نام اولین فیلم جدید هایکیو مشخص شد ؛ همراه با لوگو جدید

به تازگی نام اولین فیلم جدید هایکیو مشخص شد و توجه زیادی در میان طرفداران این انیمه جلب کرد. در ادامه این مطلب به جزئیات این فیلم می‌پردازیم.

به گزارش شبکه خبری انیمه، قسمت 1 این فرنچایز به نام Gekijōban Haikyu!! Gomi Suteba no Kessen و رویارویی حماسی بین Karasuno High و رقبای دوستانه آنها Nekoma High را به تصویر می کشد. تاریخ اکران این فیلم در زمان نگارش این مطلب تایید نشده است.

نام اولین فیلم جدید هایکیو

پروژه Haikyu Final که به عنوان پایانی برای اقتباس انیمه از مجموعه ورزشی نمادین هارویچی فورودات توسط Production I.G عمل می‌کند، سال گذشته با یک تیزر تریلر معرفی شد که پانل‌های خاصی از مانگا را به نمایش می‌گذارد. آرک داستانی اول انیمه Haikyu به مدت سه فصل بین آوریل 2014 و دسامبر 2016 پخش شد و دنباله آن با عنوان Haikyu To The Top در ژانویه 2020 به نمایش درآمد.

نام اولین فیلم جدید هایکیو
نام اولین فیلم جدید Haikyu!! Final

نام اولین فیلم جدید Haikyu!! Final

برخی از طرفداران درباره توانایی Haikyu Final برای اقتباس درست از مانگا ابراز نگرانی کرده اند. داستان به دنبال Shoyo Hinata است. این داستان درباره یک دانش آموز مدرسه ای می باشد که مصمم است علی رغم قد کوتاهش تبدیل به یک والیبالیست بزرگ شود.

به دلیل توانایی پرش باورنکردنی او، عزم شدید و ورزشکاری طبیعی، هیناتا به یک شخصیت اصلی و مهم در تیم Karasuno High تبدیل می شود، زیرا تیم پسران در تلاش برای راهیابی به مسابقات ملی والیبال هستند. در حالی که چهار فصل انیمه Production I.G بیشتر طرح مانگا را پوشش می دهد، تا پایان To The Top، بیش از 100 چپتر از کار Furudate بدون اقتباس باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *