اکشن فیگور جدید شخصیت ویوی در وان پیس منتشر شد

به تازگی اکشن فیگور جدید شخصیت ویوی در وان پیس منتشر شد. در ادامه این مطلب به جزئیات قیمت و طراحی این فیگور جدید می‌پردازیم.

شاهزاده خانم آراباستا در یک فیگور بازیگوش و خیره کننده جدید One Piece از MegaHouse جان گرفته است. فیگور Nefertari Vivi که برای پیش‌سفارش در Sideshow موجود است و با قیمت 242 دلار به فروش می‌رسد. این فیگور تقریباً 8.5 اینچ قد دارد و دزد دریایی مو آبی را در حال رقصیدن با لبخندی بزرگ و هیجان‌انگیز بر روی صورتش و جواهرات رنگارنگی را نشان می‌دهد که چهره‌اش را تزئین کرده‌اند. این کالا قرار است در ژوئن 2024 منتشر شود.

اکشن فیگور جدید شخصیت ویوی در وان پیس

ویوی که در طول آرک “Reverse Mountain” به عنوان یکی از آنتاگونیست ها معرفی شد، در نهایت مشخص شد که یک جاسوس در سازمان شرور Baroque Works است که می خواهد لوفی و خدمه اش را برای کمک به او برای نجات کشورش استخدام کند.

اکشن فیگور جدید شخصیت ویوی در وان پیس
اکشن فیگور جدید شخصیت ویوی در One Piece

اکشن فیگور جدید شخصیت ویوی در One Piece

پس از اینکه مرد بد اصلی حماسه آراباستا – پادشاه صحرا، کروکودیل – شکست می‌خورد، ویوی در نهایت تصمیم می‌گیرد که در جزیره خود بماند تا پادشاهی خود را بازسازی کند و منجر به خداحافظی بسیار احساسی بین شاهزاده خانم و کلاه‌ حصیری‌ها شود. با این حال، از زمانی که One Piece وارد حماسه نهایی خود شده است، بسیاری از طرفداران شروع به گمانه زنی در مورد اینکه آخرین عضو خدمه لوفی چه کسی خواهد بود و Vivi یکی از محبوب ترین نامزدها است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *