنی ، جزو آزار‌دهنده‌ترین آثار تاریخ سینما هستند. با ما همراه باشید تا به بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی بپردازیم.

فیلم‌های ترسناک بسیاری هستند که بر اساس زیر مجموعه‌های ژانری متفاوتی عرضه می‌شوند. برخی از فیلم‌های ترسناک وحشت جسمی هستند که در ژانر وحشت بدنی پیش می‌روند و می‌توانند جزو فلسفی‌ترین، و معنا‌دار‌ترین آثار سینما نام بگیرند. بهترین فیلم‌های وحشت بدنی ، نقص‌ها و دگرگونی‌های عجیب انسانی را در آینده‌ای نامعلوم نشان می‌دهند و معمولاً آزاردهنده نیز هستند. این دگرگونی‌ها دلیل تأثیر نیروهای مرموز، جهش‌های شرورانه و خشونت ماوراءالطبیعه به شمار می‌آیند.

فیلم جنایات آینده، محصول سال 2022 که جدیدترین فیلم وحشت بدنی است، نشان داد که همچنان وحشت بدنی می‌تواند فلسفی باشد و انسان‌ها را به فکر وادار کند. معمولاً وحشت بدنی ، به عنوان وسیله‌ای برای رویکرد روانی شدید یا پایه‌ی عنصری خارجی از این دنیا استفاده می‌شود.

در فیلم‌های ترسناک وحشت جسمی ، شخصیت‌ها خود را تحت تأثیر نیروهای ماورایی قرار می‌دهند، و دگرگونی‌های ناراحت‌کننده‌ای را پشت سر می‌گذارند که قربانیان مجبور به انجام این کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های 2023

500 تا از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی

  • ترسناک ترین فیلم ها از جنس وحشت بدنی

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی

داستان‌هایی که روی وحشت بدنی تمرکز دارند، معمولاً پر از خون، اجزای مشمئز‌کننده‌ی بدن هستند و همیشه منزجر کننده می‌باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی بپردازیم.

بهترین فیلم های ترسناک وحشت بدنی 2023

The Boogeyman

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک وحشت بدنی 2023

The Boogeyman، یک فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی راب ساویج بر اساس فیلمنامه‌ای از اسکات بک، برایان وودز و مارک هیمن است که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام در سال 1978 توسط استیون کینگ ساخته شده است. در این فیلم مدیسون هو، ویوین لایرا بلر، سوفی تاچر، دیوید دستمالچیان، کریس مسینا و جینی وردین ایفای نقش می‌کنند.

فیلمبرداری فیلم، در فوریه 2022 در نیواورلئان آغاز شد. The Boogeyman که در ابتدا برای انتشار در سرویس استریم Hulu برنامه ریزی شده بود، قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2023 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شود.

داستان فیلم درباره‌ی یک دختر نوجوان و خواهر کوچکش که هنوز از مرگ غم انگیز مادرشان با خود کنار نیامدند، خود را گرفتار حضور سادیستی در خانه خود می‌بینند و تلاش می‌کنند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، توجه پدر سوگوارشان را جلب کنند.

The Exorcist

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک وحشت بدنی 2023

فیلم The Exorcist 2023، یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی دیوید گوردون گرین، با فیلمنامه‌ای است که با همکاری پیتر ساتلر نوشته است. لزلی اودوم جونیور ، الن برستین و آن داود در این فیلم بازی می‌کنند.

این فیلم بخشی از فرنچایز است که بر اساس رمانی به همین نام در سال 1971 نوشته ویلیام پیتر بلاتی ساخته شده است و دنباله مستقیم فیلم اقتباسی ویلیام فریدکین در سال 1973 خواهد بود.

این پروژه برای اولین بار به طور رسمی در آگوست 2020 به عنوان یک راه اندازی مجدد اعلام شد و ساخت آن به عنوان دنباله مستقیم فیلم اصلی مشخص شد. این فیلم قرار است توسط یونیورسال پیکچرز در 13 اکتبر 2023 اکران شود.

بهترین فیلم های ترسناک وحشت بدنی تمام دوران

Tetsuo: The Iron Man

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : شنیا تسوکاموتو
  • بازیگران : تومورو تاکوچی، کی فوجیوارا، شنیا تسوکاموتو
  • سال انتشار : 1989
  • امتیاز : 6.9
  • خلاصه داستان : مردی عجیب، که علاقه زیادی به چسباندن اشیا فلزی به بدن خود دارد، توسط یک فرد ژاپنی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و کشته می‌شود.

تتسوئو: مرد آهنین یکی از اولین آثار سایبرپانک سینمای ژاپن به کارگردانی شینیا تسوکاموتو بود که در سال 1989 منتشر شد و سروصدای زیادی بر پا کرد. این فیلم، تسوکاموتو را به جهان شناساند و کاری را انجام داد که بتواند نام خود را در بین بهترین کارگردانان تاریخ ماندگار کند.

این کارگردان، وسواس عجیبی را در فیلم خود متحمل کرد و باعث شد تا یکی از برترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی به نمایش گذاشته شود. این فیلم، علاوه بر تصاویر وحشتناکی که نشان می‌دهد، داستانی سورئال دارد و به جامعه‌ی ژاپن که بیش از حد صنعتی شده است طعنه‌های عجیبی می‌زند. فیلمبرداری سیاه سفید فیلم، اثر را به محیطی تبدیل می‌کند که به یک موجودیت واحد بپردازد.

در این فیلم، شخصیت‌ها به خوبی با محیط شهری جدید خود ترکیب شده‌اند و اینکه چه چیزی زنده است و چه چیزی مرده، چه چیزی فولادی است و یا چه چیزی گوشتی، برای ما نامفهوم می‌باشد.

An American Werewolf In London

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : جان لندیس
  • بازیگران : دیوید ناگتون، جنی آگوتر، گریفین دون
  • سال انتشار : 1981
  • امتیاز : 7.5
  • خلاصه داستان : دو دانشجوی آمریکایی به نام‌های دیوید کسلر و جک گودمن، در سفری تفریحی به لندن، در بیشه‌زاری خلوت مورد حمله‌ی گرگی قرار می‌گیرند. جک از پا در می‌آید و دیویدبه سختی خود را به بیمارستان می‌رساند و بستری می‌شود.

این فیلم، یک فضایی وهم‌آلود به همراه کمدی ترسناک دارد که آثار آن زمان آمریکا را برای ما یادآوری می‌کند. شاید استفاده‌ی واقعی، از موجودات گرگینه مانند، در فیلم‌های هالیوودی صورت نگیرد، اما این کارگردان در این فیلم یک فرد را به شکل یک گرگینه در آورد، تا بتواند حس ترس را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. این فیلم از خطر قریب‌الوقوع این دگرگونی، برای ایجاد تعلیق استفاده می‌کند.

نیمی از ابتدای این فیلم، به توسعه انسانیت قهرمان داستان می‌پردازد. در حالی که نیمه‌ی دوم فیلم، او را به یک جانور واقعی تبدیل می‌کند که تشنه‌ی به خون است و تا قبل از طلوع آفتاب، دست از کار نمی‌کشد.

Videodrome

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : دیوید کراننبرگ
  • بازیگران : جیمز وود، دبی هری، سانجا اسمیتس
  • سال انتشار : 1983
  • امتیاز : 7.2
  • خلاصه داستان : فیلم در مورد مدیر یک ایستگاه تلویزیونی در تورنتو است، که متوجه سیگنالی غیرقانونی با عنوان ویدیودروم می‌شود که صحنه‌های خشونت و شکنجه شدید را پخش می‌کند.

این فیلم علمی تخیلی که بر تأثیرات رسانه و تکنولوژی (بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی) در زندگی روزمره‌ی انسان می‌پردازد، یکی از ترسناک ترین فیلم ها از جنس وحشت بدنی می‌باشد که بر دسیسه‌های پشت پرده‌ی یک سیگنال غیر قانونی دلالت دارد. این فیلم، وحشت بدنی را به بدترین شکل ممکن نشان داد و باعث شد تا در برخی از سینما‌های کشور‌های اروپایی، و برخی از ایالات آمریکا سانسور شود.

این فیلم کراننبرگ، یکی از مهم‌ترین آثارش می‌باشد که توانست در آن سال‌ها با نقد‌های مثبتی مواجه شود و به عنوان یک فیلم آشفته‌کننده، از جنس تکنو سوررئالیستی لقب بگیرد. کراننبرگ در طول زندگی حرفه‌ای خود، از بدن به عنوان گیرنده‌ای برای میل و ترس استفاده می‌کرد و اغلب عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین ناهنجاری‌های بدن را که تا به حال روی صفحه نمایش شما دیده نشده را به تصویر می‌کشید.

نتایج کار او معمولاً از طریق جلوه‌های عملی و گریم ارائه می‌شود و می‌توان گفت که به همان اندازه، وحشتناک،و به یاد‌ماندنی است. کراننبرگ در Videodrome، سبکی متمایز از وحشت بدنی خود را، با یک طنز سیاسی هوشمندانه ترکیب می‌کند.

Crimes of the Future

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
فیلم های برتر ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : دیوید کراننبرگ
  • بازیگران : ویگو مورتنسن، لئا سیدو، کریستن استوارت
  • سال انتشار : 2022
  • امتیاز : 6.0
  • خلاصه داستان : داستان فیلم، درباره‌ی آینده‌ای نه چندان دور می‌باشد که در آن بشر در حال یادگیری و سازگاری با محیط مصنوعی خود است. این تکامل، انسان‌ها را فراتر از حالت طبیعی خود، و به سمت دگردیسی سوق می‌دهد که ساختار بیولوژیکی آن‌ها را تغییر داده است.

این فیلم، از جدیدترین آثار کراننبرگ می‌باشد که در ژانر وحشت بدنی ساخته شده است. این فیلم عنوان مشترکی با فیلم 1970 همین کارگردان دارد، اما بازسازی نیست و داستان و مفهوم آن فرق می‌کند. این فیلم، بازگشت کراننبرگ را به ژانر اصلی خود نشان می‌دهد که پس از فیلم اگزیستنز، که در سال 1999، ساخته شده بود، چنین ژانر را کارگردانی نکرده بود.

این فیلم، مفهوم بدن را به شکلی خاص و متفاوت انجام می‌دهد و روایتی را به تصویر می‌کشد که در آن، آینده‌ای آنالوگ محور بر انسان حکمرانی خواهد کرد و انسان به کلی معنی درد را از بین برده است. اختراعات پیشرفته‌ی انسان در این اثر، به صورت مستقیمی با عملکرد بدن فرد در ارتباط می‌باشد و می‌تواند انسان را کنترل کند.

مهم‌ترین تغییری که در این فیلم، برای بدن انسان رخ داده است، ناپدید شدن درد فیزیکی، و بیماری‌های عفونی می‌باشد. این فیلم توانست فروش خوبی را به دست بیاورد و به عنوان فیلمی فلسفی و ترسناک، توانست نمرات خوبی را نیز دریاف کند.

بررسی و نقد فیلم جنایات آینده (Crimes of the Future 2022)

Invasion Of The Body Snatchers

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : فیلیپ کافمن
  • بازیگران : دونالد شوثرلند، جف گلدبلوم، بروک آدامز
  • سال انتشار : 1978
  • امتیاز : 7.4
  • خلاصه داستان : هنگامی که دانه‌های عجیب و غریبی از فضا به زمین منتقل می‌شوند، گیاهان مرموزی شروع به رشد کرده و به سان فرانسیسکو حمله می‌کنند.

این فیلم، بازسازی دیدنی و وفادار، به نسخه‌ی کلاسیک همین اثر می‌باشد که در سال 1956، می‌باشد که موفق به شد به شکلی گسترده، وحشت بدنی را به نمایش بکشد. تعلیق این فیلم، با استفاده از موجودات عجیب و غریب و خشونت شدیدی است که در طول روایت رخ می‌دهد.

این فیلم، نسخه‌ی دیگری از آثار ترسناک می‌باشد که نشان می‌دهد، جلوه‌های ویژه، به همراه استدلال‌های علمی، می‌توانند چقدر در این ژانر مؤثر باشند. همچنین مهم‌ترین نکته‌ی فیلم، پایان‌بندی جذاب و قشنگی است که مخاطب را میخکوب می‌کند.

Eyes Without A Face

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : ژرژ فرانژو
  • بازیگران : ادیث اسکوب، آلیدا ولی، پیره براسو
  • سال انتشار : 1960
  • امتیاز : 7.6
  • خلاصه داستان : یک جراح باعث حادثه‌ای می‌شود که دخترش را از شکل چهره درآورده و افراط می‌کند تا چهره‌ای تازه به او بدهد.

چشمان بدون چهره، از مهم‌ترین آثار ترسناک سینمای فرانسه است که بر اساس رمانی به همین، و نوشته‌ی ژان رودون ساخته شده است. فیلم در ابتدا، به دلیل نشان دادن سکانس‌های شکنجه و وحشتناک روانی، مورد سانسور قرار گرفت و در برخی از کشور‌های اروپایی نیز اکران نشد. شاید در نگاه اول این فیلم ترسناک نباشد، اما پشت آن، مفهومی عمیق از درد، و وحشت بدنی به تصویر کشیده می‌شود که آن را به بهترین فیلم ترسناک از جنس وحشت بدنی تبدیل می‌کند.

این فیلم، توانست مفهومی روانشناختی را نشان دهد که در آن با سکانس‌های راز‌آلود نیز مواجه می‌شویم. شخصیت اصلی این فیلم، به خوبی توانست نقش یک دکتر سادیستی را به نمایش بگذارد که تا سالیان سال بتواند در ذهن مخاطبان ماندگار شود. علیرغم اینکه این فیلم، از فیلترهای سانسور اروپا گذشته بود، اما با انتشارش در اروپا جنجال به پا کرد و توانست به یک فیلم استاندارد اروپایی تبدیل شود که اکسپرسیونیسم را به وضوح در فیلم نشان می‌دهد. همچنین این فیلم، بسیاری از فیلم‌های اروپایی را از زمان انتشار خود تحت تأثیر قرار داده است.

Titane

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : جولیا دوکورنو
  • بازیگران : گرانس ماریلیر، الا رامپ، رابه نیت اوفلا
  • سال انتشار : 2016
  • امتیاز : 7.0
  • خلاصه داستان : این فیلم داستان دانشجویی جوان به نام الا را روایت می‌کند که در یک کالج دامپزشکی مشغول به کار است. او گیاه خوار است، اما یکی از روزها و به درخواست خواهرش، گوشت خام یک خرگوش را می‌خورد و همین کافی است تا اشتیاق او برای رو آوردن به خوردن گوشت خام نمایان شود.

در سال 2021، شاهد یکی از فیلم های برتر ترسناکی که باعث شده اند مردم سینما غش کنند بودیم، که به توسط کارگردان فیلم Raw، ساخته شده بود. دوکورنو این مرتبه، با جلوه‌های رنگی زیادی پیش می‌رود، و با پیشرفتی که داشته و تجربه‌ای که کسب کرده است، این فیلم را به درجه‌ای بالا از فیلم‌های ترسناک، با روایت تکان‌دهنده‌ی تکنولوژی و گاهاً شکنجه‌ی بدنی خاصی را تبدیل کرد.

در این فیلم، غم عمیقی نهفته است، و کارگردان سعی می‌کند با نشان دادن تصاویر تکان‌دهنده و آزار‌دهنده بیننده را بترساند. دوکورنو یکی از برجسته‌ترین کارگردانانی است که ترس روانی را به همراه بدن، مانند آقای کراننبرگ به نمایش می‌گذارد.

نقد فیلم Titane (تیتان 2021)

Raw

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : جولیا دوکورنو
  • بازیگران : آگاتا راسل، وینسنت لیندون، گرانس ماریلیر
  • سال انتشار : 2021
  • امتیاز : 6.6
  • خلاصه داستان : داستان فیلم درباره پدری است که پس از وقوع مجموعه‌‌ای از جنایت‌‌های غیر منتظره، پس از ده سال، موفق به یافتن پسر گمشده‌ خود می‌کند.

فیلم Raw، برای اکثر مخاطبان سینمای ترسناک، وحشتناک به‌نظر نمی‌رسید، اما برخی از اِلمان‌های جذابی که دوکورنو از سینما فرانسه الهام می‌گیرد، این فیلم را یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک خارجی زبان تبدیل کرده است که سکانس‌های ترسناک‌ معمولی دارد و به شکنجه‌ی بدنی بیشتر می‌پردازد.

سکانس‌های ترسناک فیلم، در داستان زیبایش گم می‌شوند و داستان آنقدر زیبا پیش می‌رود که محدودیت‌های توسعه یافته‌‌ای را به چشم بیننده نشان می‌دهد که تاکنون آن را مشاهده نکرده‌اید. تصویر‌سازی‌های فیلم، بسیار  قوی است و با مفاهیم غذایی، به خوبی تلفیق شده‌اند.

The Fly

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
برترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : دیوید کراننبرگ
  • بازیگران : جف گلدبلوم، دیوید کراننبرگ، جنا دیویس
  • سال انتشار : 1986
  • امتیاز : 7.6
  • خلاصه داستان : یک دانشمند بسیار با استعداد، اما عجیب و غریب پس از آنکه یکی از آزمایشاتش به طرز وحشتناکی اشتباه از آب درآمد، به موجودی ترکیبی و غول پیکر تبدیل می‌شود.

فیلم مگس، بدون شک محبوب‌ترین، و یکی از مهم‌ترین فیلم‌های دیوید کراننبرگ می‌باشد که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از جورج لانگلان ساخته شده است. فیلم ترکیبی علمی از موجودات عجیب و غریب، و وحشتناک است که می‌تواند شما را به اوج ترس و وحشت بکشانند.

فیلم مگس، نمونه‌ای عالی از دنیای از علم می‌باشد که در آن نشان داده می‌شود که دانشمندان، با تمامی کنجکاوی‌هایشان، می‌توانند تا چه مقدار، ترسناک به نظر برسند. این فیلم، شاید برای همه مناسب نباشد و لحظاتی منزجر کننده و چندش‌آور را بای شما به نمایش بگذارد.

Possession

برترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
برترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : آندره ژولوسکی
  • بازیگران : ایزابل ایدجانی، سم نیل، کریست وولفهارد
  • سال انتشار : 1981
  • امتیاز : 7.3
  • خلاصه داستان : پس از آنکه آنا به همسرش مارک در مورد عدم پایبندی‌اش به ازداوج‌شان خبر می‌دهد، به ناچار از یکدیگر جدا می‌شوند. اما مارک همچنان آرام نگرفته و به دنبال معشوقه جدید همسرش می‌گردد.

فیلم تسخیر، یک اثر کلاسیک از دهه‌ی 80 کیلادی می‌باشد که در ژانر روانشناسی و هرج و مرج محض دنبال می‌شود. این فیلم، یکی از دست‌کم‌گرفته شده‌ترین فیلم‌های تاریخ آلمانی است که با وحشتی از جنس بدن به رخ مخاطب می‌رساند. این فیلم، عناصری از وحشت کیهانی و لاوکرفت دارد که برای طرفداران این سبک فیلم‌ها نیز مناسب می‌باشد.

فیلم روایتی آرام دارد که به راحتی در آن نشان داده می‌شود که یک درام خانوادگی ، چگونه می‌تواند به یک هیجانی راز‌آلود تبدیل شود. این فیلم حقایق شومی را بر ملا می‌کند و جزو معدود فیلم‌هایی است که واقعا مخاطب را شوکه می‌کند.

Akira

برترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
برترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : کاتسوهیرو اوتومو
  • بازیگران : میتسو آواتا، نوزومو ساساکی، مامی کویاما
  • سال انتشار : 1988
  • امتیاز : 8.0
  • خلاصه داستان : یک پروژه نظامی خطرناک، باعث ایجاد تغییراتی در شهر نیو توکیو می‌شود. اکنون یک عضو از باند گانگسترهای موتورسوار به نام تتسو، با یک جوان تصادف می‌کند و توسط نیروهای پلیس دستگیر می‌شود.

آکیرا، یکی از انیمه های بزرگ و دیدنی کشور ژاپن است که به سبکی سایبر‌پانک دنبال می‌شود. ژاپنی‌ها (بهترین انیمه های ژاپنی) در ساخت انیمه‌های علمی‌تخیلی که بر طبق وحشت بدنی پیش می‌روند استاد هستند و می‌توانند با استفاده از انیماتور‌های خلاق، بهترین تصویر را ارائه بدهند. اما انیمه‌ی آکیرا، در پشت جلوه‌های بصری که دارد، داستانی عمیق از وحشت بدنی به نمایش می‌گذارد که بسیار غیر‌منتظره نیز است.

The Thing

بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی
ترسناک ترین فیلم ها از جنس وحشت بدنی
  • کارگردان : جان کراپنتر
  • بازیگران : کرت راسل، کیث دیوید، ویلفورد بلرمی
  • سال انتشار : 1982
  • امتیاز : 8.2
  • خلاصه داستان : دانشمندان با یک موجود فضایی روبرو می‌شوند که مدام تغییر شکل می‌دهد و در واقع به شکل کسانی که به قتل می‌رساند ، در می‌آید.

جان کراپنتر، یکی از مهم‌ترین کارگردانان ژانر وحشت است که تأثیر زیادی بر روی این ژانر گذاشته است. شاید محبوب‌ترین، پُر سروصدا‌ترین فیلم او، موجود بود که در سال 1982 اکران شد و توانست پس از چند سال به یکی از فیلم های برتر ترسناک از جنس وحشت بدنی تبدیل بشود.

فیلم ابتدا، با نقد‌های منفی روبرو شد و برخی از منتقدین را وادار به ثبت نمرات منفی کرد. از دید برخی از صاحب‌نظران سینمایی، این فیلم تقلیدی ناشیانه از اثر بیگانه‌ی آقای ریدلی اسکات بود. اما داستان فیلم، بسیار متفاوت‌تر از چیزی بود که صرفاً یک فیلم سرگرم‌کننده نشان خواهد داد. فیلم همه‌چیز را به صورت غیر سانسور شده به نمایش می‌گذارد ذهن درخشان کراپنتر را نشان می‌دهد که در فضایی مملو از سوء‌ظن، رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناک از جنس وحشت بدنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *