فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین : سود بازار چادر را ژاپن و کره میبرد! + بیوگرافی

نماینده قزوین ادعا دارد که زنان محجبه در پی افزایش قیمت در تهیه لباس با سختی مواجه‌اند. بیوگرافی فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین را در ادامه بخوانید.

‌فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین به خبرگزاری فارس گفت:

زنان محجبه در پی افزایش قیمت در تهیه لباس با سختی مواجه‌اند.

او با اشاره به مصرف سالانه میلیون‌ها متر پارچه چادری افزود:

عمدتا این بازار بزرگ متعلق به کشورهایی مثل ژاپن و کره است و سود را تولیدکنندگان این کشورها می‌برند.

بیوگرافی فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین

فاطمه محمدبیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی ایران از دوران ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ مجلس شورای اسلامی است. او نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بوده و در آنجا مردم قزوین را در مجلس نمایندگان ایران نمایندگی می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سوابق و فعالیت‌های فاطمه محمدبیگی به عنوان نماینده قزوین و نیز مواضع سیاسی و فعالیت‌های او در مجلس شورای اسلامی، می‌توانید از رسانه‌های رسمی، وبسایت مجلس شورای اسلامی و منابع خبری معتبر ایران استفاده کنید.

تعدادی از سوابق و فعالیت‌های او:

  1. عضویت در کمیته‌ها: فاطمه محمدبیگی عضو کمیته‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی بوده است، از جمله کمیته امور خارجه، کمیته انرژی، کمیته امور اجتماعی، کمیته انرژی، کمیته امور اقتصادی و…
  2. دبیرکل اتحادیه زنان ایران: فاطمه محمدبیگی در گذشته به عنوان دبیرکل اتحادیه زنان ایران فعالیت می‌کرده است و در حوزه حقوق زنان و مسائل مربوط به آن تلاش کرده است.
  3. مواضع سیاسی: فاطمه محمدبیگی در برخی مواضع سیاسی نیز دیده شده است. او در برخی از بحث‌ها و موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی ایران نظرات و دیدگاه‌های خود را ابراز کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *