شیدا مقصودلو کیست؟ همسر سرمربی سپاهان خواهر امیر تتلو است؟

به تازگی اخبار در مورد «شیدا مقصودلو» منتشر شده که او را به عنوان خواهر امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) معرفی می‌کنند، اما آیا او واقعا نسبتی با «تتلو» دارد؟

«شیدا مقصود لو» بازیگر زن ایرانی و همسر سرمربی سپاهان «ژوزه مورایس»، این روزها به واسطه ازدواج با این مربی و همچنین مسلمان شدن «مورایس» بعد از این ازدواج، مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شیدا مقصودلو کیست؟

برخی به اشتباه گمان می‌کنند که «شیدا» به دلیل شباهت نام خانوادگی‌اش با «امیرحسین مقصودلو» (تتلو)، خواننده رپ پرحاشیه، با او نسبت فامیلی دارد. این در حالی است که «تتلو» دو خواهر به نام‌های «نغمه» و «نسیم» داشته و «شیدا مقصودلو» هیچ گونه نسبتی با او ندارد.

شیدا مقصودلو

«شیدا مقصودلو» متولد 6 شهریور 1376 در تهران است و در زمینه بازیگری فعالیت دارد. از جمله فیلم‌های سینمایی که او در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به قهرمان، ساخته «اصغر فرهادی» اشاره کرد.

او همچنین در نمایش‌هایی مانند چند تکه لغزان، لوله، آرش، تورنج و نشانی به روی صحنه رفته است. «شیدا مقصودلو» و «ژوزه مورایس» در شهریور ماه 1401 با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواج این زوج و همچنین مسلمان شدن «مورایس» بعد از ازدواج، بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شیدا مقصودلو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *