ببینید: استوری جنجالی آناهیتا افشار در روز تولدش! +[عکس]

عکسی از استوری جنجالی آناهیتا افشار در روز تولدش در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

آناهیتا افشار بازیگر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به تازگی در یک استوری عکسی از خود در روز تولدش منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر عکس تولد آناهیتا افشار همراه ما بمانید.

استوری جنجالی آناهیتا افشار

استوری جدید آناهیتا افشار

آناهیتا افشار در این استوری نوشت:

و من همچنان باور دارم که عشق نجات دهنده است

اخیرا آناهیتا افشار که در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ساخته سروش صحت بازی کرده است، استوری جدیدی در روز تولدش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید استوری آناهیتا افشار در روز تولدش را مشاهده کنید:

استوری جنجالی آناهیتا افشار
استوری جنجالی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 7 مردادماه 1365 در شهر هشترود می‌باشد. این بازیگر کشورمان دانش‌آموخته رشته نقاشی است اما به دلیل علاقه ای که از دوران کودکی به بازیگری داشت به سمت دنیای هنر رهنمون شد و بازیگری در تئاتر را از سنین نوجوانی آغاز کرد.

تحصیلکرده رشته نقاشی در هنرستان می باشد که در 22 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با مجموعه کمدی «سه در چهار» سال 1387 به شهرت رسید اولین بار در سال 1374 وقتی 9 ساله بود بازی در تئاتر را تجربه کرد تا اینکه سال 1382 در 18 سالگی با سریال «خانه به دوش» رضا عطاران جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استوری جنجالی آناهیتا افشار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *