ببینید: علیرضا بیرانوند استقلالی شد !

انتشار ویدیوی علیرضا بیرانوند استقلالی شد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

ویدیوی علیرضا بیرانوند با هواداران پرسپولیس تحت عنوان ویدیوی علی رضا بیرانوند استقلالی شد در صفحات مجازی خبرساز و وایرال شده است. در ادامه با فیلم استقلالی شدن علیرضا بیراوند همراه فیگار بمانید.

این فیلم در حالی در رسانه‌ها منتشر شده است که فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در سازمان لیگ حضور یافت و پس از طی کردن مراحل قانونی قرادادش را فسخ کرد. آیا واقعا علیرضا بیرانوند همچین اجازه‌ای را داشته است؟

علیرضا بیرانوند استقلالی شد

فیلم علیرضا بیرانوند و هوادارن پرسپولیس

حواشی زیادی در نقل و انتقال همچنین فسخ قرارداد بیرانوند در رسانه‌های خبری به ویژه ورزشی مطرح شده است.

علیرضا بیرانوند استقلالی شد

کلیپ علیرضا بیرانوند به استقلال پیوست !

مشخص شده است بمب مدنظر استقلالی‌ها کسی نیست به غیر از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و یکی از ارکان قهرمانی این تیم. کلیپ منتشر شده علیرضا بیرانواد را با هوادار پرسپولیسی‌اش نشان می‌دهد که تحت عنوان ویدیو استقلالی شدن علی رضا بیراوند در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

آیا واقعا علیرضا بیرانوند استقلالی شد ؟ آیا از نظر حقوقی علیرضا بیرانوند حق فسخ قرارداد را داشته است؟

فوری: شوک بزرگ به پرسپولیسی ها ؛ علیرضا بیرانوند قراردادش را فسخ کرد!

اینکه چقدر این انتقال جنجالی که شاید مهم‌ترین انتقال یک دهه اخیر باشد ممکن است و بیرانوند واقعا مصمم به استقلالی شدن است در ساعات آینده مشخص می‌شود، اما واضح است که این فسخ قرارداد، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس را وارد یک دعوای حقوقی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *