تغییر انتشار مانگا My Dress-Up Darling در آرک داستانی جدید

به تازگی تغییر انتشار مانگا My Dress-Up Darling در آرک داستانی جدید تایید شد. در ادامه این مطلب به جزئیات زمان انتشار این مانگا می‌پردازیم.

My Dress-Up Darling در حال ایجاد یک تغییر بزرگ در برنامه خود است که بر آرک “Mandate of Heaven” تأثیر می گذارد. با تغییر در داستان یک مانگا گاهی اوقات ممکن است تغییری در قالب خود مانگا ایجاد شود. در این مورد، نویسنده My Dress-Up Darling تصمیم به تغییر برنامه‌ریزی موقت این مانگا را گرفت.

تغییر انتشار مانگا My Dress-Up Darling در آرک داستانی جدید

به گزارش شبکه خبری انیمه، مجله Young Gangan از اسکوئر انیکس، که My Dress-Up Darling را منتشر می‌کند، اعلام کرده است که چپتر بعدی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و به یک برنامه انتشار ماهانه تغییر خواهد کرد. این برای قرار دادن جدیدترین آرک در داستان است که حاوی صفحات بیشتری در هر چپتر نسبت به آرک های قبلی می‌باشد. انتشار با تأخیر چپتر به‌عنوان مبادله‌ای برای محتوای بیشتر در هر چپتر برای خوانندگان است.

تغییر انتشار مانگا My Dress-Up Darling در آرک داستانی جدید
تاریخ انتشار جدید مانگا My Dress-Up Darling

تاریخ انتشار جدید مانگا My Dress-Up Darling

مانگای عاشقانه موفق شینیچی فوکودا به لطف داستان جذابش که درباره پسری ساکت در آرزوی تبدیل شدن به یک عروسک ساز و همکلاسی محبوبش می‌باشد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مانگا یک داستان شیرین برشی از زندگی می‌باشد که قبلاً یک انیمه اقتباسی محبوب را دریافت کرده است و دنباله آن در دست ساخت می‌باشد.

این مانگا از ژانویه 2018 به طور منظم در مجله Young Gangan منتشر می‌شود و تمام چپترها از مارس 2023 در یازده جلد جمع‌آوری شده‌اند. برای برخی از خوانندگان، تغییر به نسخه‌های ماهانه می‌تواند دردسرساز باشد، اما این یک تصمیم هدفمند است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *