تاریخ انتشار انیمه God’s Game We Play فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه God’s Game We Play فاش شد. در ادامه مطلب تاریخ انتشار انیمه Kami wa Game ni Ueteiru به انیمه جدید God’s Game We Play می‌پردازیم.

کادوکاوا روز جمعه از تریلر جدید، ویژوال، بازیگران، و تاریخ اننشار برای انیمه تلویزیونی اقتباسی از مجموعه لایت ناول Kami wa Game ni Ueteiru (بازی خدایی که بازی می کنیم یا به معنای واقعی کلمه خدا گرسنه بازی است) Kei Sazane رونمایی کرد. تاریخ انتشار این انیمه در سال 2024 است.

تاریخ انتشار انیمه God’s Game We Play

نوبوناگا شیمازاکی در نقش فی و آکاری کیتو در نقش لیولشیا بازی خواهند کرد. Tatsuya Shiraishi کارگردانی این انیمیشن را در LIDEN FILMS بر عهده دارد. NTL اسکریپت سریال را بر عهده دارد. Yoshihiro Watanabe از Frontier One طراح شخصیت است و Gin از Busted Rose آهنگسازی را در Pony Canyon می‌سازد.

تاریخ انتشار انیمه God's Game We Play
انیمه جدید God’s Game We Play

انیمه جدید God’s Game We Play

ین پرس این رمان ها را به زبان انگلیسی منتشر می کند و داستان را شرح می دهد:

وقتی خدایان حوصله شان سر می رود، تصمیم می گیرند تا وجود ابدی خود را با به چالش کشیدن همه افراد در یک نبرد نهایی عقل، چاشنی کنند! البته، این خدایان در بهترین زمان ناعادلانه و غیرقابل درک هستند، بنابراین برنده شدن برای یک فانی عملا غیرممکن است. با این حال، وقتی یک الهه سابق و یک پسر نابغه انسان در تلاش برای برنده شدن در بازی برای پایان دادن به همه بازی ها با هم متحد می شوند، همه چیز جالب می شود!

کادوکاوا اولین جلد رمان از نویسنده سازان (آخرین جنگ صلیبی ما یا ظهور دنیای جدید) را در ژانویه 2021 با تصاویری از Toiro Tomose منتشر کرد. جلد ششم رمان در 25 ژانویه و جلد هفتم در 25 جولای ارسال می شود. اقتباسی از مانگا توسط کاپیکو توریمی که در ماه اوت 2021 در مجله ماهانه کامیک آلیو کادوکاوا راه اندازی شد. کادوکاوا جلد دوم مانگا را در 21 آوریل منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *