ببینید: تو دهنی پژمان جمشیدی به بی اخلاقی مجری [+ویدئو]

فیلم پاسخ دندان شکن پژمان جمشیدی به مجری باعث سکوت حضار در جلسه شد. در ادامه با ویدیوی جواب کوبنده پژمان جمشیدی به مجری همراه فیگار باشید.

در نشست خبری فیلم «خط فرضی» سوالی از پژمان جمشیدی  بار دیگر حاشیه ساز شد. آقای جمشیدی در فوتبال که به جایی نرسیدید فکر نمی‌کنید برای دیده شدن راه‌های دیگری هم وجود دارد و دیده شدن صرفاً با بازیگری نیست؟

پژمان جمشیدی جواب مجری معروف که با لحنی بی ادبانه به پژمان جمشیدی گفت شما که در فوتبال که به جایی نرسیدید بی پاسخ نگذاشت.

فیلم پاسخ دندان شکن پژمان جمشیدی به مجری

  • جواب کوبنده پژمان جمشیدی
پاسخ گویی پژمان جمشیدی راجب انتقادات
پاسخ گویی پژمان جمشیدی راجب انتقادات

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال است. پژمان جمشیدی از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شد. در حوزه هنری و سینما و تئاتر پژمان جمشیدی بسیار خوش درخشید.

پژمان جمشیدی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم، شیشلیک و علفزار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنوارۀ فیلم فجر شده‌ است. پژمان جمشیدی به گفته یکی از همکارانش 3 صبح پول جمع می کند با به رفتگران بدهد.

در ادامه میتوانید برخورد تند پژمان جمشیدی با مجری را ببینید:

مجری معروف گفت:

آقای جمشیدی در فوتبال که به جایی نرسیدید فکر نمی کنید برای دیده شدن راه های دیگری هم وجود دارد و دیده شدن صرفاً با بازیگری نیست؟

پژمان جمشیدی در پاسخ گفت:

نمی خواهم بحث را عرفانی کنم، اگر کسی مرا نشناسد فکر می کند زندگی آنقدر برایم چیز مهمی است که برای دیده شدن کار مهمی بکنم، نه فوتبال را برای دیده شدن انتخاب کردم نه سینما. در این پنج سالی که در جشنواره فیلم فجر هستم تا حالا نقد شخصی از خودم ندیده بودم.

سه روز پیش یکی از دوستان گفت یک صفحه ای برایم نقد خوبی نوشته است. این نقد برای بازی من در «شیشلیک» نوشته شده بود، به محض خواندن این نقد، پست بعدی این صفحه منتشر شد و درگذشت علی انصاریان بود. وقتی در این دنیا زندگی می کنیم، تمام اینها برای من بی ارزش است. این اتفاق سه روز پیش تلنگری به من زد و بدنم لرزید. بنابراین زندگی برایم با ارزش نیست که بخواهم برای دیده شدن فیلم بازی کنم.

جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است. او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. نقش‌آفرینی او در مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برایش جایزهٔ حافظ بهترین بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم پاسخ دندان شکن پژمان جمشیدی به مجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “ببینید: تو دهنی پژمان جمشیدی به بی اخلاقی مجری [+ویدئو]

  1. ای کاش بقیه بازیگران هم نصف استعداد پژمان جمشیدی رو داشتند.
    ولی به نظر من برای بعضی از بازیگران خیلی سنگینه کسی با کمترین تجربه آنقدر پیشرفت کرده.

  2. همون انتخاب تیم ملی شدن خودش کار هرکسی نیست اما مگه بقیه به اصطلاح بازیگران چه صنمی بودند یا چطوری مشهور و بازیگر شدند یا اگه واقعا بازیگر بودند قافیه رو به ایشون نمی باختند اتفاقا این خودش بیانگر واقعیت های جامعه ماست و حدااقلش اینه که ایشون از اونها چیزی کم نداشته اگه نگیم بهتر بوده ! البته که تو این جامعه هستند استعدادهای بسیاری که شانس یا ابزار سلبریتی ها رو نداشتند و هیچگاه دیده نشدند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *