آماده شدن ناتو برای رویارویی با روسیه [+جزئیات]

زلینسکی تأیید کرد که آماده شدن ناتو برای رویارویی با روسیه در حال وقوع است و این کشور نیازی حایتی به موشک‌های بالستیک برای مقابله با روسیه دارد.

در روزی که گذشت، تأکید زلنسکی بر نیاز حیاتی کشور اوکراین به تأمین موشک‌های بالستیک، مخالفت کشورهای آمریکای لاتین با ارسال سلاح به شهر کی‌یف، امکان تغییر استراتژی واشنگتن در تجهیز تسلیحاتی کی‌یف و نیاز ارتش اوکراین به ۱۸۰ جنگنده، از جمله مهمترین رویدادها پیرامون جنگ هستند.

بیشتر بخوانید:

تحریم اتحادیه اروپا به روسیه ۶ ماه دیگر تمدید شد

آماده شدن ناتو برای رویارویی با روسیه

در ادامه می‌توانید تصویری از جنگ اوکراین و روسیه را ببینید:

آماده شدن ناتو برای رویارویی با روسیه
کمک ناتو به اوکراین برای جنگ با روسیه

رویارویی اکراین با ناتو در جنگ روسیه یکی از اتفاقات مهمی بود که می‌تواند برای اوکراین و مخصوصاً کشورهای اروپایی رخ بدهد. چند روز پیش، راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو اعلام کرد که ناتئ توان ایستادگی در برابر حملات روسیه را دارد و این سازمان را منحصر به فرد نام برد.

راب بائر، درباره حملات روسیه گفت:

هدف روسیه فراتر از اوکراین است. تجهیز شدن مجدد تسلیحات، یک امری مهم است که ما باید آن را انجام بدیم و نگذاریم که روسیه شوروی دیگری را تکرار کند.

چند روز پیش نیز والری گراسیموف رئیس ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد:

تمایل ناتو برای گسترش از طریق پیوستن سوئد و فنلاند و همچنین استفاده غرب اوکراین به عنوان یک ابزار مناسب برای اجرای یک جنگ، و ترکیبی علیه روسیه و تهدیدهای اصلی برای امنیت ملی فدراسیون روسیه می‌باشد.

رویارویی اکراین با ناتو در جنگ روسیه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *