هوگو لوریس عملکرد ضعیفی را در مهار پنالتی ها ارائه داد!

در بازی دیشب هوگو لوریس عملکرد ضعیفی را در مهار پنالتی ها ارائه داد که هواداران خود را ناراحت کرد او در بازی عملکرد خوبی را نسبت به مهار پنالتی داشته است.

علی‌رغم عملکرد قابل قبول در درون دروازه فرانسه، ضعیف بودن آمار هوگو لوریس در مهار ضربات پنالتی دیده شد.  در رویارویی با 9 ضربه پنالتی در رقابت‌های بزرگ ملی در تیم ملی فرانسه، هوگو لوریس حتی یک ضربه پنالتی را هم مهار نکرده است. هوگو لوریس در این جام جهانی نیز به غیر از ضربات پنالتی پایان بازی برابر آرژانتین، برابر انگلیس و آرژانتین با سه ضربه پنالتی در جریان بازی رو به رو شد که دو ضربه از این ضربات به گل تبدیل شد و یک ضربه هم توسط هری کین به بالای دروازه فرستاده شد.

هوگو لوریس عملکرد ضعیفی را در مهار پنالتی ها ارائه داد

هوگو لوریس عملکرد ضعیفی را در مهار پنالتی ها ارائه داد
هوگو لوریس عملکرد ضعیفی را در مهار پنالتی ها ارائه داد

در پی شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲، این نتیجه را «دردناک» توصیف کرد. دو تیم پس از تساوی ۳-۳ در پایان ۱۲۰ دقیقه، به ضربات پنالتی رفتند که در آنجا آلبی سلسته با نتیجه ۴-۲ بر مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها چیره شد که عملکرد ضعیف هوگو لوریس در ضربات پنالتی یک دلیل آن بود. کاپیتان فرانسه در مصاحبه پس از بازی خود گفته است:

قصه دردناکی است که در هر حال، پایان دردناکی هم دارد. درست است که ما در نیمه اول اشتباهات فنی فراوانی داشتیم و از فرصت استفاده نکردیم. ما در نبردها برنده نشدیم و حریف ما را در شرایط سختی قرار داد. آن‌ها به طور منطقی در نتیجه از ما جلو بودند. در میانه‌های نیمه دوم، شاهد فوروان غرور تیم بودیم و استعداد کیلیان ام باپه کمک کرد تا بازی را ۲-۲ کنیم. شبیه یک مسابقه بوکس بود و هر ضربه، با ضربه دیگری پاسخ داده می‌شد.

ضعیف بودن آمار هوگو لوریس در مهار ضربات پنالتی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *