همنواز

تعطیلی سینماهای فرانسه به علت کشته شدن نوجوان 17 ساله

چندی پیش، در یک سینما در فرانسه، یک نفر کشته شد که تعطیلی سینماهای فرانسه به علت کشته شدن نوجوان 17 ساله را به همراه داشت.

پس از اخباری که از شورش در سینمای فرانسه در فضای مجازی به انتشار رسید، که کشته شدن یک فرد در سینمای فرانسه را به همراه داشت. کشته شدن نوجوان 17 ساله و تعطیلی سیتناهای فرانسه یکی از مهم‌ترین اخبار چند روز گذشته در فرانسه بود.

تعطیلی سینماهای فرانسه به علت کشته شدن نوجوان 17 ساله

شورش در سینمای فرانسه

چند روز گذشته، یک نوجوان ۱۷ ساله، در طی شورش‌ها و اعتراضات کشور فرانسه، با تیراندازی پلیس کشته شده است و خبر کشته شدن نوجوان ۱۷ ساله فرانسوی با تیراندازی پلیس فرانسه، باعث شد در این کشور حکومت نظامی اعلام شود و اولین مکان‌هایی که تعطیل شدند، سینماها بودند.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی از درگیری عجیب و غریب در یک سالن سینما در فرانسه

اکران فیلم سینمایی درب در فرانسه با استقبال تماشاگران ادامه دارد

این نوجوان 17 ساله، که نائل ام شناخته می‌شد، سه‌شنبه هفته پیش، به دست پلیس فرانسه، کشته شد. پلیس فرانسه سعی داشت به سمت سینه او تیراندازی کند. مأموری که به این نوجوان 17 ساله تیراندازی کرده بود، بازداشت و به قتل ارادی متهم شده است.

تعطیلی سینماهای فرانسه
شورش در سینمای فرانسه

کشته شدن یک فرد در سینمای فرانسه

تعطیلی سینماهای فرانسه
کشته شدن نوجوان 17 ساله و تعطیلی سیتناهای فرانسه

ساعات اولیه صبح یکشنبه در شانزلیزه، بهشت ​​خریداران توریستی در مرکز پاریس، بود. هوا با گاز اشک آور تند شده بود. شب شماره پنج از شورش‌های خیابانی که پس از کشته شدن ناهل، یک نوجوان الجزایری فرانسوی توسط یک پلیس در یک شهرک مسکونی در پاریس، فرانسه را فرا گرفته است و همین امر باعث تعطیلی مکان‌های عمومی، مانند سینماهای این کشور شد.

امانوئل مکرون، امیدوار است که معترضان و خرابکاران در خانه بمانند. دور دوم او به عنوان رئیس جمهور فرانسه با ناآرامی‌های زیادی بر سر اصلاحات بازنشستگی و اکنون، مرگ ناهل، همراه بوده است. این دقیقا رتبه بندی محبوبیت او را بهبود نمی بخشد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *