انیمه محبوب Gintama یک اسپین آف دریافت خواهد کرد [+جزئیات]

به تازگی مشخص شد که انیمه محبوب Gintama یک اسپین آف دریافت خواهد کرد. در ادامه به جزئیات اسپین آف جدید انیمه Gintama می‌پردازیم.

رویداد Gintama Ato no Matsuri روز یکشنبه اعلام کرد که 3-Nen Z-Gumi Ginpachi-Sensei، مجموعه رمان اسپین آف مانگای Gintama اثر Hideaki Sorachi، یک انیمه اقتباسی دریافت خواهد کرد. تاریخ انتشار اسپین آف انیمه Gintama هنوز مشخص نشده است.

اسپین آف جدید انیمه Gintama

  • اسپین آف مانگای Gintama

داستان انیمه اصلی:

ادو شهری است که در سراسر کشور نشاط و جاه طلبی سامورایی‌ها را در خود جای داده است. با این حال، پس از تسلیم شدن ژاپن فئودالی به بیگانگان قدرتمند معروف به “آمانتو”، این آرزوها اکنون دست نیافتنی به نظر می‌رسد. با بازسازی حکومت شوگانی که زمانی پرنفوذ بود، قانون جدیدی تصویب شد که فوراً همه شمشیرها را در ملاء عام ممنوع می کند.

اینجاست که گینتوکی ساکاتا وارد می‌شود، مردی با موهای نقره‌ای عجیب و غریب که همیشه یک شمشیر چوبی را با خود حمل می‌کند و با وجود ممنوعیت، عنوان خود به عنوان یک سامورایی را حفظ می‌کند. به عنوان بنیانگذار Yorozuya، یک تجارت کوچک برای مشاغل عجیب و غریب، Gintoki اغلب برای کمک به افراد دیگر تلاش می‌کند – البته معمولاً به روش‌های نسبتاً عجیب و غیرقابل پیش بینی.

تاریخ انتشار اسپین آف انیمه Gintama

مجموعه رمان های اسپین آف اوساکی در دبیرستان گینتاما می گذرد و به دنبال معلم مدرسه گینپاچی ساکاتا (با وجود نداشتن شخصیت یا ظاهر مناسب یک معلم) و دانش آموزانش است. این داستان اولین بار در سال 2006 منتشر شد. شویشا آخرین جلد از این مجموعه رمان را در سال 2018 منتشر کرد.

اسپین آف جدید انیمه Gintama
اسپین آف انیمه Gintama

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *