ببینید: اولین تصاویر از لاشه زیر دریایی تایتان

پس از اینکه اخبار زیادی بر سر زیر دریایی تایتان به وجود آمد، روز گذشته، اولین تصاویر از لاشه زیر دریایی تایتان به انشتار رسید که بازتاب گسترده‌ای را داشت.

پس از اینکه خبر ناپدید شدن و متلاشی شدن زیردریایی تایتان ، علنی شد، روز گذشته، بقایای زیر دریایی تایتان به همراه عکس جدید از زیر دریایی تایتان به انشتار رسید که بازتاب گسترده‌ای را کسب کرد. در ادامه، تصویر زیردریایی تایتان پس از پیدا شدن خواهید دید.

اولین تصاویر از لاشه زیر دریایی تایتان

بقایای زیر دریایی تایتان

در هفته‌ای که گذشت، زیردریایی تایتان به همراه پنج سرنشین، برای بازدید از بقایای کشتی تایتانیک به اعماق دریا سفر کرد و در آنجا بود که خبر انفجار و متلاشی شدن آن به انتشار رسید. یک کشتی کانادایی، روز گذشته، بقایایی از زیردریایی تایتان را به بندر نیوفاندلند کشور آمریکا، به بیرون آب بیرون کشید. این بقایا جزئیات بیشتری را برای تحقیقات در حال انجام در مورد علت انفجار این زیردریایی ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده ماجرای زیردریایی گمشده تایتانیک

جیسون نوبائر، رئیس هیئت تحقیقات گارد ساحلی در رابطه با این اتفاق و بقایای این زیر دریایی گفت:

این شواهد به بازرسان چندین حوزه قضایی بین‌المللی، اطلاعات مهمی درباره علت این فاجعه ارائه خواهد کرد. هنوز برای درک عواملی که منجر به فاجعه تایتان شده کارهای زیادی باید انجام شود و این موضوع به ما کمک می‌کند تا از عدم وقوع فاجعه مشابه دیگری در آینده اطمینان پیدا کنیم.

اولین تصاویر از لاشه زیر دریایی تایتان
بقایای زیر دریایی تایتان

عکس جدید از زیر دریایی تایتان

در ادامه می‌توانید تصویر زیردریایی تایتان پس از پیدا شدن را ببینید:

اولین تصاویر از لاشه زیر دریایی تایتان
تصویر زیردریایی تایتان پس از پیدا شدن

گارد ساحلی آمریکا می‌گوید:

پاشنه و سازه زیرین و نشیمن این زیردریایی در میان آوار به جا مانده از انفجار پیدا شده است.

مقام‌های آمریکایی؛ بر اساس مشاهدات این قطعات گفتند:

این زیردریایی به احتمال بسیار زیاد بر اثر فشار بیرونی در خود مچاله و خرد شده و سپس از هم پاشیده است.

زیردریایی تایتان شامل دو قطعه تایتانیوم دماغه‌های آن و سیلندر کربنی میان این دو دماغه بود. به نظر می‌رسد هر دو دماغه زیردریایی، در کنار پایه‌های فرود و بخشی از بدنه روز چهارشنبه به ساحل منتقل شده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *