قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا از نگاه سایت فیگار

شخصیت‌های وینلند ساگا قدرت‌های باورنکردنی دارند که به آنها کمک می‌کند در میدان جنگ زنده بمانند. با فیگار همراه باشید تا با قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا آشنا شوید.

حماسه وینلند (Vinland Saga) دارای بسیاری از جنگجویان ماهر با مجموعه‌های مختلفی از مهارت‌های جنگی است. از این شخصیت‌ها به عنوان بهترین شخصیت های نیرومند انیمه وینلند ساگا یاد می‌شود.

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا

معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا

شما می‌توانید فهرست ده تا از قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
بهترین شخصیت های قوی انیمه وینلند ساگا

در وینلند ساگا، همه شخصیت‌های قدرتمند جنگجو نیستند و همه جنگجویان هم برای پیروزی به طور کامل به قدرت بی‌رحمانه خود تکیه نمی‌کنند. یک همبستگی قوی در بین آن‌ها وجود دارد، و طبق تجربه تورفین، افراد قوی و سرسخت در تلاش‌اند تا زنده بمانند و برای جوامع خود بسیار ارزشمند هستند. تورفین به عنوان یک مبارز سریع اما ضعیف، باید به قدرت این شخصیت‌ها احترام بگذارد و سر راه آن‌ها قرار نگیرد.

Thorkell

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Thorkell

تورکل (Thorkell) از نظر مهارت نمی‌تواند با ثورز (Thors) برابری کند و حتی قبلاً در برابر ثورز نیز شکست خورده است. با این حال، تورکل از نظر فیزیکی قدرتمندترین شخصیت وینلند ساگا است، یک غول جنگی که می‌تواند یک چوب سنگین را بلند کند و از ده ها متر دورتر به سمت دشمنش پرتاب کند. حتی چندین نفر از مردان معمولی در کنار هم نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

قدرت استخوان خردکن تورکل و عشق محض او به خشونت، او را به دشمنی وحشتناک در نبرد تبدیل می‌کند. تورکل نگران است که هیچ کس در اروپای قرون وسطی نتواند او را به درستی به چالش بکشد، به همین دلیل وقتی تورفین خودش را یک رقیب شایسته نشان داد تورکل بسیار خوشحال شد.

Thors Snorresson

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Thors Snorresson

پدر دوست داشتنی تورفین، ثورز زمانی به عنوان “ترول جوم” شناخته می‌شد، یک جومسویکینگ با قدرت و مهارت ماوراء طبیعی، شبیه به یک ترول اسطوره نورس. ثورز بهد از مدت‌ها از نبرد خسته شد و تمام شکوه جومسویکینگ خود را رها کرد تا خانواده‌ای را در سواحل ایسلند تشکیل دهد، جایی که به پسرش آموخت که هرگز به دنبال جنگ نباشد.

ثورز زمانی که در جزایر فارو با ده ها تن از مردان غیرمسلح اسکلاد (Askeladd) روبرو شد، قدرت فوق العاده خود را به دیگران نشان داد. او با مشت‌هایش با تک تک آن‌ها مبارزه کرد، که هم راهی حیرات‌انگیز و هم بدون خونریزی برای نابودی دشمنانش بود. هنگامی که او به شمشیر یا تبر مسلح می‌شود، در نبردهای تک به تک خود شکست‌ناپذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های اکشن، شمشیری و رزمی

Cordelia

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا

در یک نقطه از انیمه، تورفین با زنی تنومند به نام کوردلیا (Cordelia) آشنا شد که علیرغم جثه‌اش، در واقع مانند یک غول  ترسو و مهربان بود. او فرزند تورکل است، اما دوست ندارد راه پدر جنگجوی وحشی خود را دنبال کند. در واقع، او خیلی به مادرش نزدیکتر است.

کوردلیا زمانی برده بود، اما زمانی که به آزادی دست پیدا کرد و با خوشحالی به گروه وینلند تورفین پیوست. او با قدرت بدنی عجیب خود در انجام کار‌ها برتری می‌یابد و ثابت می‌کند که از قدرت بهتر است برای ساختن چیزها استفاده شود تا از بین بردن آن‌ها.

Thorgil

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Thorgil

اولمار (Olmar) پسر کوچکتر کتیل (Ketil) فقط لب و دهن است،  او حتی نمی‌تواند خود را مجبور کند که یک برده غیرمسلح را بزند. در همین حال، برادر بزرگتر و خشن اولمار، تورگیل (Thorgil)، یک مرد جوان بزرگ و سرسخت است که به شدت با سبک زندگی جنگجویی تورکل، گارم و بیورن، همذات پنداری می‌کند.

تورگیل اغلب پدرش را با نگرش «حق با کسی است که زور دارد» و راه‌های خودخواهانه‌اش ناراحت می‌کند، حتی اثبات اشتباه او کار آسانی نیست. اگر کسی از خط قرمز تورگیل عبور کند، او با سلاح یا بدون سلاح دست به مبارزه می‌زند، تورگیل می‌تواند تقریباً بر هر کسی غلبه کند و از پیروزی خود لذت ببرد.

Bjorn

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا

وفادارترین جنگجو و دست راست اسکلاد، بیورن، یک وایکینگ تنومند و با ابهت در هر نبردی است. بیورن بسیار ماهر و سر‌سخت است و این به او اجازه می‌دهد تا در نبردهای زیادی در برابر سایر وایکینگ‌ها یا جنگجویان انگلیسی جان سالم به در ببرد.

بیورن در حال حاضر بسیار قدرتمند و سرسخت است، اما می‌تواند به حالت دیوانه‌وار در بیاید و آن را دو برابر کند. بیورن پس از خوردن یک قارچ خاص، هالک دروون خود را بیرون می‌آورد و تبدیل به یک جانور وحشی در نبرد می‌شود، جانوری که حتی پس از چند ضربه از خود ثورز اسنورسون می‌تواند همچنان بایستد.

Einar

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Einar

پس از مرگ اسکلاد، تورفین به یک برده کشاورز در مزرعه کتیل در دانمارک تبدیل شد. پس از چند سال در آنجا، او با برده جدیدی به نام اینار (Einar) آشنا شد که پس از کشته شدن مادر و خواهر کوچک‌اش که بسیار دوستشان داشت در انگلستان اسیر شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اینار اوایل احساس غرق شدن می‌کرد، اما بعد به کار عادت کرد و راه خود را به سوی آزادی ادامه داد. او از قدرت چشمگیر خود برای قطع کردن درختان و برداشتن کنده‌های آن‌ها استفاده کرد و این مسئله به او و تورفین اجازه داد تا مزرعه گندم ایجاد کنند و محصول خود را بفروشند.

 

Ragnar

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Ragnar

رگنار (Ragnar) برای مدت کوتاهی در حماسه وینلند به عنوان محافظ وفادار شاهزاده کانوت ظاهر شد و این وظیفه را کاملا جدی گرفت. رگنار نخبه‌ترین جنگجوی وینلند ساگا نبود، اما تعهد او به وظیفه‌اش و سرسختی  هر دو قابل ستایش بودند.

رگنار از چندین نبرد جان سالم به در برد در حالی که او و کانوته تحت حمایت اسکلاد بودند و می‌توانست در نبرد، خود را حفظ کند. به طرز غم‌انگیزی، رگنار در نهایت کشته شد، و کانوت موزون در مورد نگهبان کشته شده‌اش بسیار غمگین بود.

Floki

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا

فلوکی یک افسر جومسویکینگ است که او را به یکی از ماهرترین و تأثیرگذارترین جنگجویان اروپای قرون وسطی تبدیل می کند. جومسویکینگ‌ها همگی به دلیل مهارت‌ها، قدرت و نظم و انضباط فوق العاده‌ای که دارند به عنوان جنگجویانی که به صورت هماهنگ می‌جنگند، شهرت خوبی دارند.

فلوکی به ندرت دیده می‌شود که شخصاً با کسی در حماسه وینلند مبارزه کند، اما با توجه به نقش او به عنوان یک افسر جومسویکینگ، بدون شک او بسیار قدرتمند است. او قطعاً می‌توانست جنگجویانی مانند گرم و اسکلاد را به خاطر پول خود به کار بگیرد، اما او ترجیح می‌دهد سربازانش را بفرستد تا به جای او  بجنگند.

Snake

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Snake

اسنیک (Snake) یکی از نگهبانان کتیل در مزرعه دانمارکی اوست، اما برخلاف مزاحمانی مانند فاکس، وظایف خود را جدی می‌گیرد،  او سرسخت اما منصف است. اسنیک برای تورفین شخصیت پدر نبود، اما او از تورفین در برابر قلدری‌های فاکس محافظت می‌کرد و قطعاً از فاکس ماهرتر بود.

گفته می‌شود که اسنیک تا حدودی قوی‌تر از اسکلاد است. با این حال، در بیشتر روزها، اسنیک یک شخصیت تنبل ناراضی به نظر می‌رسد، که ممکن است تصور اشتباهی در مورد توانایی او به مردم بدهد.

Askeladd

قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا
Askeladd

اسکلاد (Askeladd) بیشتر به عنوان یک تاکتیک‌دان و رهبر می‌درخشد تا یک جنگجوی قدرتمند بی‌رحم. اسکلاد یکی از متعادل‌ترین شخصیت‌های حماسه وینلند است که ترکیبی موثر از رهبری کاریزماتیک با مهارت‌های استراتژیک، شمشیر بازی و آمادگی جسمانی است.

اسکلاد هرگز نمی‌تواند ثورز یا تورکل را در یک مسابقه کشتی  شکست دهد، اما او به اندازه کافی قوی است به طوری که شمشیرها را مستقیماً از دست بیشتر حریفان بگیرد و با استقامت زیادی به مبارزه ادامه دهد. به خاطر قدرت و مهارت اسکلاد که به سختی به دست آمده است، از او به عنوان یک حریف ترسناک یاد می‌شود.

حماسه وینلند در دورانی اتفاق افتاده بوده است که مردم تقریباً همه چیز را با دست‌های خود انجام می‌دادند، از کارهای خانه گرفته تا قطع کردن درختان و مبارزه با دشمنان خود در میدان نبرد. در این دنیای قرون وسطایی، داشتن آمادگی جسمانی و قوی بودن، برای کشتن دشمنان یا دفاع از عزیزانشان در برابر حمله، برایشان بسیار سودمند بوده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های انیمه وینلند ساگا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *