دفتر معماری در تبریز

شرکت معماری قویدل با بیش از 12 سال سابقه ی طراحی و نظارت پروژه های معماری افتخار خدمتگزاری به همشهریان محترم تبریز و مردم کشورمان را دارا میباشد.

طراحی نما،طراحی ویلا،طراحی روف گاردن ،طراحی باغ،طراحی ساختمانهای تجاری و اداری،طراحی دکوراسیون داخلی از جمله خدمات شرکت معماری مهندس قویدل میباشد.

دفتر معماری تبریز

از جمله خدماتی که یک شرکت معماری باید به نحوه ی صحیح ارایه بدهد در وهله ی اول مشاوره ی درست و دقیق معمار با کارفرما میباشد سپس طی براورد مشاور معمار انجام  طراحی درست ،دقیق طبق اصول معماری توام با کاربری یا ارزش کارایی بالا در ضمن زیباسازی پروژه باتوجه به بودجه ی مدنظر کارفرما برای اجرا میباشد. که شرکت معماری قویدل  در این راستا موفق بود طی سالیان زیاد با پروژه ای ناب معرف جامعه ی محترم تبریز باشد.

بازسازی ساختمان

طراحی ساختمانهای مسکونی یا بازسازی ویلا و یا هر فضایی شاید توسط افراد به اصطلاح تریدی کارها با قیمت بسیار ناچیز انجام شده و تحویل داده شود ولی در حین مراحل اجرا مشکلات بسیار زیادی برای کارفرمای پروژه پیش خواهد امد از جمله تطابق نداشتن طرح و شرایط اجرای،پیدا نکردن متریال موجود در طرح و مهمتر ازهمه تامین نشدن نور کافی فضا بعد از اجرا بخاطر اصولی نبودن طراحی و مهمترین ان هزینه های بسیاز گزافی که بعد از اجرا منجر به تخریب یا تغییر پروژه خواهد شد .اما تیم شرکت معماری قویدل توسط مشاوره های اصولی که توسط مهندس معمار با کارفرما انجام میگیرد بعد از طراحی پروژه تمامی نقشه های اجرایی به صورت جز به جز تهیه میشود و تحتنظارت مستقیم شرکت پروژه اجرا میشود تا عینا کار طراحی شده تحویل کارفرما گردد.

برآورد هزینه اجرایی

بعد از تاییدیه طرح توسط کارفرما تیم طراحی مهندس قویدل با توجه به متریالهای مختلف طراحی حدود هزینه را براورد کرده و تحویل کارفرما میدهد.

برای مشاوره و تماس با شرکت معماری قویدل با شماره ی

09146647968

در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *