قیمت طلا، سکه و دلار امروز 29 خرداد 1402 ؛ بازار در کانال ریزشی!

قیمت طلا سکه دلار 29 خرداد 1402 ؛ امروز برخلاف روز گذشته قیمت طلا و سکه روند کاهشیرا به خودشان گرفتند و کاهش قیمت داشتند.

امروز قیمت طلا و قیمت دلار کاهش یافت. در معاملات قیمت دلار امروز پایین آمد و به ۴۸,۷۵۰ (چهل و هشت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۴ درصدی داشته است. قیمت طلا هم کاهشی بود. در ادامه مطلب با خبر قیمت سکه امروز 29 خرداد 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه دلار 29 خرداد 1402

  • قیمت دلار امروز 29 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

امروز هر اونس طلا با کاهش ۰.۰۸ درصدی به ۱,۹۵۷ (یک هزار و نهصد و پنجاه و هفت ) دلار رسید.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار  با کاهش ۰.۶۵ درصدی به ۲,۳۳۴,۳۰۰ (دو میلیون و سیصد و سی و چهار هزار و سیصد ) تومان رسید. امروز دلار مبادله ای با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۴۱,۳۲۵ (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و پنج ) تومان رسید.  هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۵۷ (یک هزار و نهصد و پنجاه و هفت) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۴۸,۷۵۰ (چهل و هشت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۴ درصدی داشته است.

قیمت طلا سکه دلار 29 خرداد 1402

قیمت طلا امروز 29 خرداد 1402

یورو در بازار آزاد، امروز به ۵۳,۳۳۲ (پنجاه و سه هزار و سیصد و سی و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۴ درصدی داشته است. پوند امروز با کاهش ۱.۲۴ درصدی، از ۶۳,۲۹۱ (شصت و سه هزار و دویست و نود و یک ) تومان به ۶۲,۵۲۱ (شصت و دو هزار و پانصد و بیست و یک ) تومان رسید. همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۵۳۰ (سیزده هزار و پانصد و سی ) تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *