فوری: تیراندازی در بیمارستان منوجان کرمان با 3 مجروح! +[جزئیات]

تیراندازی در بیمارستان منوجان ؛ صبح امروز پنجشنبه 22 تیرماه 1402، یک مورد تیراندازی در بیمارستان منوجان کرمان اتفاق افتاد.

بامداد امروز (پنجشنبه) در بیمارستان شهرستان منوجان در جنوب کرمان تیراندازی شده است که رییس علوم پزشکی جیرفت ضمن تایید این حادثه گفت که سه نفر در این رویداد مجروح شده اند. در ادامه مطلب با خبر تیراندازی در بیمارستان کرمان همراه ما بمانید.

تیراندازی در بیمارستان منوجان

  • تیراندازی بیمارستان منوجان

رئیس بیمارستان منوجان اظهار کرد:

بامداد امروز فردی چاقو خورده به بیمارستان منتقل می‌شود که طرفین نزاع هم به بیمارستان می‌آیند و یکی از آنان با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی می‌کند که منجر به مجروحیت سه نفر از ناحیه پا می‌شود.

بعد از درگیری در داخل بیمارستان فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود و سایر عاملان نزاع از محل متواری شدند. بلافاصله نزدیکترین واحد گشت انتظامی به محل اعزام و موضوع پیگیری شد اما به سبب فرار ضاربان از صحنه، در دستگیری ضربتی آنان توفیقی حاصل نشد.

تیراندازی در بیمارستان منوجان

تیراندازی در بیمارستان کرمان

پلیس حضور خود را مشمول قرارداد و دریافت هزینه هایی می کند که امیدواریم در شورای تامین تصمیمی برای استقرار آنها بدون دریافت هزینه گرفته شود. رئیس بیمارستان منوجان خواستار  استقرار نیروی پلیس در این بیمارستان شد. رییس بیمارستان منوجان نیز در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی از دیر رسیدن ماموران انتظامی در این رویداد گلایه کرده بود!  منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *