ترسناک ترین یاندره ها در انیمه ؛ 12 یاندره عاشق و ترسناک

در حالی که شخصیت‌های یاندره‌ در همه اشکال ظاهر می‌شوند، این شخصیت‌ها برخی از وحشتناک ترین و ترسناک ترین یاندره ها در انیمه هستند.

ایا در میان بهترین انیمه های 2023 هم کاراکترهای یاندره وجود دارند؟ ایا در میان بهترین انیمه های جهان یاندره پیدا می‌شود؟ این سوالات را شما از گوگل پرسیده‌اید و باعث شده‌اید ما این مقاله را برای شما تهیه کنیم.

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

12 یاندره ای که بسیار خشن هستند

شما می‌توانید فهرست ترسناک ترین یاندره ها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

در بین بهترین انیمه های ترسناکی که وجود دارد، یاندره‌های خاصی در میان بقیه به‌عنوان زیباترین و در عین حال ترسناک‌ترین دختران در تمام انیمه‌ها برجسته می‌شوند که هیچ ابایی از قتل کسانی که دوستشان دارند ندارند.


یاندره (به ژاپنی: ヤンデレ) یکی از انواع شخصیت‌هایی است که در فرهنگ پاپ ژاپن تنظیم شده است. اصطلاح «یاندره»؛ با ترکیب کلمه (病んでる Yanderu)به معنی بیماری و با ترکیب (デレデレ Deredere) به معنی دوست داشتن و عاشق شدن، شکل گرفته‌است.


پس اگر می‌خواهید با بهترین یاندره های ترسناک آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی وحشتناک ترین یاندره ها در انیمه بپردازیم.

Shuka Karino

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

شوکا کارینو، در کنار سودو کانام، یکی از شرکت کنندگان بازی مرگ در بازی داروین است. شوکا در حالی که در ابتدا دشمن کانام بود و می‌خواست قدرت خود را در برابر او ثابت کند، پس از شکست دادن او در نبرد عاشق کانام می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا در تلاش برای پاکسازی D-Game به قبیله کانام یعنی Sunset Ravens بپیوندد.

شوکا که به دلیل توانایی‌اش به ملکه خار معروف است. او یک مبارز فوق‌العاده ماهر می‌باشد که از کشتن دشمنان خود بیزاری نمی‌کند. او نسبت به کشتن کسی که او را تهدید می‌کند پشیمان نمی‌شود و حتی نسبت به کسانی که معشوقش کانام را تهدید می‌کنند، رحم نمی‌کند.

Anna Nishikinomiya

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

آنا دختر پدر و مادری محترم است. آنها قوانین عمومی سختگیرانه‌ای را اجرا می‌کنند و به طور باورنکردنی در بچه داری جدی هستند. در نتیجه آنا مسئولیت مشابهی را بر عهده می‌گیرد. او رئیس شورای دانش آموزی می‌باشد و مسئولیتش را بسیار جدی می‌گیرد. اما او همچنین علاقه زیادی به شخصیت اصلی دارد و کارهای بسیار عجیبی برای جلب توجه او انجام داده است.

Kaguya Shinomiya

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

Kaguya Shinomiya دختر خانواده Shinomiya است که به عنوان تأثیرگذارترین شرکت و خانواده در ژاپن شناخته می‌شود. کاگویا به عنوان نایب رئیس شورای دانش‌آموزی آکادمی شوچیین فعالیت می‌کند. او در آنجا اوقات فراغت خود را صرف طراحی برنامه‌های مفصل می‌کند تا رئیس شورای دانش‌آموزی، میوکی شیروگان را وادار کند تا به احساسات خود نسبت به او اعتراف کند.

اگرچه کاگویا به احتمال زیاد هرگز کسی را نخواهد کشت، وقتی یکی از اعضای شورای دانش‌آموزی، چیکا فوجی‌وارا، مدام برنامه‌های دقیق خود را برای اعتراف گرفتن از رئیس‌جمهور از مسیر خارج می‌کرد، کاگویا به سرعت از شخصیتی شیرین به فحش دادن به چیکا و آرزوی مرگ و نابودی برای او تبدیل می‌شود. در حالی که این کار برای قسمت کمدی این مجموعه بود، تغییر سریع او در Kaguya-sama: Love is War، یک مانگای طولانی مدت که قرار است در سال 2022 به پایان برسد، از دوستانه تا تحقیرآمیز، مشخص نمی‌کند که کاگویا واقعاً قادر به انجام چه کاری است.

Himiko Toga

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

هیمیکو توگا یک دختر دبیرستانی در آکادمی قهرمان من است که خصلت‌هایش به او شیفتگی وحشتناکی نسبت به خون می‌دهد و باعث می‌شود که او احساسات عشقی را مخدوش کند. پس از ارتکاب یک جنایت مرگبار، توگا از دنیا طرد شد و تنها نجات او لیگ شروران بود که با آغوش باز از او استقبال کردند.

وقتی توگا احساسات شدید عشق را احساس می‌کند، می‌خواهد موضوع وسواس او شود. توانایی او، که او را قادر می‌سازد تا با خوردن خون آنها به یک فرد تبدیل شود، او را به حمله به فرد برای حفظ خون خود می‌کشاند. توگا واقعاً یک دختر نوجوان خالص و دوست داشتنی است، این فقط درک نادرست او از جهان می‌باشد که باعث می‌شود او مرتکب مقادیر زیادی جنایات شنیع شود.

Revy

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

ریوی همچنین گاهی اوقات با نام کامل خود ربکا شناخته می‌شود. او در مورد گذشته خود بسیار مخفیانه است و یکی از مبارزان اصلی شرکت Lagoon می‌باشد. او در محله چینی‌ها بزرگ شد و آمریکایی-چینی است. او به عنوان یک دزد و یک قاتل بزرگ شد و او را برای یک زندگی مشابه در این راه انداخت.

Kurumi Tokisaki

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

کورومی توکیساکی، سومین Spirit در سریال Date A Live، حیله گرترین و غیرقابل پیش بینی‌ترین شخصیت این انیمه است. کورومی که بین یک زن جوان خوش زبان و یک روان‌شناس قاتل جمعی جابه‌جا می‌شود و هر زمان که ظاهر می‌شود، شیدو و سایر ارواح را در حالت آماده‌باش قرار می‌دهد، زیرا آنها به خوبی می‌دانند که اگر او بخواهد می‌تواند به راحتی آنها را بکشد.

قتل‌های کورومی توکیساکی به سختی قابل طبقه بندی است. کورومی هزاران نفر را به قتل رسانده است تا طول عمر آنها را بدزدد تا به اندازه کافی عمر کند تا بتواند قدرت‌های لازم برای کشتن روح مبدا را به دست آورد. با این حال، اکثر قربانیان او زباله‌های جامعه و افراد بی‌گناه هستند و او با کشتن روح مبدأ در گذشته جان‌های بیشماری را نجات خواهد داد، به ویژه عشق واقعی خود Itsuka Shidou که بارها جانش را نجات داده است.

Hitagi Senjougahara

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

Senjougahara پس از فریب ظالمانه توسط یک مرد کلاهبردار و سپس دزدیده شدن “وزن” او توسط خدای خرچنگ، با آراراگی کویومی روبرو می‌شود که به او کمک می‌کند تا بیماری ماوراء طبیعی او را برطرف کند. او که در ابتدا به دیگران بی اعتماد بود، پس از تجربه احساسات واقعی آراراگی، احساسات عاشقانه‌ای نسبت به کویومی پیدا می‌کند و این دو در طول انیمه مونوگاتری یک زوج می‌شود.

از آنجایی که آراراگی برای کمک به اطرافیانش که اکثریت آنها را زنان جوان تشکیل می‌دهند، جان و اندام خود را با میل به خطر می‌اندازد، هیتاگی با گذشته‌ای که نادیده گرفته شده بود، به شدت نسبت به توجهی که به او می‌شود حسادت می‌کند. اگرچه او البته کویومی را دوست دارد، اما کاملاً برای او روشن کرده است که اگر او هرگز به او خیانت کند، او را کاملاً از جاودانگی خود پشیمان خواهد کرد. Senjougahara یکی از برترین یاندره های ترسناک است.

Hisoka Morrow

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یاندره ها در انیمه

یکی از قوی‌ترین کاربران Nen در انیمه Hunter x Hunter، هیسوکا برای اولین بار به عنوان یک متقاضی آزمون شکارچی در کنار Gon و Killua در Hunter x Hunter معرفی شد. نگرش تند هیسوکا و رفتارهای بازیگوش او باعث می‌شود که بسیاری از شخصیت‌ها، از جمله قهرمان انیمه، گون، عصبانی شوند.

هیسوکا یک مورد عجیب و غریب از یک یاندره است، زیرا او ترجیح می‌دهد کسانی را که می‌بیند در آنها استعداد زیادی وجود دارد برای بعد نجات دهد و تنها پس از اینکه آنها زمان کافی برای بلوغ کامل داشته باشند آنها را می‌کشد. او حتی به عنوان “محافظ” گون عمل کرده است، زیرا پس از اینکه گون در مرحله سوم امتحان شکارچی کمین شد، هیسوکا کمین گون را کشت، زیرا او می‌خواست گون آن مرحله را عبور کند و در آینده قوی‌تر شود.

Esdeath

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
ترسناک ترین یانده در انیمه

ژنرال اسدث یک ژنرال عالی رتبه ارتش امپراتوری بود و به دلیل قدرت تسلیم ناپذیر و ظلم وحشیانه‌اش که در سراسر مانگای تاریک شونن، آکامه گا کیل به نمایش گذاشته شد، شناخته شده است. تیگو او توانایی‌های استثنایی مبتنی بر یخ را به او اعطا کرد، که وقتی در کنار مهارت‌های استثنایی او در مبارزه و شمشیرزنی استفاده می‌شد، او را به یک تهدید بزرگ برای گروه ترور، Night Raid تبدیل کرد.

پس از بازگشت Esdeath از یک کمپین بزرگ، او میزبان یک تورنمنت مبارزاتی، در جستجوی یک معشوقه می‌شود و تاتسومی، یکی از اعضای Night Raid را ملاقات می‌کند. پس از اینکه اسدث از وابستگی او مطلع شد و او را دستگیر کرد، عشق او به تاتسومی، حتی در حالی که می‌دانست که او هرگز او را دوست نخواهد داشت، آنقدر زیاد شد که زیردستانش را تهدید کرد که در صورت تلاش برای صدمه زدن به او، آنها را خواهد کشت.

Kotonoha Katsura

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
برترین یاندره های ترسناک

کوتونوها که در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمد، توسط همکلاسی‌هایش که به ثروت و زیبایی او حسادت می‌کردند مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و طرد می‌شود. پس از ورود به دبیرستان در آغاز روزهای مدرسه، او به سرعت با سکای سایونجی و ماکوتو ایکو دوست می‌شود که به زودی با ماکوتو وارد یک رابطه می‌شود. با این حال، ماکوتو به زودی از چسبندگی کوتونوها که از آن بی خبر است خسته می‌شود زیرا قبلاً هرگز دوستی نداشته است.

به عنوان اولین دوست و معشوق کوتونوها، خیانت دائمی ماکوتو به رابطه آنها با خوابیدن با چند همکلاسی، او را از مرز راند. بدون هیچ خروجی و احساس اینکه او را برای خودش می‌خواهد، او تصمیم می‌گیرد که باید او را بکشد تا او را برای خودش نگه دارد. در این مرحله، ذهن او به حالتی غیرقابل ترمیم می‌رسد و وضعیت روانی مختل او باعث می‌شود که سر ماکوتو را از تنش جدا کند و به سمت غروب آفتاب حرکت کند.

Yuno Gasai

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
وحشتناک ترین یاندره ها در انیمه

یک شرکت کننده در یک بازی بقا که در آن آخرین دارنده دفتر خاطرات به خدای زمان و مکان تبدیل می‌شود، یونو گاسای، در کنار دفتر خاطرات عشق آینده‌اش یا “خاطرات یوکیترو”، با یوکیترو آمانو در تلاش برای زنده ماندن همکاری می‌کند. در حالی که دفتر خاطرات او فقط او را در مورد اقدامات یوکی‌ترو آگاه می‌کند، او از مقدار کمی اطلاعات همراه با نبوغ خود استفاده می‌کند تا اغلب جان او و یوکی‌ترو را نجات دهد.

در طول Mirai Nikki، یوکی‌ترو دائماً مورد حمله کسانی قرار می‌گیرد که به دنبال دفتر خاطرات او و عنوان خدا هستند، که باعث می‌شود یونو به سرعت خود را برای از بین بردن هر گونه تهدیدی برای او و یوکی‌ترو سازگار کند. هوش یونو به عنوان یکی از باهوش‌ترین قهرمانان شونن، از طریق استفاده مداوم او از تله‌ها، و مهارت در مجموعه وسیعی از سلاح‌ها که در مونتاژهای خونین برای شکستن تعداد زیادی از دشمنان با لبخند بر لب استفاده می‌کند، مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

Nadeko Sengoku

ترسناک ترین یاندره ها در انیمه
بهترین یاندره های ترسناک

نادکو خجالتی و محجوب دختری است که دوستی با همکلاسی‌هایش برایش سخت است و به سرعت به سمت تسوکیهی آراراگی، کوچکترین خواهر آراراگی کویومی می‌رود. او به سرعت شیفته آرارگی می‌شود و با محبت او را “کویومی-اونی-چان” خطاب می‌کند، اگرچه متأسفانه برای او، او فقط او را دوست خواهر کوچکترش می‌داند.

وقتی نادکو متوجه شد که آراراگی با سنجوگاهارا وارد یک رابطه شده است و عشق او بی نتیجه خواهد بود، به کویومی حمله کرد. به طرز وحشتناکی او تصمیم گرفت با جاگیریناوا پیوند بخورد و به الهه مار تبدیل شود. هر بار که آراراگی برای عذرخواهی به سمت او می‌رود، او را به طرز وحشیانه‌ای تکه تکه می‌کند. سنگوکو در حسادت خود، به معنای واقعی کلمه خشم یک خدا را در پایان سری مونوگاتری به آراراگی رساند. از نظر بسیاری از افراد، نادکو ترسناک ترین یانده در انیمه است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترسناک ترین یاندره ها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “ترسناک ترین یاندره ها در انیمه ؛ 12 یاندره عاشق و ترسناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *