پشت پرده مرگ عجیب جوان نخبه و برنده مدال طلای المپیاد ریاضی

چند روز پیش خبر مرگ عجیب جوان نخبه و برنده مدال طلای المپیاد ریاضی در سراسر  رسانه ای شد جزئیات مرگ محمد جوان را در ادامه ببینید.

در تاریخ ۸ مرداد سال جاری، خبر مرگ مشکوک یک پسر نوجوان ۱۶ ساله به نام محمد به بازپرس محمدمهدی براعه گزارش شد. پس از اعلام این خبر، تحقیقاتی آغاز شد و متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه نشان دادند که پسر نوجوان به دلیل مصرف قرص برنج جان خود را از دست داده است.

پشت پرده مرگ عجیب جوان نخبه و برنده مدال طلای المپیاد ریاضی

دلیل مرگ برنده مدال طلای المپیاد ریاضی

با اعلام نظریه پزشکی قانونی، خانواده او به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کردند و خواستار بررسی جدیتر این پرونده شدند. آنها ادعا کردند مرگ پسرشان به طور عادی رخ نداده بلکه مشکوک است.

مرگ عجیب جوان نخبه و برنده مدال طلای المپیاد ریاضی
دلیل مرگ برنده مدال طلای المپیاد ریاضی

برادر محمد در ارتباط با این اتفاق گفت:

برادرم دارای مدال طلای المپیاد ریاضی بود و قرار بود برای ادامه تحصیل به آلمان سفر کند. در شب حادثه، او خانه را ترک کرد تا به هیأت عزاداری بپیوندد. قبل از خروج، از یک مغازه نزدیک خانه مقداری لواشک خریده بود. با این حال، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داد که یک ساعت بعد اطلاعیه‌ای دریافت کردیم که وضعیت برادرم وخیم است. هنگامی که به او رسیدیم، به سختی می‌توانست صحبت کند و پیراهنش خیس بود. او با دست به سمت لواشک اشاره کرد و گفت که دو قرص ضد درد خورده است.

او ادامه داد:

یک مرد جوان در محل حضور داشت و به ما یک قرص مشکوک را نشان داد و گفت که برادرتان این قرص‌ها را مصرف کرده است. اما بعداً، زمانی که ما سعی کردیم قرص مشکوک را پیدا کنیم، او گفت که قرص را دور انداخته است. این مرد در همه مراحل حضور داشت و چهره‌ای نگران و مضطرب داشت. ما فکر می‌کنیم که او در مرگ برادرم نقشی داشته و همچنین او قرص برنج را به برادرم داده است.

علت مرگ عجیب جوان نخبه و برنده مدال طلای المپیاد ریاضی را با فیگار دنبال کنید…

با تقاضای مرد جوانی که همراه با پدرش به دادسرا آمده بودند، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور آغاز تحقیقات برای شناسایی هویت مرد ناشناس و بررسی علت ممرگ مشکوک پسر نوجوان را صادر کرد. این تحقیقات به منظور بررسی دقیق‌تر شناسایی هویت مرد ناشناس و علت مرگ مرموز پسر نوجوان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *