همنواز

ویدیو: واکنش خداداد عزیزی در پی حواشی نقل انتقالات

پس از اینکه در نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران حواشی زیادی رخ داد، واکنش خداداد عزیزی در پی حواشی نقل انتقالات جنجال آفرید که بازتاب زیادی داشت.

خداداد عزیزی فوتبالیست محبوب و سابق تیم ملی فوتبال ایران، درباره ماجرای جنجالی مذاکره بیرانوند با استقلال و نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران، در طی مصاحبه‌ای که داشت، اظهارات مختلفی را بیان کرد.

واکنش خداداد عزیزی در پی حواشی نقل انتقالات

واکنش جنجالی خداداد عزیزی برای نقل انتقالات

این ستاره سابق فوتبال، که با گل زنی در مقابل استرالیا ایران را راهی جام جهانی کرد، در رابطه با فوتبال ایران گفت:

 خیلی وضعیت خوبی ندارد فوتبال ما و ما به جای اینکه درباره فوتبال حرف بزنیم، مخصوصاً الان که فصل نقل و انتقالات است، داریم درگیر حواشی نقل و انتقالات می‌شویم که خوب هم نیست و کمکی به فوتبال ما نمی‌کند. معمولاً همه جای دنیا فصل نقل و انتقالات که می‌شود باشگاه‌ها بدون سروصدا بازیکن می‌خرند تیم‌هایشان را می‌بندند اما اینجا همش حاشیه و بحث‌های دلالی که متاسفانه در فوتبال اعداد و ارقام را بالا و پایین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فسخ بیرانوند شوخی بود

همچنین او درباره انتقال بیرانوند به استقلال و بازگشت او به پرسپولیس افزود:

در کل رفتن بازیکن از پرسپولیس به استقلال و بالعکس جامعه فوتبالی ما و طرفداران نمی‌پذیرند به این دلیل که هواداران دو تیم علاقه بسیاری به تیم محبوبشان دارند و دوست ندارند که بازیکن تیمشان به تیم رقیب برود. بنظر من حجت کریمی گزینه‌های استقلال را تو بوغ و کرنا کرد و برعکس درویش کاملا در آرامش خریدهای مدنظر پرسپولیس را انجام می‌دهد.

واکنش خداداد عزیزی در پی حواشی نقل انتقالات
واکنش جنجالی خداداد عزیزی برای نقل انتقالات

حواشی صحبت های خداداد عزیزی درباره نقل و انتقالات

در ادامه می‌توانید ( تصویر یا ویدیو) را ببینید:

او در پاسخ به این سوال که آیا زمان شما هم اینگونه بود یا خیر گفت:

دوره ما اینطور نبود که بازیکن برود جلو مدیر عامل باشگاه بگوید اینقدر پول بدهید.

اظهارات خداداد عزیزی و نقل انتقالات

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *