احتمال ساخت ادامه انیمه The First Slam Dunk ؛ آیا این انیمه ادامه خواهد داشت؟

به تازگی اخباری درباره احتمال ساخت ادامه انیمه The First Slam Dunk منتشر شده است. در ادامه به جزئیات این خبر جدید خواهیم پرداخت.

Slam Dunk یکی از بزرگترین فرنچایزهای مانگا است که به گفته سازنده آن، فیلم موفق The First Slam Dunk را تولید کرد و ممکن است فیلمی دیگری را برای این مجموعه بسازد. Inoue-sensei پاسخی غیر متعهد به شبکه خبری انیمه داد، اما ادامه احتمالی آن را رد نکرد.

احتمال ساخت ادامه انیمه The First Slam Dunk

او گفت:

اگر من بگویم [دنباله‌ای] وجود خواهد داشت یا بگویم دنباله‌ای وجود نخواهد داشت، آیا این بیانیه مرا محدود نمی‌کند؟

تاکهیکو اینو اولین کارگردانی خود را در فیلم The First Slam Dunk انجام داد و این کار را با وظایف مانگاکا (هنرمند مانگا) خود در سریال تحسین‌شده Real and Vagabond متعادل کرد. Inoue یکی از محبوب‌‌ترین مانگاهای بسکتبال ژاپن را نشان می‌دهد، که این ورزش را از طریق مسابقات و داستان شدید اسلم دانک، و همچنین نمایندگی معلولان در رئال، محبوب کرده است.

احتمال ساخت ادامه انیمه The First Slam Dunk
احتمال ساخت ادامه انیمه اسلم دانک

احتمال ساخت ادامه انیمه اسلم دانک

ستاره NBA، روی هاچیمورا، اولین قهرمان دور اول درفت NBA با تبار ژاپنی بود و تاثیری را که اسلم دانک روی او گذاشت، نشان داد. مانگاکا تاداتوشی فوجیماکی (بسکتبال کورکو) و یوگو کوبایاشی از آئو اشی همگی اینوئه را به عنوان تأثیرگذار معرفی کرده اند. طرفداران مانگا در سرتاسر جهان برای تماشای The First Slam Dunk حضور پیدا کردند. این فیلم 106 میلیون دلار در ژاپن فروش داشت. سال 2022 همچنین سالی رکوردشکنی برای انیمیشن Toei بود که این فیلم را ساخت و فیلم دیگر آنها، One Piece Film: Red بسود بسیاری زیادی برای این استودیو داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *