اخیراً ویدیویی تحت عنوان آسیب وحشتناک به پژو پارس در تصادف به انتشار رسید که بازتاب گستردهای در فضای مجازی به همراه داشت.
به تازگی خبری تحت عنوان تصادف پژو پارس به انتشار رسید که خسارت وحشتناک به پژو پارس را نشان میدهد. تصادف وحشتناک پژو پارس باعث میشود تا خسارت بسیار فاجعهباری به آن وارد شود.
آسیب وحشتناک به پژو پارس در تصادف
تصادف پژو پارس
پژو شرکت خودروسازی فرانسوی است، که خانوادهٔ پژو در سال 1810 جهت ساخت آسیابهای قهوه، در شهر فرانش، فرانسه آن را تاسیس کردند اما ورود رسمی پژو به صنعت خودروسازی با تولید دوچرخه «گراند بای» توسط آرمان پژو در سال ۱۸۸۲ آغاز شد. نخستین خودروی پژو، پژو تیپ ۱ بود که خودرویی سهچرخ بود، در سال ۱۸۸۶ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید گردید.
پژو جزو نخستین شرکتهای خودروسازی جهان میباشد. امروزه شرکت پژو از زیرمجموعههای گروه استلانتیس محسوب میشود و همچنان بهعنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا بهشمار میآید. در نامگذاری مدلهای خودروهای شرکت پژو، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر بزرگی خودرو دارد. برای نمونه در مدل ۲۰۶، ۶ نسل خودرو و ۲ اندازهٔ خودرو را نشان میدهد؛ بنابراین، مدل ۵۰۴ از ۲۰۶ بزرگتر و قدیمیتر است. البته این مورد استثناهایی دارد؛ بهطور مثال مدل ۳۰۹ پیش از مدل ۳۰۶ تولید شده است.
تصادف وحشتناک پژو پارس
در ادامه میتوانید خسارت وحشتناک به پژو پارس را ببینید:
شرکت پژو در سال ۱۸۱۰ توسط امیل پژو، جهت ساخت آسیابهای قهوه در شهر سوشو، فرانسه تأسیس شد. در سال ۱۸۳۰ به تولید دوچرخه پرداخت و بالاخره از سال ۱۸۴۲ تولید آسیابهای قهوه، نمک و فلفل را آغاز کرد. ورود رسمی پژو به صنعت وسایل نقلیه، با تولید دوچرخهٔ «گراند بای» توسط فرزند امیل، آرمان پژو در سال ۱۸۸۲ آغاز شد، که دوچرخهای از نوع پنی-فرتینگ بود. آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقهمند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد.
موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال میکرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرمشدن، لازم داشت. در سال ۱۸۹۰ بهکارگیری موتور بخار ممنوع شد و پیشنهاد گردید، که در خودروها از موتورهای سوختی، که توسط شرکت پنهارد و تحت لیسانس دایملر ساخته شده بود، استفاده شود. این خودرو از بسیاری از نمونههای پیشین خود پیشرفتهتر بود. سپس خودروهای بیشتری ساخته شد، در ۱۸۸۲ شمار ۲۹ خودرو، در سال ۱۸۸۴ شمار ۴۰ خودرو، در سال ۱۸۹۵ شمار ۷۲ خودرو، در سال ۱۸۹۸ شمار ۱۵۶ خودرو و در پایان در سال ۱۸۹۹ شمار ۳٫۰۰۰ خودرو ساخته شد.
جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.