فیلم جنگ فردا ( The Tomorrow War ) ؛ بازی کریس پرت عالی بود

یکی از عالیترین فیلم‌های چد سال اخیرو حتما همین فیلم جنگ فردا بود که دیدم. حتما فیلمو ببینید و پشیمون نمیشید.

سوال ایجاست آیا فیلم جنگ فردا یک شاهکار است؟ نه آیا این پیشگامانه است؟ نه، اما سرگرم کننده و خیلی سرگرم کننده است. همانطور که برخی منتقدان اشاره کردند، حس دهه 90 رو به خوبی پیش میکشه. که به اعتقاد من م بسیار هم موثر بوده.

بازیگرای فیلم عالی بودن، جالب و در عین حال مسلماً مفهومی واقعی رو به من منتقل می‌کردن. قطعات فیلم جنگ فردا با یک موسیقی متن خوب ارزش دیدنو داره. با این حال، چه چیزی بهترین قسمت فیلم میتونه باشه و نقطه اصلی فروش اون هست!  بیگانگان قاتل و کریس پرت. بیگانگان طراحی خوبی دارند و برای سبک های پرفروش تابستانی عالین. پرت بسیار عالی ظاهر میشه و همچنان بازیگری خود را در فضای  دهه 80 و 90 حفظ کرده.

داستان خیلی  عمیق و دقیق نیست و شخصیت ها میتوستن بهتر پرداخت بشن. اما پرت برای من که خیلی جذابه توی این فیلم عالی به نظر می‌رسید. خیلی از سانسهای فیلم واقعا ادم رو احساساتی میکرد. جی کی سیمونز نیز مانند همیشه عالیه.

در مجموع، یک فیلم ماجراجویی بیگانه / هیولا مناسب و سرگرم کننده رو شاهدیم. بزرگترین مسئله استفاده بیش از حد از CGI بود. اما متاسفانه این روزها به نظر میرسه فیلم ها بدون چون و چرا از این مسئله استفاده می‌کنن.

فیلم های سفر به زمان سرگرم کننده، بیگانگان سرگرم کننده و گاهی اوقات تماشای کریس پرت سرگرم کننده است. واقعاً حیفه چون تیم تولید در 30-45 دقیقه اول برای ساخت شخصیت ها ، توضیح داستان ، دشمن و ویژگی های سفر در زمان تایم بسیار طولانی صرف کردند، اما بعد … چه اتفاقی افتاد؟ حفره های بزرگ طرح و چند لحظه عجیب و غریب که به معنای واقعی کلمه معنایی ندارند. حتی مایکل بی سعی می کرد بیشتر از این روایت استفاده کند.

گفتنیه که، با وجود همه زباله های منتشر شده توی هالیوود، و با تمام فیلم های کمیک بوک و فیلم هایی که حق ارزشمندی رو به خودشون میدن، داشتن فیلمی که لزوماً در آن دسته ها قرار نگیرد، حس خوبی رو به آدم میده. خلاصه یک فیلم سرگرم کننده. که خیلی بهتر بود توی سینما به تماشای این فیلم می‌نشستیم. و لحظات چشمگیری در فیلم وجود داره و مفهوم کلی آن در واقع سرگرم کننده است… اما وقتی تماشای این فیلم را به پایان رسانید، به پوچی داستان پی خواهید برد.

به بررسی های بیش از حد مثبت یا منفی پرخاشگرانه توجهی نکنید. این فیلم آنچنان بد یا شگفت انگیز نیست (از نظر عینی) اما دقیقاً همون چیزیه که شما از یک فیلم پرطرفدار تابستانی علمی تخیلی می‌خواید. مثل همیشه خودتون تصمیم بگیرید،

من جنگ فردا را توصیه می کنم. 7.5 / 10


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *