آرت رسمی جدید گوجو و گتو در جوجوتسو کایسن منتشر شد

به تازگی آرت رسمی جدید گوجو و گتو در جوجوتسو کایسن منتشر شد. در ادامه می‌توانید آرت جدید گوجو و گتو در Jujutsu Kaisen را ببینید.

4 قسمت اول Jujustu Kaisen Season 2 در گذشته بوده است که به بررسی دوستی بین Satoru Gojo و Suguru Geto و سقوط نهایی آنها اختصاص یافته است. آرک فلاش بک به پایان می رسد ، اما قبل از اینکه آنها تبدیل به دشمن شوند ، Gojo و Geto دوستی خود را روی جلد مجله NewType به یاد می آورند.

آرت رسمی جدید گوجو و گتو در جوجوتسو کایسن

یک پست اخیر در X (که قبلاً توییتر بود) پوشش شماره آگوست آگوست مجله NewType را نشان داد ، که شامل دو جادوگر Jujutsu در هنگام تحصیل هنوز هم بود. فصل 2 انیمه هیت نشان داده است که چگونه گوجو اینقدر قدرتمند شد ، و چگونه گتو سرخورده شد و به حمله به افراد غیرقانونی تبدیل شد.

آرت رسمی جدید گوجو و گتو در جوجوتسو کایسن
آرت جدید گوجو و گتو در Jujutsu Kaisen

آرت جدید گوجو و گتو در Jujutsu Kaisen

چند قسمت اول نشان می دهد که Gojo و Geto دو نفر از دانش آموزان برتر Jujustu High بودند و اغلب برای مأموریت ها جفت می شدند. این فصل ادامه می یابد که این دو را به دنبال خود قرار می دهند و در نهایت به محافظت از کشتی پلاسما ستاره اختصاص می یابد. این مأموریت هر دو جادوگر جوان را به روش های غیر منتظره آزمایش می کند ، و Gojo تقریباً در حال مرگ است. در پایان ، هر دو آنها بسیار تغییر کرده اند: Gojo از همیشه قوی تر است ، و Geto در برابر افراد عادی موضع گیری می کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *