بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار درباره برترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا با بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه آشنا شوید.

در جهان شبدر سیاه، شوالیه‌های جادویی به صورت اصناف سازماندهی شده‌اند. در اینجا نحوه رتبه بندی آن‌ها از نظر قدرت آمده است.

در دنیای شبدر سیاه، هیچ کمبودی برای افراد با استعداد جادویی وجود ندارد. پادشاهی شبدر (Clover Kingdom) تمام بهترین و درخشان‌ترین امکانات خود را در انجمن صنفی شوالیه جادویی به کار می‌گیرد و آن‌ها را به محافظت از شهروندان در برابر تهدیدات داخلی و خارجی اختصاص می‌دهد. هر جادوگر عضو یکی از نه انجمن صنفی است که هر کدام رهبر و اخلاق کاری متفاوتی دارند.

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

معرفی بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه
محبوب ترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 که باید ببینید + [تاریخ اکران، تریلر و امتیاز IMDB]

Purple Orca

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه
بهترین گیلد های جادو در انیمه black clove

اعضای برجسته:

  • کاپیتان کایزر گرانورکا (Captain Kaiser Granvorka)
  • معاون کاپیتان زرکس لونگنر (Vice-Captain Xerx Lungner)
  • کاپیتان سابق گوئلدر پویزو (Former Captain Gueldre Poizot)

ارکا بنفش به شدت فراموش شدنی است، چون شبدر سیاه اغلب درباره آن بحث نمی‌کند. رهبر اصلی آن گوئلدر پویزو بود که کاملاً غیرقابل اعتماد بود و پس از خیانت او به شوالیه‌های جادویی توسط ریل مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پویزوت (Poizot) بعداً توسط کایزر جایگزین شد که دارای جادوی گرداب (Vortex Magic) قدرتمند است، اما طرفداران واقعاً چیز زیادی در مورد بقیه این تیم Magic Knight نمی‌دانند.

معاون کاپیتان آن‌ها، زرکس لونگنر متکبر، به راحتی توسط زورا ایده آل گاو سیاه (Black Bull’s Zora Ideale) شکست خورد، بنابراین حتی دو نفر برتر آن‌ها واقعاً آنقدرها هم قابل ملاحظه نیستند.

Green Mantis

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان جک چاک دهنده (Captain Jack the Ripper)
  •  سکه برونزازا (Sekke Bronzazza)
  • ان رینگارد (En Ringard)

جوخه مانتیس سبز (The Green Mantis) حتی در سریال هم نماد بی‌اهمیتی است. هنگامی که آن‌ها به طور رسمی در خط داستانی رتبه‌بندی شدند، در رتبه ششم قرار گرفتند، عددی که با توانایی آن‌ها مطابقت دارد. تیم آنها شامل سکه است که بیشتر یک شخصیت کمیک است تا یک مبارز واقعی.

اگرچه جک چاک دهنده یک کاپیتان فوق‌العاده تیزبین است، اما هیچ کس دیگری در تیم یک تهدید واقعی نیست و دلیلی وجود دارد که چرا انیمه به ندرت بر روی مانتیس سبز تمرکز می‌کند. از سوی دیگر، دستاوردهای ان رینگارد مطمئناً مستحق شناخت جزئی است.

Azure Deer

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان ریل بویسمورتیه (Captain Rill Boismortier)
  • فرگیل تورمنتا (Fragil Tormenta)
  • والتر (Walter)

زمانی که ریل بویسمورتیه در طول امتحان شوالیه سلطنتی مبارزه کرد، گوزن لاجورد فرصت کوتاهی داشت تا در کانون توجه قرار بگیرد. ریل یک استعداد قانونی است که حتی از یونو با استعداد در نبرد پیشی گرفت و یونو از دانش برتر خود در مورد قوانین برای تضمین پیروزی خود استفاده کرد.

فرگیل تورمنتا (Fragil Tormenta)، جادوگر کلاس سوم متوسط، نقش کوچکی در هنگام حمله الف‌ها داشت، اما حتی این نقش هم به بهترین شکل ممکن اجرا نشد. به بیان ساده، جدای از دستاوردهای مختلف کاپیتان ریل گوزن لاجورد ارزش بسیار کمی دارد. خنده دارتر از آن این است که کاپیتان نیمی از زمان خود را مانند یک کودک رفتار می‌کند و والتر را مجبور می‌کند که او را آرام کند.

Coral Peacock

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان دوروتی آنسورث (Captain Dorothy Unsworth)
  • نایب کاپیتان کرش ورمیلیون (Vice-Captain Kirsch Vermillion)
  • ریک کورنل (Rick Cornell)

طاووس مرجانی (Coral Peacock) یکی دیگر از انجمن‌های صنفی شبدر سیاه است که چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. کاپیتان دوروتی آنسورث معمولاً در همه جا می‌خوابد، حتی جلسات جدی، اما احتمالاً در حال ضبط مکالمات در دنیای رویاهای کیشوتوس خود است.

توانایی آنسورث به او اجازه می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه هر چیزی را در قلمرو درونی جادویی خود خلق کند. علاوه بر این، حتی الف‌ها نیز نتوانستند هوشیاری او را مصرف کنند و استعدادهای شگرف او را بیشتر نشان دادند. نایب کاپیتان کورال پیکوک، کرش ورمیلیون، یکی دیگر از اعضای قابل توجه است، گرچه قدرت نمایشی او دائماً در مرز تکبر است.

Blue Rose

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان شارلوت رزلی (Captain Charlotte Roselei)
  • سول مارون (Sol Marron)
  • پولی فرشته (Puli Angel)

کاپیتان شارلوت رزلی در گل‌های آبی، در نبرد بسیار کمتر از برخی از کاپیتان‌های دیگر نشان داده شده است، اما این بدان معنا نیست که او ضعیف یا بی‌تاثیر است. در مقابل، مبارزه او با یامی ثابت می‌کند که او چیزی کمتر از یک جنگجوی قدرتمند ندارد، حتی اگر بدنش در آن زمان تحت کنترل الف‌ها بود.

رز آبی تنها انجمن شوالیه جادویی تماما زن در فیلم شبدر سیاه است و دارای اعضای نیمه مناسبی است. پولی فرشته و سول مارون هر دو جنگجویان قابل توجهی هستند – سول همچنین مسئول محافظت از بدن جادوگر پادشاه جولیوس نواکرونو در طول آرک تناسخ الف است.

Silver Eagle

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان نوزل سیلوا (Captain Nozel Silva)
  • نبرا سیلوا (Nebra Silva)
  • سولید سیلوا (Solid Silva)

عقاب نقره‌ای شامل چندین عضو اشراف سیلوا از جمله کاپیتان نوزل سیلوا و خواهر و برادر کوچکترش نبرا و سولید است. مادر آن‌ها آسیر قبل از مرگ نابهنگام او کاپیتان بود و نوزل را ترک کرد تا تکه‌های خانواده و انجمن را جمع کند. نوزل استاد جادوی مرکوری است که به او اجازه می‌دهد اسلحه‌ها و سایر سازه‌های متشکل از فلز مایع را احضار کند.

این اشیاء فوق‌العاده همه کاره هستند و توضیح می‌دهند که چرا نوزل چنین جنگجوی مهیبی است. نبرا و سولید به ترتیب به غبار (Mist) و جادوی آب (Water Magic) دسترسی دارند، اما هیچکدام نمی‌توانند با برادر بزرگتر خود مقایسه شوند.

Crimson Lion

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان فوگولئون ورمیلیون (Captain Fuegoleon Vermillion)
  • کاپیتان سابق مرئولئونا ورمیلیون (Former Captain Mereoleona Vermillion)
  • لئوپولد ورمیلیون (Leopold Vermillion)

مرئولئونا ورمیلیون به تنهایی از مجموع اکثر شیرهای شیر زرشکی (Crimson Lion) قوی‌تر است، اما این انجمن صنفی شبدر سیاه همچنین دارای مبارزان ترسناکی مانند کاپیتان فوگولئون و لئوپولد ورمیلیون است. اگرچه مرئولئونا زمانی قدرتمندترین عضو شیر زرشکی بود، اما برادرش فوگولئون در حال حاضر می‌تواند از سالاماندر، روح آتش استفاده کند.

این دو خواهر و برادر با هم احتمالاً آنقدر مهارت دارند که تقریباً هر کسی را شکست دهند. گفته می‌شود، لئو با هر قسمتی که می‌گذرد قوی‌تر می‌شود، و او کاملاً قصد دارد از مرئولئونا و فوگولئون پیشی بگیرد.

Golden Dawn

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان ویلیام ونجنس (Captain William Vangeance)
  • نایب کاپیتان یونو گرینبریبال (Vice-Captain Yuno Grinberryball)
  • معاون سابق کاپیتان لانگریس وود (Former Vice-Captain Langris Vaude)

طلوع طلایی که اغلب به عنوان موفق‌ترین انجمن صنفی شبدر سیاه در نظر گرفته می‌شود، شامل تعدادی مبارز واقعاً باشکوه است. جادوی درخت جهانی کاپیتان ویلیام ونجنس به طور غیرقابل مقایسه‌ای مغلوب است، و همچنین جادوی بادی که روح القا شده توسط معاون کاپیتان یونو وجود دارد.

طلوع طلایی معمولاً هنگام انتخاب اعضای جدید انتخاب می‌شود که باعث ناراحتی دیگر جوخه‌های شوالیه جادویی می‌شود. با این اوصاف، این انجمن از بحث و جدل مصون نیست – کج خلقی قاتلانه معاون سابق کاپیتان لانگریس وود، طلوع طلایی را در طول کمان تناسخ جن‌ها از بین می‌برد.

Black Bull

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان یامی سوکهیرو (Captain Yami Sukehiro)
  • آستا (Asta)
  • نوئل سیلوا (Noelle Silva)

اکثریت قریب به اتفاق داستان حول محور بلک بول می‌چرخد، عمدتاً به این دلیل که قهرمان داستان عضوی از این گروه سرکش است. این انجمن صنفی شبدر سیاه با کاپیتان یامی سوکهیرو نمادین شامل برخی از قوی‌ترین شخصیت‌های داستان است. قدرتمندترین اعضا ونسا، نوئل، لاک، چارمی، گری، آستا و فینرال هستند که همگی قوی‌تر از همیشه هستند.

ناخت فاوست ناخدای بلک بول دیر وارد می‌شود، اما توانایی‌های او نیز تا حدودی مبالغه‌امیز به نظر می‌رسد. سپس، این الگویی است که اکثر سری‌های انیمه شونن (Shonen) از آن پیروی می‌کنند – گروه اصلی تقریباً همیشه قدرتمندترین هستند.

Grey Deer

بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه

اعضای برجسته:

  • کاپیتان جولیوس نواکرونو (Captain Julius Novachrono)
  • یامی سوکهیرو (Yami Sukehiro)
  • ویلیام ونجنس (William Vangeance)

برخی از طرفداران ممکن است تعجب کنند که چرا گوزن خاکستری دارای رتبه بالایی در جوخه شوالیه جادویی است، به خصوص که این انجمن دیگر حتی وجود ندارد. این فقط به خاطر اعضای سابق آن است. گوزن خاکستری در اصل توسط جولیوس نواکرونو رهبری می‌شد که می‌توان گفت قوی‌ترین شخصیت فیلم شبدر سیاه بود.

همچنین شامل نیروگاه‌هایی مانند یامی سوکهیرو و ویلیام ونجنس بود که توسط پادشاه جادوگر کنونی استخدام شده بودند. با این حال، داستان هنوز توضیح نداده است که چرا و چگونه گوزن خاکستری حل شد و به گوزن لاجوردی تبدیل شد.

از زمان پایان مبهم فصل 4، اتفاقات زیادی در شبدر سیاه افتاده است و طرفداران چیزی جز دیدن آنچه در آینده می‌آیند نمی‌خواهند. انیمه با ربوده شدن یامی و ونجنسبه به پایان می‌رسد، بنابراین این به آستا و دیگران است که آن‌ها را از دست خواهر و برادر زوگراتیس (Zogratis) نجات دهند. جوخه‌های شوالیه جادویی در حال حاضر برای نبرد آتی خود آماده می‌شوند، نبردی که چهره جهان را تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گیلدهای جادو در انیمه شبدر سیاه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *