ماجرای ربوده شدن یسنا چیست؟ صفر تا صد داستان دزدیده شدن دختر بچه

مدتی است که اخبار ربوده شدن یسنا دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای، در فضای مجازی منتشر شده و نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است. در این مطلب به صفر تا صد ماجرای این اتفاق می‌پردازیم.

چندی پیش خبری منتشر شد که جزئیاتی از گم شدن دختر بچه‌ای به نام «یسنا» را گزارش می‌داد. این دختر بچه در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق بود و مادرش متوجه می‌شود که خبری از او نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ماجرای ربوده شدن یسنا

به گفته مادر «یسنا»، غفلت باعث شد که او فاصله بگیرد و به دلیل ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی، نتوانست «یسنا» را پیدا کند. در ادامه ویدیو ماجرای ربوده شدن یسنا را از زبان مادرش مشاهده خواهید کرد:

از همان ابتدا، پس از گزارش به حلال احمر، مردم و گروه‌های امداد بسیج شدند تا به دنبال «یسنا» بروند، اما موفق به پیدا کردن او نمی‌شوند. چهار روز از گم شدن دختر چهار ساله گذشت و فیلمی منتشر شد که نشان می‌داد رد پای این دختر در یک جاده پیدا شده است. در ادامه این ویدیو را مشاهده خواهید کرد:

یسنا پیدا شد

در روز پنجم خبر خوشحال‌کننده‌ای از سوی حلال احمر به انتشار رسید که نشان می‌داد «یسنا» صحیح و سالم از روستاهای اطراف پیدا شده و در حال بازگشت به خانواده‌اش است. «فرهاد شیبک»، فرماندار کلاله، در گفتگو با «ایسنا» تنها به صحیح و سالم بودن دختر و پیدا شدن او در یلی‌بودراق از روستا‌های اطراف، اشاره کرد.

ویدیو «یسنا» در آغوش مادرش:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت:

«یسنا» کودک چهار ساله گمشده اهل کلاله توسط یکی از کایت‌سواران عضو داوطلب هلال احمر پیدا شد و در حال انتقال به روستا است.

«قاسم غریب آبادی» در روز پنجشنبه، پیدا شدن این دختر را خبر خوشی برای مردم دانست و گفت:

یکی از عزیزان داوطلب کایت سوار جمعیت هلال احمر موفق شد با گشت زنی هوایی، «یسنا» را در محلی که کلزاهای خوابیده آن نشان می‌دهد نیروهای امدادی این مکان را چندین بار گشتند، اما این کودک را پیدا نکردند، پیدا کند.

در ادامه ویدیو صحبت‌های فردی که «یسنا» را پیدا کرد را مشاهده می‌کنید:

وی افزود:

تحلیل این قضیه را بعدا مسوولان انتظامی و امنیتی ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:

این کودک با آمبولانس جمعیت هلال احمر در حال انتقال به روستا است تا اگر آنجا مشکلی دارد برطرف شود.

خانواده «یسنا» در عصر یکشنبه، نهم اردیبهشت، هنگام کار در مزارع روستای یلی بدراق متوجه ربوده شدن یسنا شدند و بلافاصله این خبر توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش شد و از همان زمان نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جستجوی خود را برای یافتن «یسنا» آغاز کردند. یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای در پنجمین روز از زمان گم‌شدنش با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد.

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل احتمالی برای گم شدن یا دزدیده شدن دختر بچه ادامه دارد. مسئولان از صحت دزدیده شدن یسنا مطلح نیستند و برای همین به تحقیقات خود ادامه می‌دهند تا حقیقت مشخص شود.

مسئولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان از صدمه ندیدن و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول 5 روز مفقودی خبر دادند.

در ادامه ویدیو معاینه‌های پزشکی روی «یسنا» را مشاهده خواهید کرد:

پیدا شدن یسنا باعث خوشحالی بسیاری از مردم بود و در ادامه ویدیوهای خوشحالی مردم از اتفاق را مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ربوده شدن یسنا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *