اقتباس انیمه ای بازی Atelier Ryza تایید شد [+جزئیات]

به تازگی اقتباس انیمه ای بازی Atelier Ryza تایید شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات انیمه جدید Atelier Ryza بپردازیم.

پخش زنده “Atelier 25th Anniversary Progam #5” روز یکشنبه اعلام کرد که بازی نقش آفرینی Atelier Ryza: Ever Darkness & Secret Hideout از Koei Tecmo Games در تابستان امسال الهام بخش یک انیمیشن تلویزیونی است. تاریخ انتشار انیمه Atelier Ryza هنوز مشخص نشده است.

اقتباس انیمه ای بازی Atelier Ryza

  • انیمه جدید Atelier Ryza

Tokoyami no Joō Himitsu no Kakurega دارای بازیگران اصلی بازی است. Ema Yuzuriha کارگردانی انیمه را در LIDEN FILMS بر عهده دارد و یاشیچیرو تاکاهاشی برای نظارت بر فیلمنامه های سریال از بازی بازمی‌گردد. تومویوکی شیتایا در حال طراحی شخصیت‌هاست. کازوکی یاناگاوا در حال بازگشت از بازی برای ساختن موسیقی است.

بازی نقش آفرینی Atelier Ryza: Ever Darkness & Secret Hideout

برند Gust شرکت Koei Tecmo Games بازی Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout را برای PS4، Switch و PC از طریق Steam در آمریکای شمالی در اکتبر 2019 راه اندازی کرد. این بازی در نوامبر 2019 در اروپا و در سپتامبر 2019 در ژاپن عرضه شد. Koei Tecmo America بازی Gust’s Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy را در ژانویه 2021 برای PS4، Switch، PC از طریق Steam و به صورت دیجیتالی برای PS5 منتشر کرد. این دنباله سه سال پس از اولین بازی در فرنچایز ساخته شد. این دو بازی روی هم بیش از 1.6 میلیون واحد در سراسر جهان فروختند.

اقتباس انیمه ای بازی Atelier Ryza
انیمه Atelier Ryza

تاریخ انتشار انیمه Atelier Ryza

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *