کیک عجیب آقای خواننده برای نامزد ایرانیش [+تصاویر کیک و تولد]

کیک عجیب آقای خواننده برای نامزد ایرانیش باعث جلب توجه بسیاری در فضای مجازی شد. در ادامه میتوانید تصاویری از سوپرایز خواننده ترک را ببینید.

اوزجان دنیز خواننده و بازیگر ۵۰ ساله که مدت کوتاهی پس از طلاق از مادر بچه اش دل به طراح لباس ایرانی سمر دادگر بست، سورپرایز تولدی در حضور دوستان و خانواده برای معشوقش تدارک دید.

کیک عجیب آقای خواننده برای نامزد ایرانیش

  • سوپرایز خواننده ترک
تولد گرفتن اوزجان دنیز برای نامزدش
تولد گرفتن اوزجان دنیز برای نامزدش

اوزجان دنیز بازیگر و خواننده معروف اهل ترکیه که همچنان با پست هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته توجه مردم را به خود جلب می کند کیکی که برای تولد نامزدش سمر دادگر سفارش داده بود سوژه تمسخر شبکه های اجتماعی شد.

دنیز که کیک بزرگی با قلعه و فیگورهای افسانه ای برای معشوقش سفارش داده بود از انتشار عکس های عاشقانه در صفحه اینستاگرامش غافل نشد.

در ادامه میتوانید تصویر کیک سورپرایز اوزجان دنیز را ببینید:

 تولد گرفتن اوزجان دنیز برای نامزدش
تولد گرفتن اوزجان دنیز برای نامزدش

دنیز در اینستاگرامش نوشت :

” خوشحالیم که اومدی… تو که اومدی من از نو متولد شدم… ابرها کنار رفتند… تو با قلب پر از عشق بی نظیرت هرچیزی را که لمس کنی شفا میدهی… تولدت مبارک پرنسس افسانه من…”

کیک تولدی که اوزجان دنیز برای سمر دادگر، نامزد ۲۲ سال از خودش کوچکتر سفارش داده بود سوژه تمسخر کاربران در شبکه های اجتماعی شد.

بسیاری از کاربران در مورد کیک تولد سمر دادگر این نظر را داشتند که با توجه به اختلاف سنی آن‌ها و سن پایین دختر انتخاب مناسبی بوده است.

در ادامه میتوانید تصویر نامزد اوزجان دنیز را در روز تولدش ببینید:

سوپرایز خواننده ترک
سوپرایز خواننده ترک

اما سمر دادگر در مقابل این تمسخرها و کنایه‌ها ساکت ننشست.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت:

این کیک تولد منه، نه کیک‌ تولد تو! پس این که تو دوستش داری یا نه، مهم نیست!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کیک عجیب آقای خواننده برای نامزد ایرانیش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *