گوگل در حال کار روی یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است

به تازگی مشخص شد گوگل در حال کار روی یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است. در ادامه به موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل می‌پردازیم.

گارش شده که شرکت گوگل در واکنش به اعلامیه سامسونگ مبنی بر نیت به استفاده از موتور جستجوی Bing در دستگاه‌های خود، در حال توسعه یک موتور جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای موتور جستجوی فعلی خود است. در ادامه مطلب موتور جستجوی جدید گوگل به جزئیات موتور جستجوی جدید با هوش مصنوعی گوگل می‌پردازیم.

موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل

موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل
هوش مصنوعی گوگل

گوگل در مواجهه با رقابت با مایکروسافت و اوپن‌ای‌آی که ربات مشهور و محبوب ChatGPT را توسعه داده‌اند، در حال تلاش برای ساخت یک موتور جستجوی کاملاً جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است.

این شرکت در مراحل اولیه ایجاد یک سرویس جستجو است که سعی می‌کند آنچه را که از آن می‌خواهید، پیش‌بینی کند، به این امید که «تجربه‌ای بسیار شخصی‌تر» ارائه دهد. این پروژه هیچ جدول زمانی مشخصی ندارد. با این حال، با دانستن اینکه گوگل با اسم رمز «Magi» در حال توسعه مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای موتور جستجوی فعلی خود است، نویدبخش است.

موتور جستجوی جدید گوگل

از جمله ویژگی‌هایی که گوگل در حال توسعه آن است، یک ربات گفتگوگر یا اصطلاحا چت‌بات است که می‌تواند به سوالات در حوزه مهندسی نرم افزار پاسخ دهد و «کد» تولید کند. این شرکت همچنین قابلیتی را آزمایش کرده است که به افراد امکان می‌دهد موسیقی را از طریق مکالمه با چت‌بات جستجو کنند.

ویژگی‌های «GIFI» و «Tivoli Tutor» از دیگر ویژگی‌های آزمایشی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند که از جستجوی تصویر گوگل برای تولید تصاویر و مکالمه با یک چت‌بات برای یادگیری یک زبان جدید استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *