ببینید: ویدئوی پشت پرده پلمپ فروشگاه اپال در تهران تا فک پلمپ [+فیلم توالت های ایستاده]

مرکز خرید «اپال» تهران پلمب شد و پاکسازی این مرکز خرید از دختران بی حجاب نصفه رها شد. در ادامه به پشت پرده پلمپ مرکز خرید اپال خواهیم پرداخت.

لحظاتی پیش مجموعه اپال به علت عدم توجه و تمکین به تذکرات صادر شده و اخطار پلمب اعلام شده، پلمب شد.

پشت پرده پلمپ مرکز خرید اپال بعد از ویدئوهای +18 منتشر شده [+فیلم]

بسته شدن سنتر اپال – کل مجتمع تجاری اپال پلمپ شد

تهران به‌دلیل برخورداری از مراکز خرید شیک و بزرگ همواره مورد توجه بوده است و افرادی زیادی برای خرید از مراکز خرید تهران به پایتخت سفر می‌کنند. یکی از این مکان‌ها مرکز خرید اُپال است که بزرگ‌ترین مرکز خرید شمال غرب تهران محسوب می‌شود. این مرکز در منطقه دو شهرداری تهران و سعادت آباد قرار دارد.

پلمپ اپال سنتر در تهران
پلمپ اپال سنتر در تهران

مرکز تجاری اوپال تنها یک مرکز خرید نیست. در پاساژ اپال علاوه‌بر فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها، امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی نیز وجود دارد. فود‌کورت‌، رستوران‌، کافی‌شاپ، سینما اپال، بولینگ اپال و شهربازی از جمله این امکانات است که داشتن یک روز کامل و شاد را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

ویدئوی لختی نامشروع خانم‌های بی حجاب در مرکز خرید تهران

[فیلم پاکسازی اپال از برهنگی +18]

پشت پرده پلمپ مرکز خرید اپال
پشت پرده پلمپ مرکز خرید اپال

بالاخره پلمب مجتمع تجاری «اُپال» به خاطر کشف حجاب به حقیقت پیوست. مجتمع تجاری اپال در تهران به‌علت کشف حجاب پلمب شد و دیگر حرف و حدیثی برای هیچ مرکز خریدی باقی نمی‌ماند.

به نقل از تسنیم:

پلمپ مجتمع تجاری اپال در تهران علی‌رغم دریافت تذکرات متعدد به علت کشف حجاب و تمکین‌نکردن به هشدارها بوده.

مجتمع تجاری اپال پلمپ شد
مجتمع تجاری اپال پلمپ شد

بیشتر بخوانید:

ویدئو و لایو: ماجرای فاش شده از مرگ بهاره حسینی و ماجرای به کما رفتن خواهرش [+عکس‌های او با هنرمندان ]

مجتمع تجاری اپال پلمپ شد

بسته شدن سنتر اپال
بسته شدن سنتر اپال

قبل‌تر اینستاگرام مرکز تجاری اپال در یک استوری خبر از پلمپ این مجتمع تجاری به دستور اداره اماکن و به دلیل عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی داد. پیش از این اخباری مبنی بر تذکرهای متعدد به هیات مدیره مجتمع اوپال درباره عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی توسط مراجعه کنندگان به این مجتمع تجاری بزرگ منتشر شده بود.

خبرگزاری فارس – پلمپ اپال سنتر

خوش آمدگویی مجتمع تجاری معروف بعد از فک پلمب
خوش آمدگویی مجتمع تجاری معروف بعد از فک پلمب

خبرگزاری فارس از صدور اخطار پلمب برای تعدادی از واحد‌های تجاری و رستوران‌های معروف به علت کشف حجاب خبر داده و اعلام کرد که هیات مدیره مجموعه تجاری اپال نیز به دلیل کشف حجاب مراجعان، تعداد زیادی تذکر از جانب پلیس دریافت کرده است که اگر تمکین نکند احتمال  پلمب مجموعه متصور است. برپایه این گزارش خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که لحظاتی پیش مجموعه اپال به علت عدم توجه و تمکین به تذکرات صادر شده و اخطار پلمب اعلام شده، پلمب شد.

ویدئویی تحلیلی از پلمپ اپال سنتر را که در آپارت منتشر شده، ببینید:

ویدئوی توالت ایستاده در مرکز خرید لاکچری تهران – اپال سنتر را ببینید:

عده‌ای مطابق همان نگاهی که به مسائل اجتماعی دارند از گسترش توالت‌هایی با سبک متفاوت از فرهنگ ایرانی نگران می‌شوند.

همانطور که بالاتر گفتیم و ماهم همین برداشت را از تیترهای خبرگزاری‌های داخلی داشتیم، شایعاتی بنا به باز شدن مجدد اوپال سنتر در تهران مطرح شد، اما تصاویری که دقایقی قبل از اوپال منتشر شد نشان می‌دهد این مجتمع اپال همچنان پلمب است:

مالک مرکز تجاری اپال

مالک مرکز تجاری اپال
مالک مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اپال در شهر تهران متعلق به شرکت سهامی خاص اپال می‌باشد. شرکت اپال در سال 1398با هدف طراحی، ساخت، بهره‌برداری و مدیریت مجتمع‌های تجاری در ایران تأسیس شده است. مرکز تجاری اپال در شهر تهران، در منطقه سعادت آباد واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید و تجاری این منطقه می‌باشد. مالک این مجموعه در حال حاضر آقای امانی می باشد و علاوه بر اینکه صاحب اپال می باشند سازنده اپال نیز هستند.

آیا مجتمع اوپال همچنان پلمب است؟

بسیاری از رسانه‌ها در ایران از پلمب دوباره دو فروشگاه در مجتمع تجاری اپال به دلیل اعلام «تخفیف برای مشتریان بدون حجاب اجباری» خبر داده‌اند. خبرگزاری فارس نوشته است:

امروز مجتمع تجاری اپال که به دلیل رعایت نشدن حجاب، پلمب شده بود، فک پلمب شد اما دو فروشگاه در این مجتمع که استوری‌های اینستاگرام خود برای تخفیف ویژه به مشتریان بدون حجاب اجباری تبلیغ کرده بودند، دوباره پلمب شدند و پرونده‌ قضایی برایشان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

ببینید: کشف حجاب افسانه بایگان در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی [+فیلم]
مراسم نامزدی ادا اجه با دوست پسر بسکتبالیستش [+ویدیو]
عکس : واکنش بهناز جعفری به روابط ایران و عربستان
ببینید : تصویری جنجالی از مریم امیر جلالی با چادر

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *