تاریخ انتشار انیمه My Next Life as a Villainess فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه My Next Life as a Villainess فاش شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید My Next Life as a Villainess می‌پردازیم.

وب سایت رسمی فیلم ساتورو یاماگوچی و نامی هیداکا زندگی بعدی من به عنوان یک شرور: همه مسیرها به عذاب منجر می شوند! (Otome Game no Hametsu Flag Shika Nai Akuyaku Reijō ni Tensei Shiteshimatta…) لایت ناول روز شنبه فاش کردند که فیلم در 8 دسامبر در ژاپن اکران می شود. در ادامه به جزئیات فیلم انیمه ای My Next Life as a Villainess می‌پردازیم.

تاریخ انتشار انیمه My Next Life as a Villainess

نویسنده لایت ناول اصلی، ساتورو یاماگوچی، داستان اصلی فیلم را می‌نویسد. کارکنان بازگشته عبارتند از کارگردان Keisuke Inoue، نویسندگان Megumi Shimizu و Megumu Sasano، طراح شخصیت Miwa Oshima، و استودیوی انیمیشن SILVER LINK.

تاریخ انتشار انیمه My Next Life as a Villainess
فیلم انیمه ای My Next Life as a Villainess

در حالی که بازی Otome Game no Hametsu Flag Shika Nai Akuyaku Reijō ni Tensei Shiteshimatta… ~Haran o Yobu Kaizoku~ جایگزین تاتسوهیسا سوزوکی در نقش آلن استوارت با یوکی ایتو در سی دی های درام جایزه بازی شد، سوزوکی برای ایفای نقش آلن در این فیلم آینده بازخواهد گشت.

انیمه جدید My Next Life as a Villainess

اولین فصل این انیمه در آوریل 2020 پخش شد و کرانچی رول انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کرد. این دوبله انگلیسی در می 2020 شروع به کار کرد. فصل دوم با عنوان زندگی بعدی من به عنوان یک شرور: همه مسیرها به عذاب منجر می شوند! X، در ژوئیه 2021 برای اولین بار پخش شد و Crunchyroll فصل را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کرد. این شرکت همچنین در حال پخش دوبله انگلیسی است. Crunchyroll همچنین در حال پخش یک انیمیشن ویدیویی اصلی در این فرنچایز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *