برگزار شدن دادگاه ترامپ بدون حضور او [+جزئیات]

به تازگی خبر برگزار شدن دادگاه ترامپ بدون حضور او تایید شد. در ادامه مطلب برگزاری دادگاه ترامپ بدون حضور او به جزییات دادگاه ترامپ می‌پردازیم.

قضات روز پنجشنبه توانستند حین رسیدگی به روند پرونده ترامپ در دادگاه، ویدیویی از شهادت او را ببینند که وی در آن با قاطعیت چنین اقدامات احتمالی را تکذیب کرده بود. در این دادگاه، یک نویسنده زن وی را به اینکه در دهه 90 به او تجاوز کرده است متهم کرد. اما قضات روز پنجشنبه توانستند حین رسیدگی به روند این پرونده در دادگاه، ویدیویی از شهادت ترامپ را ببینند که وی در آن با قاطعیت چنین اقدامات احتمالی را تکذیب کرده بود. در ادامه به جزئیات برگزاری جلسه جدید دادگاه ترامپ می‌پردازیم.

برگزار شدن دادگاه ترامپ بدون حضور او

برگزار شدن دادگاه ترامپ بدون حضور او
برگزاری دادگاه ترامپ بدون حضور او

رئیس جمهور سابق آمریکا در ویدیویی که اکتبر 2022 حین شهادت دادن از وی گرفته شده بود گفت:

«آن زن یک دروغگوست و واقعا یک بیمار است. من فکر می‌کنم او بیمار است و دچار اختلالات روانی است».

با غیبت ترامپ در دادگاه و غیرممکن بودن بازجویی از وی، وکلای «جین کارول»، زنی که از ترامپ شکایت کرده است، درخواست کرده بودند گزیده‌هایی طولانی از ویدیوی شهادت ترامپ در دادگاه پخش شود. در این پرونده مدنی، هیئت منصفه‌ای متشکل از 9 شهروند تصمیم خواهند گرفت که آیا رئیس جمهور سابق باید به جین کارول خسارتی بپردازد یا خیر.

تجمع و دستگیری ترامپ در دادگاه [+جزئیات]

کارول از سال 2019، ترامپ را به اینکه بهار 1996 در اتاق پُرُو یک فروشگاه لباس بزرگ در نیویورک به وی تجاوز کرده متهم کرد. کارول همچنین به اینکه ترامپ وی را بدنام کرده و به دروغگویی متهم کرده، معترض است. هیئت منصفه همچنین پنجشنبه گزیده‌ای از یک ویدیوی جنجال برانگیز را که در آن ترامپ در سال 2005 سخنان تحقیرآمیزی را درباره زنان گفته بود، شنیدند.

جزییات دادگاه ترامپ

در این ویدیو ترامپ پز داده بود که هر کاری خواسته با زنان کرده است. ترامپ گفته بود:

«وقتی ستاره باشی، زن‌ها به تو اجازه هر کاری را می‌دهند».

رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به پخش این ویدیو در شهادت خود گفت:

«این‌ها واقعا اخباری قدیمی هستند. این صحبت‌ها مربوط به داخل رخت کن یا طوری است که مردم حرف می‌زنند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *