همنواز

پایان شاخص بورس امروز 14 تیرماه ؛ ریزش بورس در دقایق پایانی!

شاخص بورس امروز ؛ شاخص کل بورس امروز ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز در دقایق پایانی نزولی شد وراه رفته را بازگشت.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی با افزایش 571 واحد همراه شد. در ادامه مطلب با خبر شاخص کل بورس ۱۴ تیر ۱۴۰۲ همراه ما بمانید.

شاخص بورس امروز

  • شاخص بورس امروز ۱۴ تیر

به گزارش منابع خبری:

شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.

در معاملات روز چهارشنبه، 14 تیر 1402،  شاخص بورس  تهران 570 واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد و تا سطح 2 میلیون و 202 هزار و 663 واحد بالا آمد.  شاخص کل هم وزن  بورس  نیز با افزایش 2 هزار و 880 واحدی در رقم 776 هزار و 178 واحدی ایستاد.

شاخص بورس امروز

 شاخص کل بورس در ۱۴ تیر ۱۴۰۲

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۸۸۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات امروز ۷.۷۲۵ میلیارد سهم بود که طی ۴۸۸,۸۰۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶۰,۱۷۳ میلیارد ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۸۰,۳۷۲,۹۰۹ میلیارد ریال شد. نمادهای «رمپنا»، «فملی» و «وپارس» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند. ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 16 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 496 میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *