روایت داستان مرگ هولناک و مشکوک دختر 16‌ساله ؛ ماجرا از چه قرار است؟

ماجرای مرگ عجیب دختر 16‌ ساله توجه مردم را در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات داستان مرگ مشکوک دختر 16‌ ساله می‌پردازیم.

به‌ دنبال مرگ مشکوک دختری نوجوان، خانواده او از ۴ همکلاسی‌اش و مسئولان یک مؤسسه آموزشی شکایت کردند. در ادامه با ما همراه بمانید.

داستان مرگ مشکوک دختر 16‌ ساله

ماجرای مرگ عجیب دختر 16‌ ساله

داستان مرگ مشکوک دختر 16‌ ساله
داستان مرگ مشکوک دختر 16‌ ساله

روز گذشته زوج جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفته و به بازپرس جنایی گفتند:

ما یک دختر ۱۶ ساله و پسری ۲۳ ساله داریم و به‌ خاطر علاقه دخترم به رشته پزشکی او را در کلاس‌های تقویتی ثبت‌نام کرده بودیم. روز ۱۲ بهمن دخترم برای شرکت در کلاس‌های تقویتی از خانه خارج شد.

آن روز ۹ بار با او تماس گرفتیم که جواب نداد. در دهمین تماس جواب داد و گفت با ۴ هم کلاسی‌اش در کلاس خصوصی مؤسسه آموزشی است و کلاسش که تمام شود به خانه می‌آید. ساعتی بعد با دوستش به خانه آمد، دقایقی بعد دوستش خداحافظی کرد و رفت و دخترم هم به حمام رفت اما وقتی بیرون آمد متوجه شدم می‌لرزد و ناگهان حالش بد شد.

او را به بیمارستان منتقل کردیم اما صبح روز بعد دخترم فوت کرد و پزشکان علت مرگ را وجود سم در معده‌اش اعلام کردند. حالا ما از ۴ همکلاسی دخترم و مسئولان مؤسسه آموزشی که آخرین‌بار دخترم آنجا بوده است شکایت داریم چون احتمال می‌دهیم در مرگ او نقش داشته باشند.

بدین‌ترتیب بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور احضار ۴ دختر دانش‌آموز و تحقیقات تکمیلی در این پرونده را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *