بزرگترین باور غلط هاکی در وان پیس ؛ توضیحات جدید هاکی در قسمت 1072 وان پیس

به تازگی بزرگترین باور غلط هاکی در وان پیس مورد بررسی قرار گرفت و درباره آن توضیحاتی داده شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

قسمت 1072 وان پیس اخیرا پخش شد و به یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد هاکی پایان داد. در حالی که Armament Haki معمولاً با سیاه شدن بدن یا اسلحه یک فرد نشان داده می‌شود، اما در چند باری که Armament Haki قبل از پرش زمانی استفاده شد، هیچ اتفاقی رخ نداده است.

بزرگترین باور غلط هاکی در وان پیس

بسیاری این را به عنوان یک مشکل بزرگ در داستان می‌دانند. بسیاری از طرفداران قبول دارند Armament Haki هیچ پیش‌زمان رنگ‌آمیزی نداشت، زیرا لوفی در آن زمان نمی‌توانست از Haki استفاده کند، برای همین توانایی دیدن هاکی را نداشت.

بزرگترین باور غلط هاکی در وان پیس
بزرگترین باور غلط هاکی آرمامنت در وان پیس

بزرگترین باور غلط هاکی آرمامنت در وان پیس

این ایده که Armament Haki برای افرادی که نمی‌توانند از Haki استفاده کنند نامرئی است، هرگز از سمت اودا تایید نشده بود، و قسمت 1072 One Piece در نهایت این تصور اشتباه را کنار گذاشته است. در طول مبارزه Luffy و کایدو، Kaido خاطرنشان کرد که Luffy از Armament Haki استفاده می‌کرد، اما موارد متعددی وجود داشت که بدن Luffy هرگز سیاه نشد.

بنابراین می‌توان آن را تاییدی بر این موضوع دانست که Armament Haki همیشه ناحیه مورد حمله یا دفاع را سیاه نمی‌کند. قبلاً در داستان‌های قدیمی‌تر حمایت زیادی از این موضوع وجود داشت، اما با این کار، بالاخره باید این سؤال را مطرح کرد که آیا سلاح هاکی همیشه سیاه است یا نه.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *