بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون (Kim So-hyun) تا سال 2023

برای آشنایی با بیوگرافی و بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون (Kim So-hyun) تا سال 2023 همراه ما باشید. وی بازیگر معروف زن و مدل جذاب کره‌ای است.

Kim So-hyun (کیم سو-هیون) بازیگر جوان و 23 ساله کره‌ای است که در چهارم ژوئن 1999 به دنبال آمده است. علاوه بر بازیگری، در رشته مدلینگ نیز فعالیت دارد و بسیار مشهور است. سو هیون تا سال 2023 در حدود ۵۰ فیلم و سریال نقش آفرینی کرده که از جمله سریال‌های معروف او می‌توان به روح بیا بجنگیم، فرمانروای نقابدار، آلارم عشق ۱ و ۲، افسانه نوکدو، افسانه خورشید و ماه، تو کیستی: مدرسه ۲۰۱۵، طلوع ماه در رودخانه اشاره کرد.

بسیاری از نقش‌هایی که این بازیگر کره‌ای ایفا کرده است، از جمله نقش کوتاهش در سریال گابلین، مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته‌است. بودن در لیست صد نفره ستاره‌های فوربز (forbez) نیز از دیگر افتخارات کیم سو هیون است. اگر از تماشاگران بهترین سریال‌های کره و جدیدترین فیلم‌های کره‌ای باشید، قطعا این نام را می‌شناسید.

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین و زیباترین بازیگران کره‌ای تا سال 2023

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون در سال 2023
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون در سال 2023

بیوگرافی کیم سو هیون

کیم سو هیون در ۴ جون ۱۹۹۹ در استرالیا متولد شد، او فرزند ارشد خانواده است و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. وی به دلیل شغل والدینش که در یک شرکت استرالیایی فعالیت داشتند، تا ۴ سالگی در استرالیا زندگی کرد و پس از آن به همراه پدر، مادر و برادر کوچکترش به کره بازگشت.

سوهیون در ۹ سالگی پدرش را از دست داد و این اتفاق ضربه بزرگی برای خانواده وی بود، اما به دلیل درآمدزایی سوهیون از راه بازیگری، خانواده او دچار مضیقه مالی نشدند. پس از آنکه سوهیون در سنین کم به بازیگری روی آورد، به خاطر برنامهٔ شلوغی کاری دیگر فرصت رفتن به مدرسه را نداشت و مادر او در رابطه با تحصیلات او نگران بود.

به همین دلیل تصمیم گرفت تا برای سوهیون معلم خصوصی بگیرد تا به وی در خانه آموزش دهد، چرا که این گونه هم می‌توانست به حرفه بازیگری خود ادامه دهد و هم درسش را بخواند. در سال ۲۰۱۷ با همین روش توانست دوران تحصیل مدرسه ای خود را به اتمام برساند.

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

کیم سوهیون به همراه چانگ ووک در سال ۲۰۱۷، هزینه دوبله خود از انیمه نام تو به کمیسیون فیلم بدون سد کره اهدا کردند. در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۸، کیم سوهیون در دهمین مراسم بازار قلب سبز S.E.S که توسط گروه دخترانهٔ کیپاپ (گروه S.E.S) برگزار شد، شرکت کرد و در کنار بسیاری از مشاهیر دیگر با فروش اقلام مبلغی را جمع‌آوری کرد. تمام عواید جمع‌آوری شده از این مراسم به بنیاد کودکان چتر سبز و KARA اهدا شد.

کیم سو هیون در بسیاری از فعالیت‌های خیرخواهانه فعالیت داشته است، که در این مطلب فقط به برخی از آن‌ها اشاره شد. سوهیون فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ و در سنین پایین شروع کرد و همچنان بازیگری، پیشه و حرفه اصلی اوست.

کیم سو هیون و همسرش و عروسی کیم سو هیون

کیم سو هیون مجرد است و در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که تا به حال با هیچ‌کس ارتباط نداشته و هنوز فرد مورد نظر خود را پیدا نکرده است. در سال 2017، شایعاتی مبنی بر ازدواج مخفیانه او با سئو یه جی، همبازی او در درام “خوب نیست (2020)” منتشر شد، اما این شایعات توسط آژانس‌های هر دو بازیگر تکذیب شد.

کیم سو هیون گفته است دوست دارد روزی ازدواج کند، اما فعلا عجله‌ای ندارد. به همین دلیل هنوز تصویری از کیم سو هیون و همسرش و عروسی کیم سو هیون موجود نیست.

سریال جدید کیم سو هیون 2023

My Lovely Liar 2023

جدیدترین سریال کیم سو هیون
جدیدترین سریال کیم سو هیون

جدیدترین سریال کیم سو هیون “دروغگوی دوست‌داشتنی من” نام دارد که تنها عضو فهرست بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون در سال 2023 است. پارتنر او در این سریال کمدی رمانتیک معمایی، بازیگر معروف کره، هوانگ مین-هیون است. هوانگ مین-هیون در نقش کیم دو ها به ایفای نقش می‌پردازد؛ یک آهنگساز و تهیه‌کننده معروف در کره با نام هنری “کی”.

کیم سو-هیون نیز در نقش موک سول هی ظاهر می‌شود؛ او کسی است که می‌تواند تشخیص دهد مردم دروغ می‌گویند یا نه! سو جی-هون در نقش لی کانگ مین (یک کارآگاه) و لی شی-وو در نقش شا اون (یک خواننده تاپ و خواهر کوچک ملت) از دیگر بازیگران سریال هستند. خواهر کوچک ملت عنوانی است برای یک زن جوان [یا مرد] سلبریتی در اواخر دوران نوجوانی تا اوایل دهه ۲۰ سالگی.

بهترین فیلم های کیم سو هیون

The Last Princess 2016

فیلمهای کیم سو-هیون
فیلمهای کیم سو-هیون

آخرین شاهزاده خانم فیلمی به کارگردانی هور جین-هو محصول سال ۲۰۱۶ کشور کرهٔ جنوبی است. سون یه-جین و پارک هائه-ایل بازیگران اصلی این فیلم درام دوره‌ای هستند. فیلمنامه براساس رمان پرنسس دئوخی اثر کوون بی یونگ نوشته شده است.

دوک هه آخرین شاهدخت دودمان پادشاهی چوسان در دوران حکومت استعمارگران ژاپنی، به اجبار به ژاپن منتقل می‌شود. او در تقلا برای حفظ وقار یک شاهزاده روزهایش را با دلتنگی برای خانه سپری می‌کند. او پس از چند تلاش ناموفق با کمک جانگ هان یار دوران کودکی‌اش برای آخرین بار شانس خود را برای بازگشت به خانه می‌آزماید.

Pure Love 2016

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

عشق پاک که به صورت بین‌المللی با نام فراموش‌نشدنی منتشر شده‌است از جمله فیلمهای کیم سو-هیون در ژانر درام عاشقانه است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ کره جنوبی با بازی دو کیونگ-سو و کیم سو-هیون است. دو کیونگ-سو در نقش بوم شیل، پارک یونگ وو در نقش هیونگ جون؛ بزرگسالی بوم شیل، کیم سو-هیون در نقش سو اوک، لی دیوید در نقش گه دوک و لی بوم-سو در نقش یونگ چول؛ بزرگسالی گه دوک، از بازیگران مطرح این فیلم جذاب کره‌ای هستند.

در سال 2014، یک دی جی رادیویی نامه‌ای از عشق اول خود دریافت می‌کند که خاطرات تقریباً فراموش شده گذشته را به همراه دارد. 23 سال پیش در سال 1991، پنج دوست تابستان را با هم سپری کردند. یکی از آن‌ها، بئوم سیل خجالتی و بی‌گناه، عاشق سو اوک می‌شود. Beom-sil علاقه قابل توجهی به Soo-ok دارد و در طول تابستان در کنار پنجره دختر منتظر می‌ماند.

یک روز سو اوک از آسیب دیدگی پا رنج می‌برد که باعث می‌شود نتواند به درستی راه برود. بنابراین Beom-sil به او کمک می‌کرد که در راه رفتن به مشکل نخورد. در این اثنا عشقی میان‌شان شکوفا می‌شود، تا جایی که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند.

Killer Toon 2013

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

کیلر تون (قاتل) یک فیلم فیلم دلهره‌آور ترسناک روانشناختی سال ۲۰۱۳ کره جنوبی به کارگردانی کیم یونگ گیون و با بازی لی شی-یونگ و اوم کی-جون است. یک هنرمند محبوب وبتون ترسناک با نام کانگ جی یون متوجه ماجرایی عجیب می‌شود. زمانی که ناشر وب‌تون‌های او دقیقا مشابه تصاویر آرین وب‌تونش به طرز وحشتناکی می‌میرد؛ در می‌یابد که زندگی‌اش تکرار داستان‌های خودش است.

زمانی که زنجیره‌ای از قتل‌ها درست مانند وب‌تون او رخ می‌دهد، یک کارآگاه خصوصی به نام لی کی چول، جی یون را در لیست مظنونان قرار می‌دهد و به دنبال کشف حقیقت می‌افتد. کیم سو هیون در این سریال نقش جوانی کاراکتر می سوک را ایفا می‌کند.

I Am the King 2012

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

من پادشاه هستم یک فیلم کمدی تاریخی کره‌ای محصول سال ۲۰۱۲ با بازی جو جی هون، پارک یونگ گیو، بائک یون سیک، بیون هی-بونگ و کیم سو هیون است. فیلم الهام گرفته از رمان سال ۱۸۸۱ مارک تواین به نام شاهزاده و گدا است و در دوران پادشاهی چوسان واقع شده‌است و جو جی هون هم نقش پادشاه و هم نقش گدا را ایفا می‌کند.

هنگامی که برادران بزرگتر چوننگ نیونگ، یانگنیونگ و هیوریونگ نتوانستند پدرشان، پادشاه تهجونگ را تحت تاثیر قرار دهند، پادشاه فرمان سلطنتی را به او می‌دهد تا به جای آن فرمانروای بعدی پادشاهی شود. شاهزاده که به شدت از پادشاه شدن امتناع می کند و فقط می خواهد زندگی شاد و بدون استرسی را که در کتاب‌هایش مدفون شده است داشته باشد، قبل از مراسم تاج گذاری‌اش، فرار از قصر را انتخاب می‌کند.

بهترین سریال های کیم سو هیون

River Where the Moon Rises 2021

سریال های کیم هیون سو
سریال های کیم هیون سو

طلوع ماه در رودخانه از جمله جدیدترین سریال های کیم هیون سو محسوب می‌شود. یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۲۱ با بازی کیم سو-هیون، نا این-وو و لی جی-هون است. این مجموعه بر پایه رمان شاهدخت پیونگ‌گانگ ساخته شده است.

این سریال داستان عشق بین پرنسس پیونگگانگ و On Dal، شخصیت‌هایی از یک داستان کلاسیک گوگوریو را بازگو می‌کند. پرنسس پیونگگانگ به عنوان یک شاهزاده خانم به دنیا آمد اما به عنوان یک قاتل بزرگ شد. پس از اطلاع از حقیقت منشأ خود، برای به دست آوردن کشور و تاج و تخت واقعی علیه فسادی که بر آن حاکم شده است، مبارزه می‌کند.

The Tale of Nokdu 2019

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

افسانه نوکدو یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۱۹ با بازی جانگ دونگ یون، کیم سو-هیون، کانگ ته-اوه و جونگ جون هو است. این مجموعه بر اساس وب‌تونی که توسط هه جین-یونگ که در سال ۲۰۱۴ نوشته‌است تولید شده و در سال ۲۰۱۴ در وبتون ناور منتشر شد.

جون نوکدو فرزند نجیب‌زاده‌ای است که به علتی نامعلوم، مجبور است به صورت مخفیانه زندگی و دائماً از جایی به جای دیگر نقل مکان کند. پس از حمله ناگهانی به او و خانواده‌اش، نوکدو تصمیم می‌گیرد علت حمله و دشمنی با خانواده‌اش را کشف کند. در این راه به روستایی برمی‌خورد که تنها مختص زنان بیوه است. حال او مجبور است برای یافتن پاسخ سوألاتش هویتش را مخفی کرده و به عنوان یک زن، وارد روستا شود.

While You Were Sleeping 2017

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

وقتی تو خواب بودی یک مجموعه تلویزیونی در سال ۲۰۱۷ از کره جنوبی با بازیگری لی جونگ سوک، به سوزی، جانگ هه این، لی سانگ یوب و کو سونگ هی است. این درام حقوقی و فانتزی شامل ۳۲ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای (۱۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای) است.

زندگی سه جوان: گزارشگر میدانی، دادستان و افسر پلیس را به نمایش کشیده است که سال‌ها پیش، پس از نجات یکدیگر، توانایی پیش‌بینی وقایع آینده را از طریق رویاهای خود به دست آورده‌اند. این سه نفر با همکاری یکدیگر تلاش می‌کنند تا رویاهای شوم‌شان به واقعیت تبدیل نشود و دشمن بزرگشان وکیل فاسد لی یو بو را فرو بنشانند.

The Emperor: Owner of the Mask 2017

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

فرمانروای نقابدار یا پادشاه: صاحب ماسک یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۱۷ با بازی یو سونگ-هو، کیم سو-هیون، کیم میونگ سو، یون سو-هی و هو جون هو است. از ابتدای سلسله چوسان، گروهی مخفی به نام «پیونسو» شکل گرفت که روز به روز بر قدرتش افزوده می‌شد.

فرمانروا یی‌یون که خود، دست‌نشانده و فرمانبردار گروه پیونسو بود و همین‌طور به کمک این گروه بود که فرمانروای قبلی را کشته و خود پادشاه شد، وقتی پسرش یی سون بدنیا می‌آید توسط گروه مخفی پیونسو و ملکه مادر مسموم می‌شود و ارباب ده موک (رئیس گروه پیونسو) پادزهر آن سم را به قید دو شرط به یی‌یون می‌فروشد.

اول، تأسیس سازمانی به نام تأمین آب و واگذار کردن انحصار کل آب کشور به گروه پیونسو. و دوم، عضویت ولیعهد یی سون در گروه پیونسو. به‌همین دلیل فرمانروا صورت ولیعهد را با ماسک می‌پوشاند و او را مخفیانه بزرگ می‌کند تا از او در برابر گروه پیونسو محافظت کند.

Missing You 2012

بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون
بهترین فیلم ها و سریال های کیم سو هیون

دلم برات تنگ شده مجموعه تلویزیونی کره‌ای، محصول سال ۲۰۱۲ می‌باشد. یون اون‌هه، پارک یوچان و یو سئونگ‌هو بازیگران مطرح این سریال هستند. Lee Jae-dong و Park Jae-beom، کارگردان‌های این مجموعه عاشقانه، ملودرام، اکشن و هیجانی هستند.

دو دانش‌آموز دبیرستانی به نام‌های جونگ‌وو و سویون، پس از یک حادثه دلخراش مجبور به جدایی می‌شوند، حادثه‌ای که سال‌های متمادی زندگیشان را تحت‌الشّعاع قرار می‌دهد. جونگ‌وو سال‌ها به‌دنبال سویون می‌گردد و سرانجام سویون را با هویّتی جدید می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

کیم سو هیون در تهران حضور داشته است؟

خیر! کیم سو هیون در تهران حضور نداشته است

سن کیم سو هیون چقدر است؟

او متولد 1999 است، پس سن کیم سو هیون می‌شود: 23 سال

نقش کیم سو هیون دختر در افسانه خورشید و ماه چه بود؟

کیم سو هیون دختر در افسانه خورشید و ماه نقش جوانی یون بو-کیونگ را ایفا کرده بود.

معرفی چندتا از فیلم های عاشقانه کیم سو هیون ؟

عشق پاک محصول 2016 تنها فیلم کیم سو هیون است که در دسته فیلم های عاشقانه کیم سو هیون قرار می‌گیرد. (Pure Love)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *