شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار هولناک ترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن آشنا شوید.

به نظر می‌رسد مانگای جوجوتسو کایسن از ایجاد تکان دهنده‌ترین مرگ‌ها برای شخصیت‌های خود لذت می‌برد، به خصوص زمانی که شخصیت‌هایی مانند یوجی و ماهیتو مردند.

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

معرفی شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

شما می‌توانید فهرست ده تا از شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن
تکان دهنده ترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

جوجوتسو کایسن به ندرت از مرگ یا غم دوری می‌کند. سریال پرطرفدار شونن به مخاطب خود یادآوری می‌کند که هیچ شخصیتی در امان نیست و با ادامه مانگا، تعداد کشته شدگان شخصیت‌های محبوب همچنان در حال افزایش است. با هر فصل بعدی، بسیاری از طرفداران به این فکر می‌کنند که آیا قهرمانی زنده از سریال بیرون می‌آید یا خیر.

اگرچه شخصیت‌های اصلی تمایل دارند که ارسال‌های تاثیرگذارتری نسبت به شخصیت‌های فرعی داشته باشند، مرگ‌ها در جوجوتسو کایسن به خوبی در میان انواع جادوگران جوجوتسو توزیع شده است. برخی از باخت‌ها تکان‌دهنده هستند، برخی دیگر وحشتناک هستند، اما همه آن‌ها در یک چیز مشترک هستند – عواقب آن‌ها مطمئناً تا مدت‌ها پس از پایان مانگای شونن در ذهن طرفداران باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن

Rika Orimoto

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن
بهم زننده ترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

ریکا اوریموتو (Rika Orimoto)، دوست دوران کودکی یوتا اوکوتسو (Yuta Okkotsu)، مدت‌ها قبل از اتفاقات جوجوتسو کایسن درگذشت. با این حال، جلد پیش‌درآمد با بازگشت به آن و ارجاع چندین بار به آن از طریق دیالوگ به طور کامل مرگ او را بررسی می‌کند. ماهیت مرگ او ممکن است در مقایسه با روش‌های خارق‌العاده‌تر در جوجوتسو کایسن، پیش پا افتاده باشد، اما کم تکان‌دهنده نیست.

وقتی ماشینی با ریکا برخورد می‌کند، خون از او یر روی زمین می‌ریزد که منجر به یک تصویر هولناک هم برای یوتا و هم برای تماشاگران می‌شود. وقتی ریکا روی صفحه ظاهر می‌شود، سر ریکا همیشه بریده می‌شود و طبیعت وحشیانه‌اش را به بینندگان یادآوری می‌کند.

Megumi Fushiguro’s Divine Dog

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

اگرچه شامل شخصیت اصلی نمی‌شود، اما مرگ سگ الهی فوشیگورو مگومی اولین نشانه‌ای بود که جوجوتسو کایسن به سمت مرگ‌های تاریک و تکان‌دهنده حرکت می‌کرد. تا آن زمان، دو سگ شیکیگامی مگومی اولین خط دفاعی او در برابر حریفانش بود.

درست یک صحنه قبل از اینکه نفرین انگشتی،  سگ‌های نیمه سفید الهی را بکشد، ایتادوری و نوبارا آن را در آغوش گرفته و نوازش می‌کردند. کمی بعد دیدن سر بریده سگ شکاری روی دیوار یک شوک واقعی بود – خوشبختانه از دست دادن آن سگ الهی را که زنده مانده بود قوی‌تر کرد.

Yuji Itadori

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

برای یک سریال غیرعادی است که شخصیت اصلی خود را بکشد، و حتی برای خود شخصیت اصلی تکان دهنده‌تر است که در 10 فصل اول بمیرد . با این حال، جوجوتسو کایسن دقیقاً این کار را انجام داد، زمانی که ریومن سوکونا قلب یوجی ایتادوری را تنها در فصل 9 این سریال شکست.

مرگ ایتادوری کمک می‌کند تا نشان دهیم که سوکونا چقدر خطرناک است، حتی زمانی که او در یک جای کوچک مهر و موم شده است. اگرچه یوجی نسبتاً به سرعت احیا می‌شود، اگر مداخله او نبود، فوشی گورو به خوبی می‌توانست به دست پادشاه نفرین‌ها نیز از بین برود.

Junpei Yoshino

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

در چند نقطه از داستان جونپی یوشینو، به نظر می‌رسد زندگی او در حال تغییر است. او با یوجی ایتادوری دوست می‌شود، و به نظر می‌رسد که در مسیر خوبی برای عبور از آسیب‌های ناشی از قلدرهای دبیرستانی خود است. با این حال، زندگی او به دلیل ارتباط بدش با یکی از قدرتمندترین نفرین‌های جهان، ماهیتو، به بدترین شکل تغییر می‌کند.

ماهیتو بارها و بارها جونپی را رهبری می‌کند و نفرین حتی باعث مرگ مادر یونپی می‌شود. وقتی جونپی متوجه می‌شود که ماهیتو نقش او را بازی کرده است، ماهیتو روح او را لمس می‌کند و او را در مقابل چشمان ایتادوری به یک نفرت تبدیل می‌کند.

Toji Fushiguro

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

توجی فوشی گورو، پدر بی‌رحم مگومی فوشی گورو، نه یک، بلکه دو صحنه مرگ تکان‌دهنده را دریافت کرد. اولین مورد به دست یک جوان ساتورو گوجو بود که از تکنیک نفرین شده خود برای پاک کردن بخشی از بدن توجی استفاده کرد و عملاً او را کشت.
تکنیک نفرین شده اوگامی بعداً توجی را در کمان شیبویا احیا کرد.

توجی در تمام طول نبرد یک قدم جلوتر ماند و دشمنانش را با همان سهولتی که در زندگی اولش انجام داد از بین برد. در نهایت، او با خودکشی در مقابل مگومی، سرنوشت را در دستان خود می‌گیرد تا به تکنیک رستاخیز اوگامی پایان دهد.

Kento Nanami

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

کنتو نانامی یکی از قوی‌ترین جادوگران جوجوتسو کایسن است و علیرغم نگرش بی‌معنی‌اش، اکثریت قریب به اتفاق هواداران او را دوست دارند. موقعیت او به عنوان یک شخصیت محبوب، مرگ او را در نهایت دردناک‌تر و تکان دهنده‌تر می‌کند.

در طول رویدادهای آرک شیبویا (Shibuya Arc)، دشمنان قوی مختلف نانامی (Nanami) را از بین می‌برند. با این حال، ماهیتو در نهایت سرنوشت او را رقم زد. نانامی تا سرحد مرگ استعفا داده است و آرزوی بیشتر دارد اما می‌داند که برای دیدن آن زنده نخواهد ماند. آخرین کلمات او به ایتادوری در سادگی خود دلخراش است و سپس ماهیتو او را از بین می‌برد.

Mahito

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

پس از اینکه ماهیتو در طول دوره جوجوتسو کایسن انسان‌ها و جادوگران زیادی را کشت، در نهایت در طول طناب شیبویا به انتهای ریسمان خود می‌رسد. ایتادوری و تودو نیروها را با هم ترکیب می‌کنند و به دنبال یک نبرد وحشیانه رفت و برگشت، نفرین تغییر شکل را به زانو در می‌آورند.

قبل از اینکه قهرمان جوجوتسو کایسن بتواند یک ضربه تمام کننده وارد کند، کنجاکو از راه می‌رسد و به نبرد پایان می‌دهد. با این حال، به جای نجات از نفرین، شرور در واقع ماهیتو را جذب می‌کند، که احتمالاً در این روند به زندگی ماهیتو پایان می‌دهد.

Masamichi Yaga

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

ماسامیچی یاگا  (Masamichi Yaga) پس از فروکش کردن گرد و غبار در نهایت اشتباه حادثه ویرانگر شیبویا را بر عهده گرفت و به خاطر نقش خود به اعدام محکوم شد. رئیس مخالف کیوتو جوجوتسو، گاکوگانجی، به درستی کسی است که یاگا را در نبرد نهایی خود درگیر می‌کند.

پس از اینکه گاکوگانجی در نبرد یاگا را شکست داد، دومی پس از اینکه از دادن اطلاعات گاکوگانجی امتناع کرد، بدون تشریفات اعدام شد. دلخراش‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین بخش این مرگ زمانی اتفاق می‌افتد که پاندا بدن ضرب‌خورده و کبود شده یاگا را می‌بیند. مدیر عروسک‌سازی عجیب و غریب درست جلوی چشمان پسرش درگذشت، که نشان‌دهنده یک مارپیچ رو به پایین به سمت تاریکی برای جوجوتسو کایسن بود.

Mai Zenin

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

دوقلوهای قبیله زنین، مای و ماکی، به دلیل عدم استفاده از تکنیک‌های نفرین قوی، دائماً توسط اعضای خانواده‌شان تحقیر می‌شوند. این تنش‌ها در نهایت باعث ایجاد شکاف بین خواهران می‌شود و آن‌ها را به عنوان جادوگران جوجوتسو به مسیرهای متفاوتی می‌کشاند.
مای و ماکی با وجود رابطه پرتنش خود برای آخرین بار قبل از مرگ غافلگیرکننده اولی با هم متحد می‌شوند. درست قبل از مرگ مای، هر دو با بسیاری از مسائلی که آن‌ها را از هم جدا کرده بود کنار می‌آیند. به عنوان آخرین درخواست، مای از ماکی خواست تا قبل از دادن تمام انرژی نفرین شده به خواهرش، قبیله زنین را از بین ببرد. با قدرت‌های مای که اکنون در اختیار اوست، ماکی دقیقاً همانطور که خواهرش می‌خواهد عمل می‌کند و اکثریت قریب به اتفاق اعضای خانواده‌شان را سلاخی می‌کند.

Yuki Tsukumo

شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن

به عنوان یک جادوگر درجه ویژه، یوکی تسوکومو یکی از قدرتمندترین چهره‌های جوجوتسو در جهان است. او از دوران جوانی آئوی تودو را راهنمایی می‌کند و در یک نقطه، به طور تصادفی نقش نسبتاً مهمی در چرخش سوگورو گتو به سمت تاریکی بازی می‌کند. با در نظر گرفتن این، شاید زمانی که او سرانجام در فصل 208 جوجوتسو کایسن می‌میرد، کارما باشد.

تکنیک نفرین شده یوکی به او قدرت دستکاری توده را داد. در آخرین ایستادگی تکان دهنده در برابر کنجاکو، او تصمیم گرفت خود را قربانی کند و به سیاهچاله تبدیل شود تا او را متوقف کند. متأسفانه، فداکاری او بیهوده بود، زیرا کنجاکو توانایی مقابله با آن را داشت. مرگ نابهنگام او در نهایت چیزی جز دور انداختن او از این تصویر انجام نداد.

نویسنده جوجوتسو کایسن  گه گه آگوتامی (Gege Akutami) چندین بار اعلام کرده است که قصد دارد سریال را در سال 2023 به پایان برساند و حتی اگر آن پنجره را از دست بدهد، مشخص است که سریال در مراحل پایانی خود است. یوجی ایتادوری و متحدانش قوی‌تر از همیشه هستند، اما متأسفانه رشد آن‌ها تنها به دلیل فداکاری‌های نزدیک‌ترین دوستانشان امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “شوکه آورترین مرگ ها در مانگا جوجوتسو کایسن از نگاه سایت فیگار

  1. عزیزان من امروز مانگای جوجوتسو رو تا جایی که اومده بود خوندم، یه اسپویل خییییییلیییی بزرگ، اونایی که اسپویل نمیخوان از دست این کامنت فرار کنید

    تو چپتر ۱۳۶ که پایان جنگ گوجو و سوکونا هست، گوجو از کمر نصف میشه و حتی نشون میده که با بقیه که مرده بودن حرف میزنه و میگه پشیمونی نداره… پس احتمال ۹۹.۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ درصد، برای همیشه مرده… پس وقتی به آرک فایت گوجو و سوکونا رسیدید اصلا دلتونو خوش برد گوجو نکنید… البته گوجو تنها بود و سوکونا دو تا همراه داشت که مربوط به قدرت خودش نمیشد، وگرنه گوجو از سوکونای تنها قویتر بود… هعی هعی…. منم اینجا نشستم دارم گریه میکنم😭😭💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *