بن سلمان و بیل گیتس به جان هم افتاده‌اند؟!

قایق تفریحی بن سلمان ؛ یکی از لوکس ترین و با امکانات ترین کشتی های تفریحی جهان هم اکنون متعلق به بن سلمان ولیعهد عربستان است.

تصاویر جالب از قایق تفریحی دریایی بن سلمان که تاکنون ندیده اید و امکانات عجیب قایق ولیعهد عربستان را مشاهده کنید. در ادامه مطلب با خبر کشتی تفریحی بن سلمان همراه ما بمانید.

قایق تفریحی بن سلمان

  • بن سلمان قایق تفریحی

به گزارش منابع خبری:

و دو قایق تفریحی دارد که صرفاً برای اوقات فراغت طراحی شده اند. او اولین مورد را به نام Pigasus VIII در سال ۲۰۰۸ خریداری کرد. این کشتی با یک محل برای فرود هلیکوپتر، یک محدوده برای گلف، سالن سینما و زمین رقص تجهیز شده‌است.

تماشا کنید: هدایای دولت عربستان به تمامی حجاج ؛ هدیه عربستان به حجاج چیست ؟

این قایق خیلی بزرگ و با امکانات است. قایق بن سلمان مجهز به جکوزی بزرگ و استخری آب شور است. نکته جالب توجه این است که بن سلمان دو قایق دارد که هر کدام امکانات مجزایی دارند. یکی از ثروتمندترین افراد جهان – بیل گیتس – یک بار آن را به مدت یک هفته به قیمت ۹ میلیون دلار اجاره کرد! در ادامه می‌توانید عکس قایق تفریحی بن سلمان را مشاهده کنید:

قایق تفریحی بن سلمان

قایق تفریحی ولیعهد عربستان

قایق بن سلمان هفت استخر دارد که یکی از آنها در بالای سرن است. طراف استخر نیز سکوهای زیادی برای آفتاب گرفتن طراحی شده است. همچنین این قایق یک سالن بزرگ دارد که چیدمان خاص و زیبایی دارد. در زمان تحویل، سرن نهمین قایق بادبانی بزرگ جهان بود که به سختی از قایق ۱۳۳ متری المیرقاب امیر قطر پیشی گرفت و از ۱۳۸ متری لورسن، طلوع خورشید دیوید گفن عقب ماند. با این حال، برای کارخانه کشتی‌سازی ایتالیایی تحت کنترل دولت، Fincantieri، Serene اولین قایق تفریحی بود که این شرکت تا به حال ساخته بود، که در ابتدا بر روی کشتی های تجاری تمرکز داشت.

بیشتر بخوانید: رابطه +18 باران کوثری با نوید محمدزاده و حامد بهداد حقیقت دارد؟

فضای داخلی Serene توسط استودیوی طراحی بریتانیایی Reymond Langton طراحی شده است که ترکیبی پیچیده از رنگ های کرم و تیره با وسایل چوبی را در خود جای داده است. سالن اسکای سرن با ارائه نماهایی از هر نقطه‌ای قابل تصور، مجهز به مبل‌ها، صندلی‌ها و میزهای قهوه‌خوری برای قهوه و چای است.

درون کشتی تفریحی 644 میلیون دلاری بیل گیتس را ببینید:

بیشتر بخوانید:


One thought on “بن سلمان و بیل گیتس به جان هم افتاده‌اند؟!

  1. این یارو بن سلمان فقط اهل شوآفه!! مثلا بیل گیتس نمی‌تونست بخره این قایق رو ؟ مثل آب خوردن بود براش ولی مسئله های خیلی مهم تر از تفریح داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *