نظر امیر تتلو در مورد تتوهایش و تتو آرتیستش [+ویدئوی تعریف تتلو]

نظر امیر تتلو در مورد تتوهایش جالب است. گویی او نه تنها در مورد خود بل‌که در مورد اطرافیانش نیز دچار نوعی از توهم شده است.

امیر تتلو خواننده ایرانی یکی از علاقمندان به هنر تتو است. او از قدیم به این هنر علاقه داشته و به مرور زمان همه جای بدنش را خالکوبی کرده است. خیلی از افراد به شوخی امیر تتلو را دفتر نقاشی خطاب می‌کنند و این کلمه اشاره به تتوهای زیاد امیر تتلو است. عده‌ای معتقدند که تتوهای بیش از حد روی تمام نقاط بدن تتلو نشانه اختلال در شخصیت نمایشی اوست و برای اینکه توجه کسب کند همواره در حال تتو زدن است.

نظر امیر تتلو در مورد تتوهایش

تتلو معتاد تتو است!

فیلم تتوی تتلو
فیلم تتوی تتلو, نظر امیر تتلو در مورد تتوهایش

تتلو در تلگرام خود نوشت:

بلخره تونستم تو تتو آرتیستامون یکی رو استاد صدا کنم و رفتارش عوض نشه !! بلخره تونستم بگم آخیش !! یه رفیق پیدا کردم !! یه آدم پیدا شد مه هم حرفه ای باهش و هم استاد باشه و هم کیری نباشه و وقتی بهش میگی استاد قشنگ برازندش باشه و یکی که جنبه ی استاد بودنو داره بهروز جان شکر طبیعت میکنم طبیعت رو به خاطر وجودت بلخره تتوهام داره که دوست دارم میره

املای تتلو و مسئله‌ی تتوهایش

فیلم تتوی تتلو
تتلو معتاد, فیلم تتوی تتلو

بنده به عنوان نوسنده این مقاله در عجبم که چطور می‍شود کسی که بالاخره را بلخره می‌نویسد و کلی ایراد املایی و نگارشی در یک خط از نوشتارش موجود است، میتواند خودش را شاعر بنامد. از این نکته که بگذریم. تتلو اخیرا یک صفحه یوتیوب را راه اندازی کرده است و در زمان اجرای تتوهایش بصورت زنده با هوادارانش و دوست داران هنر تتو ارتباط برقرار می کند. نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد تتلو در حین اجرا، بر خلاف خیلی از افراد دردی احساس نمی کند چرا که به آرامی با مخاطبانش حرف می‌زند و از جامعه و هنر و دلایلش برای تتوهایش می‌گوید.

در ادامه می‌توانید فیلم تتوی تتلو و نظر امیر تتلو در مورد تتوهایش را در این مورد ببینید:

تتلو اخیرا در یکی از ویدیوهای یوتیوبش که در حال اجرای یکی از تتوهایش ضبط شده است بیان کرده است:

تتو به افزایش صبر کمک می کند و تحمل در د را بالا می‌برد. پوست‌های مرده بدن که نیازی به وجودشان نیست را جدا می‌کند و مثل کیسه کشیدن عمل کرده و لایه بردار پوست است. به جوانسازی پوست بدن کمک کرده و پست را سفت می کند. نگاه کردن به تتو باعث ایجاد انگیزه و لذت می‌شود. باعث ایجاد تفاوت بین افراد می‌شود. و در نهایت تتو داشتن باعث می‌شود فرد به باشگاه برود و فرم بدن خود را برای بهتر به نظر رسیدن تتو اصلاح کند.

البته مشخص نیس او این اکتشافاتِ علمی را از چه راهی و روشی به دست آورده و به ملت توصیه می‌کند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *