واکنش خالق Vinland Saga درباره کمبود خشونت در داستان

واکنش خالق Vinland Saga درباره کمبود خشونت در داستان توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به واکنش خالق وینلند ساگا درباره کمبود خشونت در داستان می‌پردازیم.

Vinland Saga با فصل 2 که بسیاری آن را “Farmland Saga” می نامند، به پایان می رسد. ماکوتو یوکیمورا با اشاره به دوست و همکارش – حمله به تایتان هاجیمه ایسایاما، به طرفدارانی که خواهان خشونت خالص هستند توصیه می‌کند به جای آن این مانگا را در نظر بگیرند.

واکنش خالق Vinland Saga درباره کمبود خشونت در داستان

شبکه خبری انیمه از یوکیمورا پرسید که آیا حرفی برای خوانندگانی که فقط به خشونت علاقه دارند، دارد؟ او گفت:

“اگر به خاطر جنبه خشونت آمیز داستان من علاقه مند باشید، ممکن است در مقطعی نتوانم انتظارات شما را برآورده کنم.” “اگر واقعاً می خواهید در مورد چیزهایی مانند خشونت بخوانید، باید حمله به تایتان را در نظر بگیرید [خنده]. من در واقع نظراتی را از طرفداران می شنوم که می گویند تورفین را از گذشته دوست داشتند. چه اتفاقی برای او افتاده است؟ او فقط کشاورزی می کند. ! من شکایات آنها را می شنوم، اما در عین حال نمی توانم کمکی به آن کنم.”

واکنش خالق Vinland Saga درباره کمبود خشونت در داستان
واکنش خالق وینلند ساگا درباره کمبود خشونت در داستان

واکنش خالق وینلند ساگا درباره کمبود خشونت در داستان

یوکیمورا با تشریح صلح‌طلبی سرسختانه خود، حتی با تهدید زندان از خدمت سربازی سرباز زد. “امید من این است که نسل جوان این نوع ارزش را در آینده به اشتراک بگذارم، تا جنگی در تمام دنیا رخ ندهد. این تنها آرزوی من است. به عنوان یک فرد خوشبین، این تنها امیدی است که من دارم و می خواهم در داستانم بیان کنم.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *