پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟ ؛ ایچیرو اودا در رابطه با پایان One Piece

Eiichiro Oda تأیید می‌کند که One Piece می‌تواند در چند سال آینده به پایان برسد. با فیگار بمانید تا به سوال پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟ بپردازیم.

مانگا One Piece در سال 1997 منتشر شد و هنوز هم با قدرت ادامه دارد. این مانگا توسط Eiichiro Oda ساخته شده است، که چیزی کمتر از یک نابغه نیست. نبوغ اودا باعث شده است که این مانگا برای بیش از دو دهه شکوفا شود و هر سال تعداد طرفداران آن افزایش می‌یابد.

شکی نیست که اگر اودا اینقدر ماهر نبود، One Piece برای این مدت طولانی زنده نمی‌ماند. او دنیای بسیار وسیعی را خلق کرده است که پر از شخصیت‌های جذاب می‌باشد که توانسته‌اند طرفداران را مجذوب خود نگه دارند.

پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟

ایچیرو اودا در رابطه با پایان One Piece

پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟
پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟

One Piece اخیراً بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت که یک نقطه عطف دیگر برای مانگای Eiichiro Oda است. اکانت رسمی توییتر این مجموعه همچنین جلد 103 (آشکار شدن حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر) را فاش کرد و فیلم جدید One Piece Film: Red نیز منتشر شده است.


در اطلاعیه دیگری تایید شد که این مانگا وارد حماسه نهایی شده است و این بدان معناست که زمان زیادی تا رسیدن طرفداران به پاسخ سوالات خود نمانده است. مسلماً اکنون بهترین زمان برای طرفداران One Piece است.

نزدیک شدن به پایان داستان

پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟
پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟

در حالی که One Piece برای ورود به حماسه نهایی خود دارای مزایایی می‌باشد، معایبی نیز دارد. در رابطه با پایان مانگا One Piece ، در مصاحبه اخیر، ایچیرو اودا تایید کرد که می‌خواهد تا سه سال آینده به One Piece پایان دهد. این بدان معنی است که پایان انیمه One Piece نیز نزدیک به همان سه سال خواهد بود.

با پایان یافتن آرک Wano Country، این مجموعه به حدود 80 درصد تکمیل شده است. در بسیاری از موارد، اودا اشاره کرده که هرگز تصور نمی‌کرد که مانگای او بیش از هزار چپتر باشد. او بارها و بارها مجبور شد شخصیت‌های جدیدی به مانگا اضافه کند که در نهایت باعث طولانی شدن داستان شد، اما هیچ کس نمی‌تواند از آن شکایت کند زیرا همین منجر به خلق برخی از شگفت انگیزترین شخصیت‌های این مانگا (بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)) شد.

اما نیازی به وحشت نیست زیرا اودا بهترین رزومه را در ارائه بازه زمانی یک آرک خاص ندارد. با این حال، همانطور که بسیاری از طرفداران باور دارند، تخمین‌های او نیز چندان نادرست نیستند. بعید به نظر می‌رسد که اودا داستان خود را در سه سال آینده به پایان برساند؛ هدف پنج تا شش ساله واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

اگرچه دیدن پایان One Piece ناراحت کننده خواهد بود، اما خوانندگان باید خوشحال باشند که اودا بالاخره می‌تواند به سلامتی خود توجه بیشتری داشته باشد و هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. او مدت زیادی است که قسمت بزرگی از شونن جامپ را بر روی پشت خود حمل می‌کند و زمان آن فرا رسیده است که استراحتی را که لیاقتش را دارد بدست آورد.

نکته دیگری که اودا تایید کرد این است که مانگای او چگونه به پایان می‌رسد. برخلاف تصور عمومی، این مانگا پس از یک جنگ بزرگ به پایان نمی‌رسد، بلکه زمانی که لوفی One Piece را پیدا کند، به پایان خواهد رسید. به این معنی که جنگ بزرگ قبل از کشف گنج بزرگ رخ می‌دهد. این به وضوح نشان می‌دهد که تمام رازها قبل از اینکه سریال به اوج خود برسد فاش می‌شود و هیچ پایانی وجود نخواهد داشت که خوانندگان نگران آن باشند.

بیشتر بخوانید:

حماسه نهایی

پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟
پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟, پایان انیمه One Piece, پایان مانگا One Piece, پایان One Piece

آخرین ساگا One Piece قرار است به سفر حماسی مانکی دی. لوفی و بقیه خدمه‌اش پایان دهد. با جایگزینی دو یونکو قدیمی، جهان در حال حاضر به سمت هرج و مرج پیش می‌رود. قبل از اینکه کایدو توسط لوفی شکست بخورد، او موفق شد میوه شیطانی خود را به دلیل یک سوء قصد نافرجام توسط یکی از اعضای CP0 بیدار کند. بیدار شدن میوه شیطانی لوفی منجر به چندین مکاشفه، از جمله میوه شیطانی او شد.

از ابتدای مانگا، خوانندگان این تصور را داشتند که میوه شیطانی لوفی چیز خاصی نیست، اما مشخص شد که در واقع یک میوه شیطانی از نوع zoan افسانه‌ای است. نام واقعی میوه شیطانی او Hito Hito no Mi مدل: Nika است. وقتی لوفی میوه شیطانی خود را بیدار کرد، زونشا به مومونوسوکه گفت که جوی بوی بازگشته است. این با آنچه اودا در یادداشت‌های خود در مورد میوه‌های شیطانی نوع zoan گفته است مطابقت دارد.

اودا فاش کرد که اگر مصرف کننده یک میوه شیطانی از نوع zoan برای مدت طولانی از حالت بیداری استفاده کند، توسط میوه شیطانی کشته خواهد شد. او زندانبانان ایمپل داون را مثال زد که میوه‌های شیطانی خود را بیدار کردند و در نهایت توانایی تبدیل شدن به شکل انسانی خود را از دست دادند.

با این تایید، واضح است که لوفی نمی‌تواند از حالت بیداری میوه شیطانی خود بیش از حد استفاده کند، حتی اگر به شدت تحت فشار باشد زیرا کاملا هویت خود را از دست خواهد داد. بنابراین، لوفی نمی‌تواند همیشه به حالت بیداری تکیه کند، بنابراین او باید هاکی خود را بیشتر بهبود بخشد.

علاوه بر دیدن لوفی در رسیدن به هدفش، سایر شخصیت‌های اصلی نقش‌های خود را بازی خواهند کرد. شخصیت‌های محبوبی مانند Shanks، Mihawk، Boa Hancock، (بهترین شرور های وان پیس) و غیره، سرانجام فرصتی برای نشان دادن قدرت خود پیدا می‌کنند و اسرار اطراف آنها نیز پاک خواهد شد.

علاوه بر این، نبرد بین دولت جهانی و ارتش انقلاب قطعا به کیفیت حماسه نهایی خواهد افزود. همه چیز در حال حاضر با سرعت بالایی در حال حرکت است و زمان زیادی نمی‌گذرد که بزرگترین رازها برای طرفداران فاش می‌شود. اما یک چیز قطعی است: One Piece بعد از پایان خود به عنوان یکی از بهترین آثار داستانی تمام دوران شناخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟ ؛ ایچیرو اودا در رابطه با پایان One Piece

  1. آغا اگر آخرش گروه لوفی برای دیدن بقیه که تو تمام گرند لاین بهشون قول داد که یه روز برگرده ولی همین که به وان پیس رسید و تموم شد اینجوری من اعتراض دارم باید نشون دادن برگشتنش رو نشون بده رفتن به آمازون لیلی آلابستا جزیره فیشمن اینا هم باید بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *