همنواز

فصل جدید انیمیشن چینی The Legend of Hei تایید شد

به تازگی فصل جدید انیمیشن چینی The Legend of Hei تایید شد. در ادامه این مطلب به جزئیات فصل جدید این انیمیشن چینی خواهیم پرداخت.

The Legend of Hei یک انیمیشن چینی زیبا به کارگردانی ژانگ پینگ، معروف به MTJJ است که در سال 2019 در چین منتشر شد. این فیلم در سال 2021 برای خرید بر روی Blu-ray و DVD در دسترس قرار گرفت و ساخته شد. The Legend of Hei پیش درآمد یک انیمیشن فلش است که در ابتدا توسط MTJJ در سال 2011 ساخته شد و سپس در سال 2015 اقتباسی از رمان گرافیکی دریافت کرد.

فصل جدید انیمیشن چینی The Legend of Hei

The Legend of Hei به دنبال لو شیائو هی، روح گربه ای است که وقتی جنگل خانه اش توسط انسان ها ویران می شود، مجبور می شود در جهان سرگردان شود. پس از نجات توسط روح دیگری به نام Fengxi، شیائو هی با او به سفر می رود تا با گروهی از موجودات همفکر ملاقات کند.

با این حال، پناهگاه آنها به زودی توسط یک انسان قدرتمند به نام Wuxian مورد حمله قرار می گیرد که در نهایت Xiao-Hei را همراه خود در سفر می آورد. با وجود تلاش اولیه برای فرار از Wuxian، شیائو هی به زودی متوجه می شود که چیزهای بیشتری برای یادگیری در مورد انسان وجود دارد. وقتی فنگشی و خدمه‌اش ووکسیان و شیائو هی را تعقیب می‌کنند، دومی باید تصمیم بگیرد که طرف چه کسی بماند.

فصل جدید انیمیشن چینی The Legend of Hei
فیلم جدید انیمیشن چینی The Legend of Hei

فیلم جدید انیمیشن چینی The Legend of Hei

همانطور که قبلا ذکر شد، The Legend of Hei یک پیش درآمد برای مجموعه انیمیشن The Legend of Luo Xiao-Hei است، مجموعه انیمیشنی که فیلم بر اساس آن ساخته شده است، تا به امروز دارای چهل قسمت است و بر روی داستان Luo Xiao-Hei تمرکز دارد. او در حین سرقت یک مصنوع مجروح می شود. او توسط دختر جوانی به نام لو شیائوبای نجات می یابد و هر دو با هم دوستان خوبی می شوند و شروع به ماجراجویی می کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *