جزئیات تکمیلی آلبوم سولوی کیم جی سو منتشر شد !

البوم جدیدی از کیم جی سو، خواننده‌ی بلک پینک امروز منتشر می‌شود و در ادامه نوشتار به جزئیات تکمیلی آلبوم سولوی کیم جی سو خواهیم پرداخت.

به تازگی، خبری منتشر شده که آلبوم جدید Jisoo امروز منتشر می‌شود و برخی از خبرگزاری‌های کره‌ای خبر از تاریخ انتشار البوم خواننده بلک پینک دادند و نظرات خود را درباره البوم کیم جی سو مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

آغاز سربازی جیهوپ خواننده گروه BTS

جزئیات تکمیلی آلبوم سولوی کیم جی سو

کیم جی سو، خواننده یا همان ووکالیست گروه کره‌ای معروف پلک پینک، تاریخ آلبوم سولوی خود را روز گذشته منتشر کرد که در آن مطرح شده بود این آلبوم 31 مارچ، یا همین امروز (11 فروردین) منتشر می‌شود.

او همچنین تریلری را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد که در آن، آهنگ‌های مختلف خودش در این آلبوم به ترتیب پخش می‌شود و پایان میابد. تریلری که او در آن فیلمبرداری کرده هتل، Millennuim Biltmore است که پیش از او خوانندگان مانند تیلور سوویفت نیز در آن موزیک ویدئو ضبط کرده بودند.

در ادامه می‌توانید پوستر آلبوم خواننده بلک پینک را ببینید:

آلبوم سولوی کیم جی سو
آلبوم جدید Jisoo

درباره البوم کیم جی سو

پوستر ترک لیست آلبوم جیسو، با عنوان ME، در تاریخ 27 مارچ در توئیتر و اینستاگرام او منتشر شد.طبق این پوستر، آلبوم سولوی جیسو، دارای دو ترک و یک موزیک ویدئو است.

کیم جی-سو متولد ۳ ژانویه ۱۹۹۵ که بیشتر با نام هنری جیسو شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او در سال ۲۰۱۶، به عنوان عضوی از گروه بلک پینک و تحت لیبل وای‌جی اینترتینمنت وارد دنیای موسیقی شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *