انیمه ناروتو چهار قسمت جدید برای مناسبت 20 سالگی اش دریافت می کند!

انیمه ناروتو چهار قسمت جدید برای مناسبت 20 سالگی‌اش دریافت می‌کند. در ادامه به جزئیات چهار قسمت جدید ناروتو به مناسبت 20 سالگی می‌پردازیم.

وب‌سایت رسمی مجموعه انیمه‌های ناروتو روز پنجشنبه اعلام کرد که انیمیشن تلویزیونی ناروتو چهار قسمت «جدید» را از ماه سپتامبر به مناسبت بیستمین سالگرد خود پخش خواهد کرد. در ادامه به جزئیات ری انیمیشن انیمه ناروتو خواهیم پرداخت.

چهار قسمت جدید ناروتو به مناسبت 20 سالگی

ری انیمیشن انیمه ناروتو

قسمت‌های منتخب قبلی انیمه ناروتو نیز از ماه جولای در ژاپن پخش می‌شود. استودیو پیروت در ماه اکتبر شروع به پخش ویدیوی “جاده ناروتو” کرد که 20 سال تاریخ انیمیشن ناروتو را در 10 دقیقه خلاصه می‌کند. اکانت رسمی توییتر انیمه Boruto: Naruto Next Generations همچنین تصویری جدید را برای انیمه ناروتو در ماه اکتبر برای بیستمین سالگرد معرفی کرد.

فرنچایز ناروتو شامل چندین انیمه تلویزیونی و فیلم‌های انیمه است. انیمیشن تلویزیونی ناروتو از سال 2002 تا 2007 پخش شد. سری دنباله انیمیشن ناروتو شیپودن در سال 2007 به نمایش درآمد و در سال 2017 به پایان رسید.

چهار قسمت جدید ناروتو به مناسبت 20 سالگی
4 قسمت جدید ناروتو به مناسبت 20 سالگی

ری انیمیشن انیمه ناروتو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *