بمباران امتیاز منفی برای سریال ارباب حلقه ها [+دانلود رایگان با زیرنویس فارسی]

بمباران امتیاز منفی برای سریال ارباب حلقه ها در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

روز گذشته دو قسمت ابتدایی سریال ارباب حلقه‌ها یعنی The Lord of the Rings: The Rings of Power اما طرفداران حالا به دلایل خود در حال ثبت امتیازات منفی یا به اصطلاح بمباران نظرات (Review Bomb) آن هستند.

بمباران امتیاز منفی برای سریال ارباب حلقه ها

[+دانلود رایگان با زیرنویس فارسی]

براساس اخبار منتشر شده در 72 ساعت آینده بررسی‌هایی به عمل خواهد آمد تا ترول‌ها و نقدهایی که توسط بات‌ها برای سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power نوشته شده‌اند دوباره بررسی خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که نقدهای قانونی و واقعی تنها برای این سریال لحاظ خواهند شد.

در راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)، در حالی که امتیاز منتقدان سریال ۸۴ درصد است، مخاطبان امتیاز ۳۶ درصد را برای آن ثبت کرده‌اند. در IMDB (که خود آمازون مالک آن است) امتیاز ۶.۵ از ۱۰ برای سریال ثبت شده که بیشتر از ۲۵ درصد امتیازهای آن یک است! (هر دو نمره احتمالا تا ساعت‌ها پس از نوشتن این گزارش تغییر خواهند کرد.)

همچنین امکان امتیاز دهی به سریال Ring of Power متوقف شد تا تنها نقد ها و امتیازهای واقعی و قانونی برای این سریال ثبت شود.

امتیاز پایین سریال ارباب حلقه ها
امتیاز پایین سریال ارباب حلقه ها

دانلود فصل 1 سریال ارباب حلقه ها (2022 The Lord of the Rings)

مقالات مرتبط:

اخبار بیشتر:


2 thoughts on “بمباران امتیاز منفی برای سریال ارباب حلقه ها [+دانلود رایگان با زیرنویس فارسی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *